822 223 R |
silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK |
M2 |
6 434 |
7 552 685 |
1 174 |
1 |
822 224 R |
silnice I. třídy - kryt monolit bet REK |
M2 |
186 566 |
743 307 282 |
3 984 |
2 |
822 227 R |
silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK |
M2 |
23 599 301 |
21 547 870 646 |
913 |
1 422 |
822 237 R |
silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK |
M2 |
2 550 046 |
1 843 032 119 |
723 |
101 |
822 247 R |
silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK |
M2 |
2 345 060 |
1 245 569 768 |
531 |
76 |
822 253 R |
komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK |
M2 |
5 795 |
9 283 850 |
1 602 |
5 |
822 255 R |
komunikace místní I. třídy - kryt mont bet REK |
M2 |
3 301 |
8 513 355 |
2 579 |
1 |
822 257 R |
komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí_REK |
M2 |
762 828 |
607 169 202 |
796 |
55 |
822 267 R |
komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK |
M2 |
32 038 |
27 704 947 |
865 |
21 |
822 273 R |
chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK |
M2 |
62 773 |
85 583 385 |
1 363 |
39 |
822 277 R |
chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí REK |
M2 |
3 544 |
8 330 712 |
2 351 |
4 |