822 223 N |
silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
1 403 |
6 387 380 |
4 553 |
1 |
822 224 N |
silnice I. třídy - kryt monolit bet NOV |
M2 |
1 009 958 |
4 703 203 705 |
4 657 |
11 |
822 225 N |
silnice I. třídy - kryt mont bet NOV |
M2 |
4 000 |
5 870 358 |
1 468 |
1 |
822 227 N |
silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV |
M2 |
8 118 125 |
35 045 958 083 |
4 317 |
496 |
822 234 N |
silnice II. třídy - kryt monolit bet NOV |
M2 |
5 475 |
26 533 788 |
4 846 |
1 |
822 237 N |
silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV |
M2 |
686 153 |
2 328 257 532 |
3 393 |
97 |
822 245 N |
silnice III.třídy - kryt mont bet NOV |
M2 |
25 968 |
18 392 072 |
708 |
2 |
822 247 N |
silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV |
M2 |
713 206 |
2 372 277 605 |
3 326 |
201 |
822 253 N |
komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
21 555 |
40 945 838 |
1 900 |
5 |
822 254 N |
komunikace místní I. třídy - kryt monolit bet NOV |
M2 |
8 907 |
34 059 222 |
3 824 |
3 |
822 255 N |
komunikace místní I. třídy - kryt mont bet NOV |
M2 |
23 502 |
61 700 857 |
2 625 |
10 |
822 257 N |
komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV |
M2 |
773 536 |
2 080 590 883 |
2 690 |
320 |
822 264 N |
komunikace místní II. třídy - kryt monolit bet NOV |
M2 |
105 471 |
151 665 373 |
1 438 |
37 |
822 265 N |
komunikace místní II. třídy - kryt mont bet NOV |
M2 |
13 566 |
28 076 963 |
2 070 |
3 |
822 267 N |
komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV |
M2 |
400 442 |
888 984 258 |
2 220 |
168 |
822 273 N |
chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
124 111 |
198 352 904 |
1 598 |
85 |
822 274 N |
chodníky - kryt monolit bet NOV |
M2 |
1 916 |
2 356 650 |
1 230 |
1 |
822 275 N |
chodníky - kryt mont bet NOV |
M2 |
1 702 |
2 682 732 |
1 576 |
2 |
822 277 N |
chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV |
M2 |
43 366 |
124 530 090 |
2 872 |
26 |