SO 502.4
821 214 N
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 502.3
822 227 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 101
822 247 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 111.1
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 102
SO 104
SO 109
SO 110
822 257 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 111.3
822 273 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 201.2
824 113
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 305.2
824 213
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 305.1
827 131
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 710
827 211
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 702
832 565
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 502.1
MOST BALAS ‑ SILNICNI MOST e.c.49001
mosty železniční pro normálně rozchodné a
širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A ‑ vodorovná
nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
MOST BALAS ‑ ZELEZNICNI MOST
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
REKONSTRUKCE SILNICE I/49 II‑2
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Silnice III/43827
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
MASARYKOVA
SILNICE TECOVICE‑PRIPOJENI
MISTNI KOMUNIKACE ‑ ZAHRADNÍ
ZPEVNENE PLOCHY PILA
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí_REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
MK TEČOVSKÁ
chodníky ‑ kryt dlážděný (bez ohledu na materiál
dlažebních prvků) NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
KOMUNIKACE PESI
spodek tratí železničních jednokolejných na drahách
celostátních ‑ pražce bet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
PŘELOŽKA TRATI ČD ‑ ZELEZNICNI SPODEK
svršek železniční kolejí traťových 1.řádu ‑ pražce bet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
PŘELOŽKA TRATI ČD ‑ ŽELEZNIČNÍ SVRŠEK
sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
PŘELOŽKA VODOVODU‑2
sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
KANALIZACE‑2
nábřežní zdi ‑ svislá konstrukce monolit bet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
ÚPRAVA POTOKA BALÁŠ‑HÚ
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
167.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
53.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
26 161.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
808.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 165.00
3 957.00
1 709.00
1 855.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 310.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 616.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
707.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
707.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
825.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 388.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
242.00
24 584.59
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
31 376.66
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 545.98
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 480.58
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 311.86
4 415.35
3 016.86
2 213.04
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
776.12
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 086.27
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
14 525.09
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
16 385.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 047.12
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5 067.06
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
16 817.27
4 105 626.10
1 662 963.09
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 662 963.09
66 605 280.22
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
66 605 280.22
2 004 304.86
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 004 304.86
30 590 839.66
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 858 311.66
17 471 529.13
5 155 814.00
4 105 184.87
2 568 964.06
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 568 964.06
3 927 959.21
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 927 959.21
10 269 241.79
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
10 269 241.79
11 584 192.88
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
11 584 192.88
2 513 874.89
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 513 874.89
12 100 134.16
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
12 100 134.16
4 069 780.49
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
4 069 780.49
66.86
0.68
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
27.06
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.81
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
12.43
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
12.61
57.11
16.85
13.42
1.04
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
1.60
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
4.17
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
4.71
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
1.02
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
4.92
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
1.65
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00