Rozhodující objekty
  Počet
Podíl v %
JKSO
I/38 Jihlava
Silnice I/38 Jihlava ‑ obchvat, JIH
261 512 447.35
Stavba:
Podíl rozhodujících objektů:
Cena
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont
z dílců bet plošných
815 465
1
1.05
  2 756 000.57
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce ze
skla, plexiglass
815 466
2
1.82
  4 747 784.04
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV
821 113 N
3
35.29
 92 275 817.67
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých
NOV
821 115 N
1
3.43
  8 968 339.44
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce kovová NOV
821 117 N
2
4.86
 12 716 316.20
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
822 227 N
2
24.28
 63 501 280.15
silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
822 237 N
1
1.18
  3 078 243.70
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí NOV
822 247 N
1
2.56
  6 686 625.93
komunikace místní I. třídy ‑ kryt dlážděný (bez
ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV
822 253 N
1
1.32
  3 444 518.87
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
822 257 N
3
5.04
 13 192 729.40
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
prolévaného živicí NOV
822 266 N
1
0.80
  2 101 094.84
řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub
litinových
827 113
2
2.10
  5 497 244.88
sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
827 211
1
3.72
  9 721 680.10
M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
21
87.45
Podíl rozhodujících objektů celkem:
   228 687 675.79
815 465
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 852
815 466
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 110.1
SO 851
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 203
SO 204
SO 213
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont z
 dílců bet plošných
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihluková opatření podél zahrádkářské kolonie
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce ze skla,
 plexiglass
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihluková stěna podél větve 4 MÚK
 Protihlukové stěny na mostních objektech SO 202 a
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most přes údolí Pístovského potoka km 12,413
 Most na přeložce vojenské cesty km 13,043
 Most na silnici I/38 přes silnici II/602 v km 10,8
..
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 883.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 61.00
 658.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 454.00
 358.00
 1 929.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 121.18
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 236.38
 6 451.92
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 24 141.73
 26 927.51
 24 641.63
2 756 000.57
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 756 000.57
 4 747 784.04
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 502 419.24
 4 245 364.80
 92 275 817.67
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 35 102 072.65
 9 640 046.90
 47 533 698.12
1.05
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.82
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 10.58
 89.42
 35.29
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 38.04
 10.45
 51.51
821 115 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 202
821 117 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 201
SO 214
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 101
SO 110
822 237 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 109
822 247 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 102
822 253 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 104
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 105
SO 107
SO 108
822 266 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 103
827 113
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 311
SO 312
827 211
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 301
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most nad přeložkou silnice III/4062 km 12,293
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce kovová NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most nad polní cestou km 11,823
 Most na větvi4(původně rampa D11)přes Koželužský p
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Silnice I/38 (km 10,700 ‑ 13,450)
 MÚK Pelhřimovská
 silnice II. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Úprava silnice II/602
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka silnice III/4062
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt dlážděný (bez ohledu
 na materiál dlažebních prvků) NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka vojenské cesty km 13,050
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Napojení stávající sil.I/38 na provizorní rampu X
 Provizorní napojení na sil.I/38‑rampa X
 Napojení místní komunikace na rampu X
 komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
 prolévaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka polní cesty km 11,823
 řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub
 litinových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka vodovodu DN 300 pod křiž.větví 4 MÚK Pelh
 Přeložka vodovodu DN 350 v km 11,045
 sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Středová kanalizace ‑ odvodnění silnice I/38
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 297.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 223.00
 223.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 24 698.00
 3 651.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 698.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 060.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 376.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 145.00
 5 547.00
 735.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 156.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 109.00
 192.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 806.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 30 196.43
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 26 326.62
 30 697.22
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 340.42
 1 560.57
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 140.94
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 646.95
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 449.71
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 621.19
 1 840.93
 1 530.39
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 665.75
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 17 952.34
 18 439.79
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 464.60
 8 968 339.44
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 968 339.44
 12 716 316.20
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 870 837.09
 6 845 479.11
 63 501 280.15
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 57 803 622.11
 5 697 658.04
 3 078 243.70
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 078 243.70
 6 686 625.93
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 686 625.93
 3 444 518.87
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 444 518.87
 13 192 729.40
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 856 258.48
 10 211 631.50
 1 124 839.42
 2 101 094.84
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 101 094.84
 5 497 244.88
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 956 804.93
 3 540 439.95
 9 721 680.10
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 9 721 680.10
 3.43
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 4.86
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 46.17
 53.83
 24.28
‑‑‑‑‑‑‑‑
 91.03
 8.97
 1.18
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 2.56
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.32
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 5.04
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 14.07
 77.40
 8.53
 0.80
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 2.10
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 35.60
 64.40
 3.72
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00