821 114 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
211
821 216 N
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
213
821 217 N
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
203
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
101z
108
109
110
111
822 227 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
102
160
822 237 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
103A/1
104
822 237 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
103A/2
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
161
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
105
106A
113
117
822 257 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
107
115
116
118
822 267 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
130
132A
133
141
822 273 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
103B
103C
822 277 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
120
131
142
824 113
.
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Tunelová klenba pro biokoridor v km 5,640 I/6
mosty železniční pro normálně rozchodné a
širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A ‑ vodorovná
nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Most ČD km 189,041 trati Chomutov‑Cheb
mosty železniční pro normálně rozchodné a
širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A ‑ vodorovná
nosná konstrukce kovová NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Most ČD km 189,150 trati Chomu‑Cheb v km 1,728 I/6
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Průtah sil.I/6 ‑ změna
MÚK Rybáře (km 1.210)
MÚK Zlatý kopeček (km 1.800)
MÚK K vysílači(km 2.700)
MÚK Jenišov
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Rekonstrukce silnice I/20
Opravy sil.I/6
silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Přeložka sil.II/220 ‑ 1.část
Přeložka silnice II/222
silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Přeložka sil.II/220 ‑ 2.část
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Opravy objízdných tras
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Přeložka doprovodné komunikace Jenišov ‑ Hory
Městský okruh (část spojka)
Připojení Svobodovy ulice
Okružní křižovatka ul.Počernická
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí_REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Propojení ul.Nejdecká ‑ ul.Počernická
Okružní křižovatka ul.Sokolovská
Okružní křižovatka U Koníčka
Okružní křižovatka ul.Okružní
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Přeložka polní cesty (km 2.100)
Přeložka polní cesty (km 4.150)‑ část 1
Přeložka polní cesty u hřbitova (km 5,520)
Přístup.cesty k sedim.nádržím v areálu Tesca
chodníky ‑ kryt dlážděný (bez ohledu na materiál
dlažebních prvků) NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Chodník za křiž.Okružní
Chodník podél nové II/220
chodníky ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Cyklistická stezka u Zimního stadionu
Přeložka pěší cesty (km 2.500)
Pěší cesta podél trati ČD(km 188.9‑189.03)
spodek tratí železničních jednokolejných na drahách
celostátních ‑ pražce bet
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
.
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
892.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
117.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
495.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
89 671.00
5 244.00
7 493.00
4 626.00
5 272.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5 177.00
54 169.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 927.00
13 862.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 016.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
13 784.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
7 670.00
917.00
2 058.00
1 926.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5 651.00
2 503.00
3 042.00
1 654.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
890.00
896.00
823.00
812.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
445.00
1 585.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 447.00
765.00
526.00
.
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
80 485.48
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
186 676.39
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
173 155.14
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
9 980.19
11 062.39
23 294.25
6 331.10
3 301.48
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 988.22
1 000.14
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 488.35
3 915.93
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 866.82
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
849.34
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 202.47
13 791.47
2 317.83
3 265.12
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 868.83
3 042.70
2 981.57
3 103.50
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 223.91
5 736.12
1 705.61
2 168.02
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 256.43
1 039.20
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 953.27
4 305.06
4 504.02
.
.
71 793 049.41
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
71 793 049.41
21 841 137.58
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
21 841 137.58
85 711 794.97
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
85 711 794.97
1 174 181 830.17
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
894 933 781.13
58 011 168.50
174 543 834.48
29 287 657.26
17 405 388.80
64 469 702.17
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
10 293 019.49
54 176 682.68
64 493 075.52
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
10 210 399.38
54 282 676.14
5 779 512.44
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5 779 512.44
11 707 258.70
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
11 707 258.70
48 268 429.84
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
24 562 946.68
12 646 776.91
4 770 088.52
6 288 617.73
38 030 793.59
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
16 211 776.55
7 615 874.71
9 069 947.64
5 133 194.69
10 282 996.72
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 979 282.13
5 139 565.68
1 403 717.18
1 760 431.73
2 206 243.84
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
559 112.18
1 647 131.66
19 289 421.06
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
13 626 937.80
3 293 370.12
2 369 113.14
24 897 244.56
.
2.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.67
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
2.65
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
36.27
‑‑‑‑‑‑‑‑
76.22
4.94
14.87
2.49
1.48
1.99
‑‑‑‑‑‑‑‑
15.97
84.03
1.99
‑‑‑‑‑‑‑‑
15.83
84.17
0.18
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.36
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
1.49
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
50.89
26.20
9.88
13.03
1.17
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
42.63
20.03
23.85
13.50
0.32
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
19.25
49.98
13.65
17.12
0.07
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
25.34
74.66
0.60
‑‑‑‑‑‑‑‑
70.64
17.07
12.28
0.77
.