Rozhodující objekty
  Počet
Podíl v %
JKSO
01‑253‑2‑001
PRŮTAH SIL.I/6 KARLOVY VARY‑ZÁPAD
3 237 379 817.32
Stavba:
Podíl rozhodujících objektů:
Cena
oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná
konstrukce kovová
815 237
2
0.25
  8 169 175.84
zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce monolit bet
plošná
815 413
1
0.27
  8 781 677.45
zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce mont z dílců
bet plošných
815 415
1
0.20
  6 375 108.74
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont
z dílců bet plošných
815 465
1
0.04
  1 446 337.48
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce ze
skla, plexiglass
815 466
1
0.19
  6 176 266.12
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce z
plastických hmot, recykl. plastů
815 469
1
0.15
  4 844 835.12
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
821 112 N
4
1.55
 50 211 625.91
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV
821 113 N
7
34.47
*** *** ***.**
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce mont z dílců bet
nepředpjatých NOV
821 114 N
1
2.22
 71 793 049.41
mosty železniční pro normálně rozchodné a
širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A ‑
vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet
NOV
821 216 N
1
0.67
 21 841 137.58
mosty železniční pro normálně rozchodné a
širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A ‑
vodorovná nosná konstrukce kovová NOV
821 217 N
1
2.65
 85 711 794.97
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
822 227 N
5
36.27
*** *** ***.**
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
REK
822 227 R
2
1.99
 64 469 702.17
silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
822 237 N
2
1.99
 64 493 075.52
silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
REK
822 237 R
1
0.18
  5 779 512.44
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí REK
822 247 R
1
0.36
 11 707 258.70
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
822 257 N
4
1.49
 48 268 429.84
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí_REK
822 257 R
4
1.17
 38 030 793.59
822 267 N
4
0.32
 10 282 996.72
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
chodníky ‑ kryt dlážděný (bez ohledu na materiál
dlažebních prvků) NOV
822 273 N
2
0.07
  2 206 243.84
chodníky ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
NOV
822 277 N
3
0.60
 19 289 421.06
spodek tratí železničních jednokolejných na
drahách celostátních ‑ pražce bet
824 113
3
0.77
 24 897 244.56
svršek železniční kolejí traťových 1.řádu ‑ pražce
bet
824 213
3
1.02
 33 156 549.03
sítě vodovodní rozvodné z trub litinových
827 133
3
0.28
  9 106 410.15
sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
827 211
9
1.06
 34 351 097.54
sítě kanalizační z trub kameninových
827 215
1
0.15
  4 712 101.03
sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub
beton, železobet
827 224
3
0.42
 13 554 597.90
M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
71
90.80
Podíl rozhodujících objektů celkem:
 2 939 785 629.06
815 237
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
701
702B
815 413
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
252
815 415
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
251
815 465
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
712
815 466
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
710
815 469
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
714
821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
206
208
214
215
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
201,2
204
205
207
209
210
212
 oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná konstrukce
 kovová
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Oplocení silnice I/6
 Rekonstrukce oplocení
 zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce monolit bet plošná
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Zeď kolem Nejdecké ul.
 zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce mont z dílců bet
 plošných
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Zeď ke Kauflandu
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont z
 dílců bet plošných
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihluková zeď ‑ obj.103A
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce ze skla,
 plexiglass
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihluková stěna na obj.202
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce z
 plastických hmot, recykl. plastů
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihluková opatření na obj.207
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most přes pěší cestu v km 2,500 I/6
 Most přes polní cestu v km 4,150 I/6
 Podchod u Zimního stadionu
 Podchod pod městským okruhem
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Estakáda přes Rolavu
 Nadjezd II/220 v km 1,812 I/6
 Nadjezd polní cesty v km 2,100 I/6
 Estakáda přes Chodovský potok v km 3,103 I/6
 Most přes I/20 v km 4,845 I/6
 Nadjezd polní cesty v km 5,520 I/6
 Nadjezd sil.Jenišov‑Hory v km 5,918 I/6
..
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 674.00
 1 393.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 244.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 100.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 441.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 730.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 822.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 326.00
 432.00
 219.00
 123.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 11 113.00
 584.00
 410.00
 13 847.00
 1 513.00
 513.00
 785.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 872.63
 1 683.60
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 35 990.48
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 63 751.09
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 279.68
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 460.64
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 893.96
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 51 173.83
 51 897.36
 31 686.54
 33 901.99
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 37 099.35
 46 681.60
 39 226.39
 36 919.27
 56 081.75
 47 732.20
 50 647.08
8 169 175.84
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 823 922.59
 2 345 253.25
 8 781 677.45
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 781 677.45
 6 375 108.74
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 375 108.74
 1 446 337.48
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 446 337.48
 6 176 266.12
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 176 266.12
 4 844 835.12
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 844 835.12
 50 211 625.91
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 16 682 666.94
 22 419 660.65
 6 939 353.13
 4 169 945.19
 1 115 947 356.18
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 412 285 039.78
 27 262 056.45
 16 082 819.16
 511 221 175.30
 84 851 687.22
 24 486 616.74
 39 757 961.53
0.25
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 71.29
 28.71
 0.27
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.20
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.04
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.19
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.15
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.55
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 33.22
 44.65
 13.82
 8.30
 34.47
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 36.94
 2.44
 1.44
 45.81
 7.60
 2.19
 3.56
821 114 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
211
821 216 N
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
213
821 217 N
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
203
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
101z
108
109
110
111
822 227 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
102
160
822 237 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
103A/1
104
822 237 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
103A/2
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
161
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
105
106A
113
117
822 257 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
107
115
116
118
822 267 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
130
132A
133
141
822 273 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
103B
103C
822 277 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
120
131
142
824 113
.
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Tunelová klenba pro biokoridor v km 5,640 I/6
 mosty železniční pro normálně rozchodné a
 širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A ‑ vodorovná
 nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most ČD km 189,041 trati Chomutov‑Cheb
 mosty železniční pro normálně rozchodné a
 širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A ‑ vodorovná
 nosná konstrukce kovová NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most ČD km 189,150 trati Chomu‑Cheb v km 1,728 I/6
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Průtah sil.I/6 ‑ změna
 MÚK Rybáře (km 1.210)
 MÚK Zlatý kopeček (km 1.800)
 MÚK K vysílači(km 2.700)
 MÚK Jenišov
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Rekonstrukce silnice I/20
 Opravy sil.I/6
 silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka sil.II/220 ‑ 1.část
 Přeložka silnice II/222
 silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka sil.II/220 ‑ 2.část
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Opravy objízdných tras
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka doprovodné komunikace Jenišov ‑ Hory
 Městský okruh (část spojka)
 Připojení Svobodovy ulice
 Okružní křižovatka ul.Počernická
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí_REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Propojení ul.Nejdecká ‑ ul.Počernická
 Okružní křižovatka ul.Sokolovská
 Okružní křižovatka U Koníčka
 Okružní křižovatka ul.Okružní
 komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka polní cesty (km 2.100)
 Přeložka polní cesty (km 4.150)‑ část 1
 Přeložka polní cesty u hřbitova (km 5,520)
 Přístup.cesty k sedim.nádržím v areálu Tesca
 chodníky ‑ kryt dlážděný (bez ohledu na materiál
 dlažebních prvků) NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Chodník za křiž.Okružní
 Chodník podél nové II/220
 chodníky ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Cyklistická stezka u Zimního stadionu
 Přeložka pěší cesty (km 2.500)
 Pěší cesta podél trati ČD(km 188.9‑189.03)
 spodek tratí železničních jednokolejných na drahách
 celostátních ‑ pražce bet
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
.
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 892.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 117.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 495.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 89 671.00
 5 244.00
 7 493.00
 4 626.00
 5 272.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 177.00
 54 169.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 927.00
 13 862.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 016.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 13 784.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 670.00
 917.00
 2 058.00
 1 926.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 651.00
 2 503.00
 3 042.00
 1 654.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 890.00
 896.00
 823.00
 812.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 445.00
 1 585.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 447.00
 765.00
 526.00
.
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 80 485.48
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 186 676.39
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 173 155.14
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 9 980.19
 11 062.39
 23 294.25
 6 331.10
 3 301.48
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 988.22
 1 000.14
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 488.35
 3 915.93
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 866.82
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 849.34
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 202.47
 13 791.47
 2 317.83
 3 265.12
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 868.83
 3 042.70
 2 981.57
 3 103.50
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 223.91
 5 736.12
 1 705.61
 2 168.02
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 256.43
 1 039.20
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 953.27
 4 305.06
 4 504.02
.
.
 71 793 049.41
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 71 793 049.41
 21 841 137.58
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 21 841 137.58
 85 711 794.97
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 85 711 794.97
 1 174 181 830.17
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 894 933 781.13
 58 011 168.50
 174 543 834.48
 29 287 657.26
 17 405 388.80
 64 469 702.17
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 10 293 019.49
 54 176 682.68
 64 493 075.52
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 10 210 399.38
 54 282 676.14
 5 779 512.44
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 779 512.44
 11 707 258.70
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 11 707 258.70
 48 268 429.84
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 24 562 946.68
 12 646 776.91
 4 770 088.52
 6 288 617.73
 38 030 793.59
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 16 211 776.55
 7 615 874.71
 9 069 947.64
 5 133 194.69
 10 282 996.72
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 979 282.13
 5 139 565.68
 1 403 717.18
 1 760 431.73
 2 206 243.84
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 559 112.18
 1 647 131.66
 19 289 421.06
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 13 626 937.80
 3 293 370.12
 2 369 113.14
 24 897 244.56
.
 2.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.67
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 2.65
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 36.27
‑‑‑‑‑‑‑‑
 76.22
 4.94
 14.87
 2.49
 1.48
 1.99
‑‑‑‑‑‑‑‑
 15.97
 84.03
 1.99
‑‑‑‑‑‑‑‑
 15.83
 84.17
 0.18
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.36
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.49
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 50.89
 26.20
 9.88
 13.03
 1.17
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 42.63
 20.03
 23.85
 13.50
 0.32
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 19.25
 49.98
 13.65
 17.12
 0.07
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 25.34
 74.66
 0.60
‑‑‑‑‑‑‑‑
 70.64
 17.07
 12.28
 0.77
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
601B
602B
.
603B
824 213
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
601A
602A
.
603A
827 133
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
355
356
357
827 211
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
302
303 A
308 B
309
310
312
317
318
320
827 215
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
325
827 224
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
306
307
322
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Objízdná kolej v km 188,9‑189,3 tratě ČD ‑ spodek
 Rek.žel.svršku a spodku v km 188,9‑189,3 tratě ČD ‑
 spodek
 Kolejové spojky ‑ výhybna K.Vary‑Dvory ‑ spodek
 svršek železniční kolejí traťových 1.řádu ‑ pražce bet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Objízdná kolej v km 188,9‑189,3 tratě ČD ‑ svršek
 Rek.žel.svršku a spodku v km 188,9‑189,3 tratě ČD ‑
 svršek
 Kolejové spojky ‑ výhybna K.Vary‑Dvory ‑ svršek
 sítě vodovodní rozvodné z trub litinových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka vodovodu DN 100 v MK ul. Počernická
 Přeložka vodovodu DN 400 v MK ul. Počernická
 Přeložka vodovodu DN 300 v km 2,7 sil.I/6
 sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka dešť.kanalizace stáv.I/6
 Odvodnění mimoúrovňové křižovatky Rybáře
 Odvodnění estakády
 Středová kanalizace sil.I/6 v km 1,7‑2,5
 Kanalizace mimoúrovňové křižovatky "Zlatý kopeček"
 Středová kanalizace sil. I/6 v km 2,5‑2,9
 Středová kanalizace sil.I/6 v km 2,9‑3,55
 Středová kanalizace sil.I/6 v km 3,55 ‑ 4,6
 Středová kanalizace sil.I/6 v km 4,6 ‑ 5,8
 sítě kanalizační z trub kameninových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Splašková kanalizace ze Staré Role
 sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub beton,
 železobet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka odlehčovací dešťové stoky v křiž. "U Koní
 Přeložky splaškových stok v křiž. "U Koníčka"
 Jednotná kanalizace ze Staré Role
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
.
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
.
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
M
M
M
M
M
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 261.00
 600.00
.
 371.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 261.00
 600.00
.
 371.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 237.00
 382.00
 246.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 388.00
 752.00
 498.00
 1 604.00
 928.00
 846.00
 330.00
 2 086.00
 2 496.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 604.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 205.00
 53.00
 1 104.00
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 55 390.36
 11 845.30
.
 8 984.31
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 17 052.61
 16 558.20
.
 50 595.42
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 10 112.67
 13 402.26
 6 463.59
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 266.77
 3 671.71
 3 657.01
 3 933.40
 3 838.05
 3 607.93
 3 733.63
 2 923.52
 3 304.29
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 801.49
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 15 627.38
 22 756.36
 8 283.42
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 14 456 884.51
 7 107 180.18
.
 3 333 179.87
 33 156 549.03
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 450 731.68
 9 934 918.07
.
 18 770 899.28
 9 106 410.15
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 396 703.53
 5 119 664.58
 1 590 042.04
 34 351 097.54
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 267 508.04
 2 761 128.77
 1 821 188.49
 6 309 175.98
 3 561 714.01
 3 052 311.75
 1 232 098.64
 6 098 458.91
 8 247 512.95
 4 712 101.03
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 712 101.03
 13 554 597.90
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 203 612.56
 1 206 087.32
 9 144 898.02
‑‑‑‑‑‑‑‑
 58.07
 28.55
.
 13.39
 1.02
‑‑‑‑‑‑‑‑
 13.42
 29.96
.
 56.61
 0.28
‑‑‑‑‑‑‑‑
 26.32
 56.22
 17.46
 1.06
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 3.69
 8.04
 5.30
 18.37
 10.37
 8.89
 3.59
 17.75
 24.01
 0.15
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.42
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 23.63
 8.90
 67.47