Rozhodující objekty
  Počet
Podíl v %
JKSO
4640‑5
Silnice I/57 Hladké Životice ‑ obchvat
689 708 595.34
Stavba:
Podíl rozhodujících objektů:
Cena
nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací ‑
svislá nosná konstrukce monolit bet plošná
814 133
3
1.00
  6 911 150.89
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce ze
skla, plexiglass
815 466
1
2.45
 16 928 817.71
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce z
plastických hmot, recykl. plastů
815 469
1
1.11
  7 687 382.22
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
821 112 N
2
3.24
 22 357 953.88
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV
821 113 N
7
31.08
214 394 582.46
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce kovová NOV
821 117 N
2
1.90
 13 087 383.34
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
822 227 N
4
36.96
254 906 298.56
silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
REK
822 237 R
1
1.34
  9 254 783.64
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí NOV
822 247 N
1
0.68
  4 658 978.25
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí REK
822 247 R
1
0.33
  2 265 218.63
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
prolévaného živicí NOV
822 256 N
8
1.87
 12 895 759.59
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
822 257 N
7
3.17
 21 856 004.15
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí_REK
822 257 R
1
0.34
  2 327 260.87
řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub
litinových
827 113
1
3.96
 27 280 180.77
sítě vodovodní rozvodné z trub litinových
827 133
1
0.78
  5 392 579.64
sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
827 211
2
1.06
  7 283 144.09
M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
43
91.27
Podíl rozhodujících objektů celkem:
   629 487 478.69
814 133
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
381
382
383
815 466
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací ‑ svislá
 nosná konstrukce monolit bet plošná
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Retenční nádrž v km 7,600
 Retenční nádrž v km 12,200
 Retenční nádrž v km 12,500
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce ze skla,
 plexiglass
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
..
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
KUS
KUS
KUS
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1.00
 1.00
 1.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 113 192.28
 2 534 969.56
 2 262 989.05
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
6 911 150.89
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 113 192.28
 2 534 969.56
 2 262 989.05
 16 928 817.71
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 30.58
 36.68
 32.74
 2.45
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
702
815 469
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
703
821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
207
208
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
201
203
204
205
206
211
221
821 117 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
202
209
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
101
103
104
111
822 237 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
180
822 247 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
123
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
121
822 256 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
150
151
152
153
154
155
157
161
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
120
120.1
160
175
176
177
178
822 257 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
181
827 113
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihlukové stěny v km 12,100‑12,540
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce z
 plastických hmot, recykl. plastů
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihluková stěna v km 11,500
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most na přel.sil.I/57 v km 14,081 přes koryto Křiv
 Most na přel.sil.I/57 v km 11,730 přes propojení p
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most na přeložce sil.I/57 v km 6,160 přes stáv.sil
 Most na přel.sil.I/57 v km 8,638 přes polní cestu
 Most na přeložce sil.I/57 v km 10,782 přes Kostele
 Most na přel.sil.I/57 v km 12,297 přes stáv.sil.II
 Most na přel.sil.I/57 v km 13,806 přes trať ČD v k
 Most na přel.sil.I/47 v km 0,664 přes přel.sil.I/5
 Most na sil.III/4631 přes přel.sil.I/57 v km 6,954
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce kovová NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most na přeložce sil.I/57 v km 7,580 přes Kostelec
 Most na přeložce sil.I/57 v km 13,390 přes polní c
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka silnice I/57 km 6,096‑11,050
 Přeložka silnice I/57 km 11,450‑14,632
 Přeložka silnice I/47
 Rampy křižovatky silnic I/57 a I/47
 silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Oprava stávajících komunikací
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Připojení silnice III/46420 na KÚ
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Úprava silnice III/4631
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 prolévaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Účelová komunikace ze sil. III/4631
 Účelová komunikace km 6,600 ‑ 7,000 vpravo
 Účelová komunikace km 6,900 ‑ 7,220 vlevo
 Účelová komunikace km 8,640‑9,910 vpravo
 Účelová komunikace k retenční nádrži v km 7,365
 Účelová komunikace km 12,000‑12,200
 Přeložka účelová komunikace km 13,100
 Účelová komunikace a příjezd k vodovodnímu přivadě
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Provizorní připojení na ZÚ
 Připojení Fulneku
 Účelová komunikace podél sil. I/47
 Provizorní komunikace na sil. III/46420 u mostu 20
 Provizorní komunikace na sil. I/57 u mostu 201
 Provizorní komunikace na silnici III/4631 u mostu
 Provizorní komunikace na KÚ
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí_REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Dopravní opatření
 řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub
 litinových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 689.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 435.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 321.00
 138.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 960.00
 548.00
 1 074.00
 2 741.00
 1 392.00
 915.00
 602.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 173.00
 163.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 50 432.00
 35 268.00
 13 278.00
 6 617.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 51 150.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 506.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 934.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 915.00
 1 037.00
 904.00
 6 384.00
 1 476.00
 1 531.00
 2 372.00
 1 747.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 567.00
 2 024.00
 2 154.00
 1 735.00
 1 703.00
 1 549.00
 820.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 000.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 589.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 157.04
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 43 527.27
 60 765.94
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 21 342.22
 24 385.52
 24 909.32
 19 345.05
 30 090.60
 23 461.58
 26 693.90
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 29 778.48
 48 685.31
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 989.44
 3 383.31
 1 896.06
 1 522.81
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 180.93
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 093.61
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 171.26
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 970.62
 873.33
 1 225.28
 603.33
 1 049.01
 824.63
 1 036.94
 499.29
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 517.72
 1 094.25
 1 097.04
 643.51
 1 899.00
 1 077.82
 1 574.77
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 465.45
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 16 928 817.71
 7 687 382.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 687 382.22
 22 357 953.88
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 13 972 254.10
 8 385 699.78
 214 394 582.46
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 41 830 741.53
 13 363 262.35
 26 752 610.23
 53 024 779.93
 41 886 119.32
 21 467 343.60
 16 069 725.50
 13 087 383.34
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 151 677.03
 7 935 706.31
 254 906 298.56
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 100 331 445.59
 119 322 575.84
 25 175 823.51
 10 076 453.62
 9 254 783.64
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 9 254 783.64
 4 658 978.25
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 658 978.25
 2 265 218.63
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 265 218.63
 12 895 759.59
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 888 119.12
 905 648.05
 1 107 655.69
 3 851 630.72
 1 548 331.97
 1 262 502.30
 2 459 612.53
 872 259.21
 21 856 004.15
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 9 966 851.06
 2 214 767.41
 2 363 031.25
 1 116 493.77
 3 233 996.87
 1 669 550.55
 1 291 313.24
 2 327 260.87
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 327 260.87
 27 280 180.77
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.11
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 3.24
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 62.49
 37.51
 31.08
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 19.51
 6.23
 12.48
 24.73
 19.54
 10.01
 7.50
 1.90
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 39.36
 60.64
 36.96
‑‑‑‑‑‑‑‑
 39.36
 46.81
 9.88
 3.95
 1.34
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.68
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.33
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.87
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 6.89
 7.02
 8.59
 29.87
 12.01
 9.79
 19.07
 6.76
 3.17
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 45.60
 10.13
 10.81
 5.11
 14.80
 7.64
 5.91
 0.34
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 3.96
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
352
827 133
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
353
827 211
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
301
302
 Přeložka OOV DN 1600 v km 6,460
 sítě vodovodní rozvodné z trub litinových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka vodovodu DN 500 v km 7,00
 sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Odvodnění přeložky silnice I/57 km 6,000‑11,050
 Odvodnění přeložky silnice I/57 km 11,450‑14,320
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
 564.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 658.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 070.00
 1 165.00
 48 369.11
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 195.41
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 288.75
 3 231.06
 27 280 180.77
 5 392 579.64
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 392 579.64
 7 283 144.09
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 518 959.95
 3 764 184.14
100.00
 0.78
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.06
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 48.32
 51.68