Rozhodující objekty
  Počet
Podíl v %
JKSO
SILNICE 1/49.
ZLIN‑MALENOVICE ‑ II.ETAPA CAST II/2+TECOVICE
246 132 949.09
Stavba:
Podíl rozhodujících objektů:
Cena
zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce monolit bet
plošná
815 413
1
1.61
  3 950 638.33
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce z
plastických hmot, recykl. plastů
815 469
1
3.00
  7 393 410.76
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce mont z dílců bet
nepředpjatých NOV
821 114 N
2
2.49
  6 140 278.99
mosty železniční pro normálně rozchodné a
širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A ‑
vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet
nepředpjatých NOV
821 214 N
1
0.68
  1 662 963.09
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
REK
822 227 R
1
27.06
 66 605 280.22
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí NOV
822 247 N
1
0.81
  2 004 304.86
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
822 257 N
4
12.43
 30 590 839.66
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí_REK
822 257 R
1
1.04
  2 568 964.06
chodníky ‑ kryt dlážděný (bez ohledu na materiál
dlažebních prvků) NOV
822 273 N
1
1.60
  3 927 959.21
spodek tratí železničních jednokolejných na
drahách celostátních ‑ pražce bet
824 113
1
4.17
 10 269 241.79
svršek železniční kolejí traťových 1.řádu ‑ pražce
bet
824 213
1
4.71
 11 584 192.88
sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot
a sklolaminátu
827 131
1
1.02
  2 513 874.89
sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
827 211
1
4.92
 12 100 134.16
nábřežní zdi ‑ svislá konstrukce monolit bet
832 565
1
1.65
  4 069 780.49
M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
18
67.19
Podíl rozhodujících objektů celkem:
   165 381 863.39
815 413
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 402.2‑3
815 469
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 405.2
821 114 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 406
 zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce monolit bet plošná
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 OPLOCENI ‑ NADRAZI CD
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce z
 plastických hmot, recykl. plastů
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PROTIHLUKOVA STENA
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 RÁMOVÝ PODCHOD 340/280
..
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 354.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 344.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 47.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 11 160.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 501.05
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 43 290.49
3 950 638.33
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 950 638.33
 7 393 410.76
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 393 410.76
 6 140 278.99
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 034 652.89
1.61
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 3.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 2.49
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 33.14
SO 502.4
821 214 N
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 502.3
822 227 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 101
822 247 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 111.1
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 102
SO 104
SO 109
SO 110
822 257 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 111.3
822 273 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 201.2
824 113
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 305.2
824 213
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 305.1
827 131
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 710
827 211
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 702
832 565
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 502.1
 MOST BALAS ‑ SILNICNI MOST e.c.49001
 mosty železniční pro normálně rozchodné a
 širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A ‑ vodorovná
 nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 MOST BALAS ‑ ZELEZNICNI MOST
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 REKONSTRUKCE SILNICE I/49 II‑2
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Silnice III/43827
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 MASARYKOVA
 SILNICE TECOVICE‑PRIPOJENI
 MISTNI KOMUNIKACE ‑ ZAHRADNÍ
 ZPEVNENE PLOCHY PILA
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí_REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 MK TEČOVSKÁ
 chodníky ‑ kryt dlážděný (bez ohledu na materiál
 dlažebních prvků) NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 KOMUNIKACE PESI
 spodek tratí železničních jednokolejných na drahách
 celostátních ‑ pražce bet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA TRATI ČD ‑ ZELEZNICNI SPODEK
 svršek železniční kolejí traťových 1.řádu ‑ pražce bet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA TRATI ČD ‑ ŽELEZNIČNÍ SVRŠEK
 sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA VODOVODU‑2
 sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 KANALIZACE‑2
 nábřežní zdi ‑ svislá konstrukce monolit bet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 ÚPRAVA POTOKA BALÁŠ‑HÚ
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
 167.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 53.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 26 161.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 808.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 165.00
 3 957.00
 1 709.00
 1 855.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 310.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 616.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 707.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 707.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 825.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 388.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 242.00
 24 584.59
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 31 376.66
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 545.98
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 480.58
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 311.86
 4 415.35
 3 016.86
 2 213.04
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 776.12
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 086.27
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 14 525.09
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 16 385.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 047.12
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 067.06
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 16 817.27
 4 105 626.10
 1 662 963.09
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 662 963.09
 66 605 280.22
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 66 605 280.22
 2 004 304.86
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 004 304.86
 30 590 839.66
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 858 311.66
 17 471 529.13
 5 155 814.00
 4 105 184.87
 2 568 964.06
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 568 964.06
 3 927 959.21
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 927 959.21
 10 269 241.79
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 10 269 241.79
 11 584 192.88
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 11 584 192.88
 2 513 874.89
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 513 874.89
 12 100 134.16
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 12 100 134.16
 4 069 780.49
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 069 780.49
 66.86
 0.68
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 27.06
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.81
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 12.43
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 12.61
 57.11
 16.85
 13.42
 1.04
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.60
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 4.17
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 4.71
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.02
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 4.92
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.65
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00