M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
53
82.79
Podíl rozhodujících objektů celkem:
1 929 763 881.01
814 135
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
370
371
372
373
374
375
376
377
378
815 237
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
710
815 413
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
205‑2
815 421
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
250
815 465
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
701
702
703
821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
203
209
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
204
206
821 115 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
202
821 116 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
205
821 117 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
214
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
101
102
103
903
822 237 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
106
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
104
nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací ‑ svislá
nosná konstrukce mont z dílců bet plošných
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
DUN a ORL u hřbitova
DUN a ORL v km 1.92
DUN a ORL v km 2.40
DUN a ORL v km 2.63
DUN a ORL v km 2.82
DUN a ORL v km 3.14
DUN s ORL a RN v km 3.90
DUN a ORL v km 5.20
DUN a ORL v km 6.24
oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná konstrukce
kovová
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Oplocení silnice I/6
zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce monolit bet plošná
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Zeď u objektu 205
zdi zárubní ‑ svislá nosná konstrukce zděná z cihel,
tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů)
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Zárubní zeď vlevo v km 0,875‑1,040
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont z
dílců bet plošných
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Protihluková stěna u Nového Sedla
Protihluková stěna u Transmotelu
Protihluková stěna u Sokolova v km 5.800‑6.680
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Most na I/6 přes lesní cestu a biokoridor v km 2.4
Most na silnici I/6 přes polní cestu v km 3.155
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Most na I/6 přes polní a lesní cestu v km 2,916
Most na MÚK se sil.III/2099 v km 5,207
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Nadjezd sil.III/1811 přes sil.I/6 v km 0,433
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce spřažená ocelobet NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Most ev.č. 6‑062B přes trať ČD Chodov ‑ Sokolov v
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce kovová REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Rekonstrukce mostu přes Ohři
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Rychlostní silnice I/6
MÚK se sil.III/2099
MÚK se sil.II/210
Provizorní napojení
silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Rekonstrukce sil.II/210
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Rekonstrukce sil.III/1811
..
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
2.00
1.00
1.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
4 905.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 093.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 682.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
850.00
534.00
2 881.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
336.00
170.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
652.00
910.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
386.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 398.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
6 499.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
150 752.00
6 488.00
5 453.00
3 195.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
4 420.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
627.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
4 034 264.87
2 104 124.51
2 274 487.32
1 080 167.81
1 058 047.38
1 346 076.37
5 822 238.27
1 009 655.72
5 203 726.70
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 033.50
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
14 107.32
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
8 556.86
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
6 784.79
5 736.92
6 361.10
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
88 929.44
100 252.29
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
58 625.97
48 630.31
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
55 900.51
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
113 333.68
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
81 522.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
4 985.89
4 852.34
4 845.35
2 478.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 535.02
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 223.98
29 755 027.21
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
4 034 264.87
2 104 124.51
2 274 487.32
1 080 167.81
1 058 047.38
1 346 076.37
11 644 476.53
1 009 655.72
5 203 726.70
5 069 316.25
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5 069 316.25
15 419 302.91
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
15 419 302.91
22 949 495.75
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
22 949 495.75
27 156 909.20
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5 767 075.29
3 063 516.51
18 326 317.40
46 923 181.65
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
29 880 291.68
17 042 889.97
82 477 719.83
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
38 224 133.32
44 253 586.51
21 577 598.57
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
21 577 598.57
158 440 482.27
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
158 440 482.27
529 812 890.74
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
529 812 890.74
817 455 072.24
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
751 633 473.76
31 481 999.09
26 421 681.93
7 917 917.46
15 624 790.54
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
15 624 790.54
18 978 443.48
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
767 433.36
1.28
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
13.56
7.07
7.64
3.63
3.56
4.52
39.13
3.39
17.49
0.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.66
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.98
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
1.17
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
21.24
11.28
67.48
2.01
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
63.68
36.32
3.54
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
46.34
53.66
0.93
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
6.80
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
22.73
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
35.07
‑‑‑‑‑‑‑‑
91.95
3.85
3.23
0.97
0.67
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.81
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
4.04