JKSO | popis JKSO | mj | Ø cena JKSO za období 2004_až_2013 | Ø cena JKSO rok 2004 |
Ø cena JKSO rok 2005 |
Ø cena JKSO rok 2006 |
Ø cena JKSO rok 2007 |
Ø cena JKSO rok 2008 |
Ø cena JKSO rok 2009 |
Ø cena JKSO rok 2010 |
Ø cena JKSO rok 2012 |
Ø cena JKSO rok 2013 |
váha 2004 až 2013 |
celková cena JKSO za období 2004 až 2013 |
valorizace na CÚ 2013 dle indexů ČSÚ | nabídk. ceny | val na CÚ 2013 dle ČSÚ | ||||||||||||
821 113 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 34 231 | 35 018 | 38 397 | 25 596 | 36 043 | 40 464 | 39 062 | 0 | 0 | 82 176 | 16,93% | 38 950 679 720 |
822 227 N | silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV | M2 | 4 349 | 3 728 | 4 780 | 3 056 | 2 787 | 5 007 | 4 909 | 2 767 | 3 005 | 3 420 | 14,15% | 32 559 426 557 |
822 217 N | dálnice - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 6 301 | 6 575 | 6 640 | 3 039 | 6 140 | 5 792 | 0 | 8 851 | 0 | 0 | 8,31% | 19 120 554 469 |
825 122 | tunely silniční - ražené | M | 938 169 | 0 | 982 023 | 782 282 | 1 961 345 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7,36% | 16 922 685 571 |
822 227 R | silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK | M2 | 821 | 870 | 895 | 846 | 685 | 929 | 1 021 | 808 | 766 | 734 | 6,76% | 15 540 366 006 |
822 214 N | dálnice - kryt monolit bet NOV | M2 | 4 910 | 4 488 | 6 027 | 3 011 | 0 | 6 284 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5,75% | 13 215 630 270 |
821 116 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 43 972 | 36 074 | 50 057 | 30 150 | 37 229 | 54 182 | 55 957 | 0 | 0 | 0 | 5,32% | 12 228 266 471 |
821 112 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá N | M2 | 43 612 | 42 916 | 44 231 | 33 098 | 32 229 | 51 788 | 54 232 | 69 793 | 68 757 | 52 501 | 2,53% | 5 823 589 583 |
821 115 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatý | M2 | 41 730 | 35 689 | 55 757 | 27 441 | 39 601 | 40 470 | 37 236 | 0 | 33 141 | 0 | 1,95% | 4 488 851 546 |
822 224 N | silnice I. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 5 094 | 3 715 | 4 181 | 0 | 2 836 | 6 683 | 5 027 | 0 | 0 | 0 | 1,70% | 3 914 370 846 |
827 211 | sítě kanalizační z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 5 826 | 7 072 | 6 405 | 4 179 | 6 953 | 5 988 | 7 495 | 6 806 | 4 234 | 4 248 | 1,16% | 2 669 697 427 |
821 115 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatý | M2 | 16 897 | 14 102 | 7 013 | 0 | 30 995 | 20 063 | 13 574 | 13 058 | 24 112 | 16 292 | 1,03% | 2 368 232 037 |
822 247 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 3 259 | 2 788 | 3 004 | 1 736 | 2 617 | 4 298 | 4 459 | 1 030 | 0 | 3 279 | 0,99% | 2 272 323 836 |
822 237 N | silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV | M2 | 3 343 | 3 562 | 3 677 | 2 918 | 1 324 | 3 629 | 2 731 | 3 932 | 4 443 | 0 | 0,97% | 2 232 196 344 |
822 257 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 2 636 | 2 920 | 2 437 | 1 753 | 2 003 | 3 897 | 2 790 | 2 924 | 2 688 | 2 013 | 0,86% | 1 981 340 322 |
827 215 | sítě kanalizační z trub kameninových | M | 6 879 | 6 653 | 7 484 | 4 422 | 5 492 | 8 151 | 8 877 | 5 178 | 7 893 | 4 433 | 0,81% | 1 873 872 597 |
822 237 R | silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK | M2 | 682 | 1 056 | 455 | 315 | 433 | 690 | 690 | 1 057 | 1 182 | 1 448 | 0,75% | 1 727 887 057 |
815 465 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M2 | 5 486 | 5 237 | 6 422 | 3 763 | 5 064 | 5 612 | 6 220 | 11 699 | 4 984 | 5 477 | 0,68% | 1 559 203 946 |
822 214 R | dálnice - kryt monolit bet REK | M2 | 1 713 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 713 | 0,63% | 1 456 056 002 |
821 112 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá R | M2 | 18 314 | 11 647 | 13 290 | 32 054 | 28 963 | 24 931 | 31 966 | 40 228 | 34 169 | 30 315 | 0,56% | 1 289 743 402 |
821 117 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 70 231 | 77 817 | 0 | 73 351 | 82 761 | 34 743 | 29 203 | 27 071 | 60 802 | 0 | 0,53% | 1 216 261 463 |
815 413 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M3 | 17 189 | 16 727 | 17 878 | 13 186 | 22 027 | 18 228 | 24 864 | 0 | 24 913 | 20 827 | 0,53% | 1 211 363 753 |
822 247 R | silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 515 | 518 | 348 | 284 | 207 | 879 | 554 | 1 511 | 0 | 1 870 | 0,52% | 1 207 660 249 |
827 214 | sítě kanalizační z trub beton, železobet | M | 8 628 | 8 361 | 8 377 | 6 231 | 6 070 | 12 500 | 23 850 | 9 935 | 5 200 | 19 225 | 0,46% | 1 068 363 019 |
825 121 | tunely silniční - hloubené | M | 1 112 793 | 0 | 0 | 555 813 | 1 048 985 | 0 | 1 832 252 | 0 | 0 | 0 | 0,43% | 981 483 609 |
815 469 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce z plastických hmot, recykl. plastů | M2 | 5 010 | 4 207 | 4 681 | 3 588 | 5 096 | 5 869 | 7 094 | 0 | 4 407 | 2 941 | 0,43% | 994 856 895 |
822 267 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 2 164 | 1 668 | 1 984 | 1 015 | 1 516 | 3 350 | 1 848 | 0 | 0 | 416 | 0,37% | 860 471 054 |
821 114 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpj | M2 | 42 528 | 51 914 | 51 235 | 34 076 | 35 405 | 35 763 | 51 878 | 0 | 0 | 49 410 | 0,31% | 718 970 895 |
822 224 R | silnice I. třídy - kryt monolit bet REK | M2 | 3 697 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 697 | 0 | 0 | 0 | 0,28% | 650 266 114 |
822 217 R | dálnice - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 2 301 | 2 607 | 0 | 0 | 0 | 3 143 | 1 570 | 0 | 0 | 0 | 0,28% | 633 240 341 |
821 117 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce kovová REK | M2 | 30 262 | 0 | 0 | 1 598 | 0 | 0 | 79 202 | 0 | 0 | 35 766 | 0,28% | 639 594 821 |
822 257 R | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí_REK | M2 | 762 | 1 009 | 816 | 328 | 1 044 | 1 301 | 564 | 3 040 | 1 690 | 1 012 | 0,25% | 577 802 200 |
827 113 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub litinových | M | 28 851 | 14 936 | 35 934 | 46 756 | 20 973 | 23 567 | 34 690 | 25 959 | 25 957 | 0 | 0,23% | 529 508 342 |
815 443 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M2 | 13 237 | 0 | 14 121 | 11 784 | 62 320 | 3 966 | 0 | 0 | 0 | 12 338 | 0,23% | 531 260 862 |
803 569 | domy bytové netypové - protihluková okna | M2 | 8 007 | 11 242 | 0 | 9 311 | 8 888 | 9 086 | 10 549 | 8 988 | 7 016 | 5 783 | 0,22% | 505 084 879 |
815 466 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce ze skla, plexiglass | M2 | 6 321 | 6 172 | 6 542 | 5 026 | 5 815 | 8 524 | 9 236 | 7 928 | 6 566 | 4 996 | 0,21% | 492 140 215 |
822 262 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. | M2 | 1 403 | 1 437 | 981 | 1 276 | 2 201 | 1 170 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,19% | 426 781 987 |
821 113 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá REK | M2 | 13 858 | 19 916 | 0 | 16 564 | 0 | 18 868 | 0 | 0 | 8 696 | 14 126 | 0,17% | 379 661 305 |
815 237 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce kovová | M | 946 | 750 | 1 012 | 501 | 788 | 1 179 | 998 | 1 373 | 636 | 734 | 0,15% | 348 500 986 |
814 135 | nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet | KUS | 3 704 431 | 0 | 0 | 0 | 9 396 028 | 3 534 592 | 3 014 487 | 0 | 0 | 0 | 0,15% | 355 625 377 |
827 112 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub ocelových | M | 24 257 | 10 764 | 18 445 | 16 276 | 20 398 | 30 544 | 12 223 | 0 | 0 | 0 | 0,14% | 318 173 534 |
815 442 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce monolit bet tyčová | M2 | 49 436 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 49 436 | 0 | 0 | 0 | 0,14% | 329 589 135 |
815 421 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů) | M3 | 7 938 | 3 570 | 5 919 | 2 999 | 39 480 | 7 938 | 9 314 | 0 | 0 | 0 | 0,14% | 312 150 026 |
827 512 | řady plynovodní primární z trub ocelových | M | 19 042 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 410 | 17 096 | 0 | 0 | 0 | 0,13% | 300 318 802 |
814 133 | nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací - svislá nosná konstrukce monolit bet plošn | KUS | 4 742 307 | 0 | 0 | 3 305 554 | 0 | 5 662 463 | 2 954 550 | 0 | 0 | 0 | 0,13% | 298 765 315 |
821 114 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpj | M2 | 33 747 | 14 826 | 0 | 38 648 | 28 873 | 42 431 | 70 081 | 58 515 | 0 | 35 433 | 0,12% | 268 794 828 |
815 411 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů) | M3 | 6 430 | 6 259 | 5 711 | 4 816 | 4 680 | 6 273 | 10 568 | 9 236 | 19 103 | 4 091 | 0,12% | 269 911 674 |
827 213 | sítě kanalizační z trub litinových | M | 7 390 | 14 268 | 4 663 | 5 883 | 0 | 0 | 13 562 | 0 | 0 | 0 | 0,11% | 243 625 343 |
827 133 | sítě vodovodní rozvodné z trub litinových | M | 6 766 | 8 758 | 7 725 | 4 549 | 5 852 | 9 561 | 5 225 | 9 500 | 9 384 | 7 915 | 0,11% | 244 093 311 |
821 216 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - | M2 | 123 943 | 223 164 | 97 325 | 74 856 | 71 105 | 152 538 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,11% | 249 868 934 |
815 445 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M2 | 91 575 | 0 | 26 594 | 0 | 0 | 0 | 115 354 | 0 | 0 | 0 | 0,10% | 227 655 173 |
822 266 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 1 427 | 1 926 | 1 575 | 921 | 0 | 1 229 | 2 529 | 0 | 0 | 0 | 0,09% | 205 279 195 |
827 131 | sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 4 135 | 4 163 | 4 075 | 2 178 | 3 079 | 5 538 | 3 815 | 8 878 | 4 122 | 3 936 | 0,08% | 180 145 384 |
824 113 | spodek tratí železničních jednokolejných na drahách celostátních - pražce bet | M | 26 821 | 0 | 34 298 | 7 937 | 0 | 6 730 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,08% | 177 042 116 |
827 224 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub beton, železobet | M | 19 901 | 38 982 | 14 734 | 21 729 | 13 205 | 41 894 | 16 136 | 19 516 | 0 | 14 598 | 0,07% | 154 548 621 |
822 273 N | chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 1 594 | 1 539 | 1 772 | 1 320 | 1 411 | 1 722 | 1 616 | 2 018 | 2 749 | 1 174 | 0,07% | 172 338 668 |
821 217 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - | M2 | 135 124 | 0 | 168 226 | 51 948 | 0 | 0 | 222 901 | 0 | 0 | 0 | 0,07% | 158 770 623 |
815 468 | stěny protihlukové - svislá nosná dřevěná, na bázi dřevní hmoty | M2 | 4 389 | 3 856 | 0 | 3 704 | 4 394 | 5 768 | 11 784 | 0 | 4 403 | 0 | 0,07% | 164 279 685 |
815 423 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M3 | 15 721 | 16 384 | 14 676 | 14 255 | 9 403 | 26 084 | 0 | 0 | 0 | 55 731 | 0,07% | 155 384 947 |
822 557 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 1 821 | 1 580 | 0 | 1 539 | 0 | 2 536 | 3 354 | 1 861 | 0 | 0 | 0,06% | 132 578 598 |
822 264 N | komunikace místní II. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 1 397 | 0 | 0 | 1 630 | 0 | 1 396 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,06% | 147 345 428 |
827 221 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 20 823 | 17 300 | 45 679 | 23 824 | 0 | 35 457 | 10 708 | 0 | 0 | 0 | 0,05% | 104 220 944 |
824 213 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - pražce bet | M | 18 157 | 0 | 19 500 | 12 729 | 0 | 16 679 | 20 899 | 0 | 0 | 0 | 0,05% | 123 849 872 |
822 277 N | chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 2 892 | 0 | 3 966 | 1 865 | 0 | 2 890 | 1 317 | 0 | 0 | 0 | 0,05% | 117 417 894 |
822 266 R | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí REK | M2 | 654 | 0 | 0 | 388 | 0 | 895 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,05% | 104 718 350 |
815 459 | valy opěrné - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 1 033 | 0 | 0 | 0 | 0 | 948 | 1 458 | 0 | 0 | 0 | 0,05% | 117 255 941 |
822 256 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 1 313 | 3 884 | 2 597 | 847 | 0 | 1 361 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,04% | 100 583 451 |
815 415 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M3 | 31 420 | 25 552 | 35 082 | 12 892 | 15 624 | 0 | 10 287 | 23 827 | 0 | 0 | 0,04% | 89 641 391 |
824 855 | svršek kolejí traťových pro tramvaj - desky a podélné prahy mont bet | M | 38 332 | 38 332 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,03% | 79 001 806 |
822 255 N | komunikace místní I. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 2 551 | 2 227 | 0 | 1 864 | 0 | 2 632 | 1 953 | 3 109 | 6 848 | 0 | 0,03% | 59 944 450 |
821 436 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 54 330 | 46 718 | 0 | 0 | 0 | 0 | 69 847 | 0 | 0 | 0 | 0,03% | 68 673 169 |
821 433 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 39 330 | 54 084 | 0 | 19 678 | 0 | 42 872 | 48 546 | 0 | 0 | 0 | 0,03% | 67 766 433 |
821 116 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet REK | M2 | 31 683 | 17 003 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 276 | 40 098 | 0,03% | 64 254 042 |
815 499 | zdi a valy samostatné ostatní - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 476 | 0 | 0 | 0 | 0 | 476 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,03% | 61 028 009 |
815 419 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 1 406 | 1 406 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,03% | 68 619 740 |
814 115 | septiky a jímky - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | KUS | 2 607 752 | 0 | 3 875 652 | 2 309 361 | 1 863 356 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,03% | 78 232 567 |
827 522 | sítě plynovodní z trub ocelových | M | 10 042 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 336 | 10 818 | 5 625 | 0 | 4 822 | 0,02% | 42 408 810 |
827 173 | vodovody požární z trub litinových | M | 6 810 | 0 | 0 | 5 529 | 7 992 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,02% | 56 426 729 |
824 856 | svršek kolejí traťových pro tramvaj - vrstva kameniva zhutněná | M | 33 506 | 33 506 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,02% | 45 701 676 |
822 273 R | chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 1 323 | 905 | 991 | 0 | 0 | 1 355 | 1 242 | 2 748 | 1 233 | 1 091 | 0,02% | 56 090 938 |
822 253 N | komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 1 846 | 4 267 | 0 | 1 471 | 0 | 3 385 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,02% | 39 780 243 |
821 437 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 65 341 | 64 706 | 0 | 29 364 | 0 | 0 | 98 958 | 0 | 0 | 0 | 0,02% | 41 752 615 |
821 435 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých N | M2 | 30 239 | 0 | 125 317 | 16 534 | 63 257 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,02% | 38 554 773 |
833 118 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - bez opevnění | M2 | 946 | 0 | 946 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 23 685 192 |
833 114 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - opevnění břehu a dna mont bet | M2 | 2 742 | 2 742 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 12 937 574 |
833 112 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - opevnění břehu a dna z kamene, kameniva | M2 | 3 091 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 091 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 11 777 110 |
827 521 | sítě plynovodní z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 5 855 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 526 | 4 966 | 6 934 | 0 | 0 | 0,01% | 22 127 510 |
824 813 | svršek kolejí traťových pro vlečky železniční - pražce bet | M | 25 446 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 446 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 17 125 400 |
824 211 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - pražce dřevěné | M | 21 252 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 252 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 14 770 206 |
822 555 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt mont bet NOV | M2 | 2 532 | 0 | 2 532 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 13 877 780 |
822 267 R | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 630 | 0 | 0 | 303 | 0 | 2 717 | 1 353 | 0 | 0 | 1 247 | 0,01% | 17 339 923 |
822 265 N | komunikace místní II. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 2 011 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 011 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 27 277 657 |
822 254 N | komunikace místní I. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 3 715 | 0 | 3 609 | 0 | 0 | 3 813 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 33 089 727 |
822 245 N | silnice III.třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 688 | 0 | 0 | 0 | 544 | 2 037 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 17 868 358 |
822 234 N | silnice II. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 4 708 | 0 | 4 708 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 25 778 504 |
821 434 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých | M2 | 48 677 | 0 | 47 389 | 0 | 0 | 0 | 57 299 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 18 351 220 |
821 432 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 27 362 | 0 | 19 023 | 17 876 | 0 | 45 939 | 111 523 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 33 327 223 |
821 255 R | mosty tramvajové - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 29 589 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 589 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 17 990 353 |
821 212 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - | M2 | 119 647 | 0 | 0 | 0 | 0 | 128 693 | 0 | 94 388 | 0 | 0 | 0,01% | 24 049 114 |
821 111 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce zděná REK | M2 | 58 272 | 60 127 | 0 | 46 329 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 21 677 315 |
815 447 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce kovová | M2 | 532 | 0 | 0 | 0 | 0 | 532 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 12 589 464 |
815 441 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků | M2 | 43 846 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 43 846 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 19 467 696 |
815 227 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce kovová | M | 1 590 | 0 | 0 | 1 003 | 0 | 4 863 | 3 052 | 0 | 0 | 0 | 0,01% | 14 579 898 |
833 264 | úpravy koryt zastropením nebo zatrubením - opevnění břehu a dna mont bet, z trub bet | M | 13 616 | 0 | 13 616 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 2 804 937 |
832 565 | nábřežní zdi - svislá konstrukce monolit bet | M3 | 14 940 | 13 129 | 16 339 | 0 | 0 | 18 271 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 9 248 081 |
827 225 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub kameninových | M | 21 225 | 0 | 0 | 10 473 | 0 | 28 002 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 5 709 479 |
827 223 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub litinových | M | 20 646 | 0 | 0 | 20 646 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 10 963 202 |
827 132 | sítě vodovodní rozvodné z trub ocelových | M | 5 105 | 5 096 | 0 | 0 | 5 118 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 2 240 895 |
827 111 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 27 099 | 28 614 | 0 | 0 | 17 019 | 0 | 49 339 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 10 026 542 |
824 143 | spodek tratí vleček železničních jednokolejných - pražce bet | M | 9 383 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 383 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 6 314 744 |
822 573 N | náměstí - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 7 190 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 190 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 9 217 210 |
822 557 R | plochy odstavné (i parkovací) - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 1 775 | 1 830 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 630 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 5 746 127 |
822 554 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt monolit bet NOV | M2 | 2 087 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 087 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 1 905 098 |
822 553 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) | M2 | 1 813 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 867 | 1 648 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 9 946 394 |
822 527 R | plochy dvorů a nádvoří - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 1 889 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 889 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 3 555 992 |
822 277 R | chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 3 303 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 303 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 4 373 239 |
822 275 N | chodníky - kryt mont bet NOV | M2 | 1 531 | 0 | 0 | 0 | 1 447 | 1 582 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 2 606 360 |
822 274 N | chodníky - kryt monolit bet NOV | M2 | 1 195 | 0 | 1 195 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 2 289 571 |
822 272 N | chodníky - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 8 770 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 770 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 4 788 495 |
822 255 R | komunikace místní I. třídy - kryt mont bet REK | M2 | 2 506 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 506 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 8 271 024 |
822 253 R | komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 1 535 | 1 437 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 816 | 0 | 0 | 0,00% | 6 925 440 |
822 252 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. | M2 | 1 097 | 0 | 0 | 834 | 0 | 2 574 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 7 192 422 |
822 246 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 2 259 | 0 | 2 259 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 7 396 874 |
822 225 N | silnice I. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 1 426 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 426 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 5 703 288 |
822 223 R | silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 1 140 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 140 | 0,00% | 7 337 490 |
822 223 N | silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 4 423 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 423 | 0 | 0 | 0,00% | 6 205 555 |
821 438 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce dřevěná NOV | M2 | 46 243 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 46 243 | 0 | 0 | 0,00% | 1 156 082 |
821 214 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - | M2 | 30 484 | 0 | 30 484 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 1 615 632 |
821 127 R | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce kovová REK | M2 | 4 340 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 340 | 0 | 0,00% | 3 749 910 |
821 127 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 40 976 | 40 976 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 1 270 256 |
815 463 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M2 | 4 567 | 0 | 0 | 0 | 4 567 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 4 800 358 |
815 461 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene | M2 | 4 912 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 912 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 5 697 985 |
815 425 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M3 | 10 080 | 10 080 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 11 340 509 |
815 238 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce dřevěná na bázi dřevní hmoty | M | 5 398 | 0 | 0 | 5 398 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 2 304 817 |
815 235 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M | 3 044 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 044 | 0 | 0 | 0 | 0,00% | 952 907 |
815 221 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků | M | 13 245 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 640 | 0 | 10 238 | 0 | 0,00% | 4 675 393 |