Rozhodující objekty
  Počet
Podíl v %
JKSO
08‑337‑AKT
R6 NOVÉ SEDLO ‑ SOKOLOV
2 330 910 434.26
Stavba:
Podíl rozhodujících objektů:
Cena
nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací ‑
svislá nosná konstrukce mont z dílců bet
plošných
814 135
9
1.28
 29 755 027.21
oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná
konstrukce kovová
815 237
1
0.22
  5 069 316.25
zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce monolit bet
plošná
815 413
1
0.66
 15 419 302.91
zdi zárubní ‑ svislá nosná konstrukce zděná z
cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů)
815 421
1
0.98
 22 949 495.75
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont
z dílců bet plošných
815 465
3
1.17
 27 156 909.20
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
821 112 N
2
2.01
 46 923 181.65
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV
821 113 N
2
3.54
 82 477 719.83
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých
REK
821 115 R
1
0.93
 21 577 598.57
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV
821 116 N
1
6.80
158 440 482.27
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce kovová REK
821 117 R
1
22.73
529 812 890.74
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
822 227 N
4
35.07
817 455 072.24
silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
REK
822 237 R
1
0.67
 15 624 790.54
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí REK
822 247 R
2
0.81
 18 978 443.48
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí_REK
822 257 R
1
0.82
 19 056 751.45
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
822 267 N
4
0.99
 23 165 385.62
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí REK
822 267 R
1
0.13
  3 047 074.97
řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub
litinových
827 113
3
0.78
 18 119 584.76
sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
827 211
10
2.63
 61 343 502.47
řady plynovodní primární z trub ocelových
827 512
5
0.57
 13 391 351.10
M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
53
82.79
Podíl rozhodujících objektů celkem:
 1 929 763 881.01
814 135
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
370
371
372
373
374
375
376
377
378
815 237
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
710
815 413
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
205‑2
815 421
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
250
815 465
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
701
702
703
821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
203
209
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
204
206
821 115 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
202
821 116 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
205
821 117 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
214
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
101
102
103
903
822 237 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
106
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
104
 nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací ‑ svislá
 nosná konstrukce mont z dílců bet plošných
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 DUN a ORL u hřbitova
 DUN a ORL v km 1.92
 DUN a ORL v km 2.40
 DUN a ORL v km 2.63
 DUN a ORL v km 2.82
 DUN a ORL v km 3.14
 DUN s ORL a RN v km 3.90
 DUN a ORL v km 5.20
 DUN a ORL v km 6.24
 oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná konstrukce
 kovová
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Oplocení silnice I/6
 zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce monolit bet plošná
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Zeď u objektu 205
 zdi zárubní ‑ svislá nosná konstrukce zděná z cihel,
 tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů)
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Zárubní zeď vlevo v km 0,875‑1,040
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont z
 dílců bet plošných
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihluková stěna u Nového Sedla
 Protihluková stěna u Transmotelu
 Protihluková stěna u Sokolova v km 5.800‑6.680
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most na I/6 přes lesní cestu a biokoridor v km 2.4
 Most na silnici I/6 přes polní cestu v km 3.155
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most na I/6 přes polní a lesní cestu v km 2,916
 Most na MÚK se sil.III/2099 v km 5,207
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Nadjezd sil.III/1811 přes sil.I/6 v km 0,433
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce spřažená ocelobet NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most ev.č. 6‑062B přes trať ČD Chodov ‑ Sokolov v
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce kovová REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Rekonstrukce mostu přes Ohři
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Rychlostní silnice I/6
 MÚK se sil.III/2099
 MÚK se sil.II/210
 Provizorní napojení
 silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Rekonstrukce sil.II/210
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Rekonstrukce sil.III/1811
..
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1.00
 1.00
 1.00
 1.00
 1.00
 1.00
 2.00
 1.00
 1.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 905.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 093.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 682.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 850.00
 534.00
 2 881.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 336.00
 170.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 652.00
 910.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 386.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 398.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 499.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 150 752.00
 6 488.00
 5 453.00
 3 195.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 420.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 627.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 034 264.87
 2 104 124.51
 2 274 487.32
 1 080 167.81
 1 058 047.38
 1 346 076.37
 5 822 238.27
 1 009 655.72
 5 203 726.70
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 033.50
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 14 107.32
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 556.86
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 784.79
 5 736.92
 6 361.10
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 88 929.44
 100 252.29
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 58 625.97
 48 630.31
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 55 900.51
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 113 333.68
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 81 522.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 985.89
 4 852.34
 4 845.35
 2 478.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 535.02
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 223.98
29 755 027.21
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 034 264.87
 2 104 124.51
 2 274 487.32
 1 080 167.81
 1 058 047.38
 1 346 076.37
 11 644 476.53
 1 009 655.72
 5 203 726.70
 5 069 316.25
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 069 316.25
 15 419 302.91
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 15 419 302.91
 22 949 495.75
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 22 949 495.75
 27 156 909.20
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 767 075.29
 3 063 516.51
 18 326 317.40
 46 923 181.65
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 29 880 291.68
 17 042 889.97
 82 477 719.83
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 38 224 133.32
 44 253 586.51
 21 577 598.57
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 21 577 598.57
 158 440 482.27
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 158 440 482.27
 529 812 890.74
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 529 812 890.74
 817 455 072.24
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 751 633 473.76
 31 481 999.09
 26 421 681.93
 7 917 917.46
 15 624 790.54
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 15 624 790.54
 18 978 443.48
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 767 433.36
1.28
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 13.56
 7.07
 7.64
 3.63
 3.56
 4.52
 39.13
 3.39
 17.49
 0.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.66
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.98
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.17
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 21.24
 11.28
 67.48
 2.01
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 63.68
 36.32
 3.54
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 46.34
 53.66
 0.93
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 6.80
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 22.73
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 35.07
‑‑‑‑‑‑‑‑
 91.95
 3.85
 3.23
 0.97
 0.67
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.81
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 4.04
105
822 257 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
114
822 267 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
110
112
113
115
822 267 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
111
827 113
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
304
305
306
827 211
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
827 512
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
510
511
512
513
516
 Rekonstrukce sil.III/2099
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí_REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Připojení odpočívky u Transmotelu
 komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Příjezd k vodárně
 Přístupová cesta na pozemky mezi tratí ČD a řekou
 Lesní cesta na biokoridoru km 2.429
 Přístupová cesta k DUN a ORL v km 6.24
 komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Úprava lesní panelové cesty
 řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub
 litinových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka skupin.vodovod.řadu v km 1.0‑1.6
 Přeložka skupin.vodovod.řadu v km 3.6‑3.9
 Přeložka skupin.vodovod.řadu v km 6.55‑6.80
 sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Středová kanalizace km 0.180 ‑ 0.385
 Středová kanalizace km 0.385 ‑ 1.420
 Středová kanalizace km 1.420‑1.940
 Středová kanalizace km 1.940‑2.420
 Středová kanalizace km 2.420‑2.620
 Středová kanalizace km 2.620‑2.800
 Středová kanalizace km 2.800‑3.160
 Středová kanalizace km 3.160 ‑ 5.260
 Středová kanalizace km 5.260 ‑ 5.560
 Středová kanalizace km 5.560‑7.330
 řady plynovodní primární z trub ocelových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka VTL plynovodu DN 200 v km 1,580
 Přeložka VTL plynovodu DN 150 v km 3,925
 Přeložka VTL plynovodu DN 200 v km 3,928
 Propojení VTL plynovodů DN300 a DN150 v km 6,650
 Přeložka VTL plynovodu DN 300 v km 7,154
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
M
M
 4 337.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 861.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 153.00
 4 212.00
 864.00
 1 233.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 435.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 667.00
 514.00
 357.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 554.00
 1 555.00
 664.00
 716.00
 266.00
 306.00
 566.00
 2 911.00
 574.00
 2 579.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 100.00
 110.00
 90.00
 18.00
 180.00
 4 198.99
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 777.55
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 005.38
 2 442.21
 1 927.66
 3 478.57
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 123.40
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 10 470.02
 12 993.66
 12 485.55
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 996.75
 5 007.94
 5 387.75
 4 878.89
 5 247.19
 5 042.66
 11 049.65
 5 684.22
 4 809.11
 5 900.39
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 24 122.07
 25 871.00
 30 937.32
 82 754.01
 21 441.13
 18 211 010.12
 19 056 751.45
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 19 056 751.45
 23 165 385.62
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 924 208.27
 10 286 597.59
 1 665 501.77
 4 289 077.99
 3 047 074.97
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 047 074.97
 18 119 584.76
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 983 502.06
 6 678 740.63
 4 457 342.07
 61 343 502.47
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 768 202.23
 7 787 344.10
 3 577 466.13
 3 493 284.41
 1 395 752.76
 1 543 053.03
 6 254 103.07
 16 546 766.77
 2 760 429.95
 15 217 100.02
 13 391 351.10
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 412 206.98
 2 845 809.66
 2 784 358.63
 1 489 572.09
 3 859 403.74
 95.96
 0.82
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.99
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 29.89
 44.41
 7.19
 18.52
 0.13
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.78
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 38.54
 36.86
 24.60
 2.63
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 4.51
 12.69
 5.83
 5.69
 2.28
 2.52
 10.20
 26.97
 4.50
 24.81
 0.57
‑‑‑‑‑‑‑‑
 18.01
 21.25
 20.79
 11.12
 28.82