702
815 469
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
703
821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
207
208
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
201
203
204
205
206
211
221
821 117 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
202
209
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
101
103
104
111
822 237 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
180
822 247 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
123
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
121
822 256 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
150
151
152
153
154
155
157
161
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
120
120.1
160
175
176
177
178
822 257 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
181
827 113
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Protihlukové stěny v km 12,100‑12,540
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce z
plastických hmot, recykl. plastů
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Protihluková stěna v km 11,500
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Most na přel.sil.I/57 v km 14,081 přes koryto Křiv
Most na přel.sil.I/57 v km 11,730 přes propojení p
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Most na přeložce sil.I/57 v km 6,160 přes stáv.sil
Most na přel.sil.I/57 v km 8,638 přes polní cestu
Most na přeložce sil.I/57 v km 10,782 přes Kostele
Most na přel.sil.I/57 v km 12,297 přes stáv.sil.II
Most na přel.sil.I/57 v km 13,806 přes trať ČD v k
Most na přel.sil.I/47 v km 0,664 přes přel.sil.I/5
Most na sil.III/4631 přes přel.sil.I/57 v km 6,954
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce kovová NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Most na přeložce sil.I/57 v km 7,580 přes Kostelec
Most na přeložce sil.I/57 v km 13,390 přes polní c
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Přeložka silnice I/57 km 6,096‑11,050
Přeložka silnice I/57 km 11,450‑14,632
Přeložka silnice I/47
Rampy křižovatky silnic I/57 a I/47
silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Oprava stávajících komunikací
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Připojení silnice III/46420 na KÚ
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Úprava silnice III/4631
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
prolévaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Účelová komunikace ze sil. III/4631
Účelová komunikace km 6,600 ‑ 7,000 vpravo
Účelová komunikace km 6,900 ‑ 7,220 vlevo
Účelová komunikace km 8,640‑9,910 vpravo
Účelová komunikace k retenční nádrži v km 7,365
Účelová komunikace km 12,000‑12,200
Přeložka účelová komunikace km 13,100
Účelová komunikace a příjezd k vodovodnímu přivadě
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Provizorní připojení na ZÚ
Připojení Fulneku
Účelová komunikace podél sil. I/47
Provizorní komunikace na sil. III/46420 u mostu 20
Provizorní komunikace na sil. I/57 u mostu 201
Provizorní komunikace na silnici III/4631 u mostu
Provizorní komunikace na KÚ
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí_REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Dopravní opatření
řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub
litinových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 689.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 435.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
321.00
138.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 960.00
548.00
1 074.00
2 741.00
1 392.00
915.00
602.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
173.00
163.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
50 432.00
35 268.00
13 278.00
6 617.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
51 150.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 506.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 934.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
915.00
1 037.00
904.00
6 384.00
1 476.00
1 531.00
2 372.00
1 747.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
6 567.00
2 024.00
2 154.00
1 735.00
1 703.00
1 549.00
820.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5 000.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
4 589.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 157.04
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
43 527.27
60 765.94
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
21 342.22
24 385.52
24 909.32
19 345.05
30 090.60
23 461.58
26 693.90
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
29 778.48
48 685.31
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 989.44
3 383.31
1 896.06
1 522.81
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
180.93
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 093.61
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 171.26
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
970.62
873.33
1 225.28
603.33
1 049.01
824.63
1 036.94
499.29
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 517.72
1 094.25
1 097.04
643.51
1 899.00
1 077.82
1 574.77
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
465.45
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
16 928 817.71
7 687 382.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
7 687 382.22
22 357 953.88
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
13 972 254.10
8 385 699.78
214 394 582.46
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
41 830 741.53
13 363 262.35
26 752 610.23
53 024 779.93
41 886 119.32
21 467 343.60
16 069 725.50
13 087 383.34
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5 151 677.03
7 935 706.31
254 906 298.56
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
100 331 445.59
119 322 575.84
25 175 823.51
10 076 453.62
9 254 783.64
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
9 254 783.64
4 658 978.25
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
4 658 978.25
2 265 218.63
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 265 218.63
12 895 759.59
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
888 119.12
905 648.05
1 107 655.69
3 851 630.72
1 548 331.97
1 262 502.30
2 459 612.53
872 259.21
21 856 004.15
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
9 966 851.06
2 214 767.41
2 363 031.25
1 116 493.77
3 233 996.87
1 669 550.55
1 291 313.24
2 327 260.87
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 327 260.87
27 280 180.77
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
1.11
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
3.24
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
62.49
37.51
31.08
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
19.51
6.23
12.48
24.73
19.54
10.01
7.50
1.90
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
39.36
60.64
36.96
‑‑‑‑‑‑‑‑
39.36
46.81
9.88
3.95
1.34
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.68
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.33
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
1.87
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
6.89
7.02
8.59
29.87
12.01
9.79
19.07
6.76
3.17
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
45.60
10.13
10.81
5.11
14.80
7.64
5.91
0.34
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
3.96
.
‑‑‑‑‑‑‑‑