Rozhodující objekty
Počet
Podíl v %
JKSO
1104‑2/F
HLAVNÍ TRASA km 62,100‑68,000
954 792 132.03
Stavba:
Podíl rozhodujících objektů:
Cena
oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná
konstrukce kovová
1
0.30
2 847 098.72
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
1
0.79
7 528 935.82
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV
3
13.10
125 086 813.56
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých
NOV
1
1.93
18 460 912.77
dálnice ‑ kryt monolit bet NOV
1
56.89
543 153 672.63
dálnice ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
1
5.14
49 100 054.69
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
2
3.19
30 467 873.81
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí NOV
4
4.39
41 911 925.75
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí REK
1
1.10
10 533 482.59
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
5
1.60
15 271 782.95
sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot
a sklolaminátu
1
0.06
548 758.67
sítě kanalizační z trub kameninových
1
5.94
56 697 364.72
M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
22
94.43
Podíl rozhodujících objektů celkem:
901 608 676.68
815 237
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 701
821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 223
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 224
F 241
.
F 242
.
821 115 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 222
822 214 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná konstrukce
kovová
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
OPLOCENÍ DÁLNICE,km 62,100‑68,000
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
MOST PŘES VODOTEČ PAMĚTNÍK V KM 64,675
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
MOST PŘES SILNICI I/36 V KM 67,641
NADJEZD PŘELOŽKY SILNICE III/32723 V KM
64,154
NADJEZD PŘELOŽKY SILNICE III/32725 V KM
65,915
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
INUNDAČNÍ MOST V KM 63,505
dálnice ‑ kryt monolit bet NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
..
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5 357.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
172.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 439.00
615.00
.
608.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
473.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
531.47
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
43 772.88
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
35 890.39
30 259.83
.
31 151.90
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
39 029.41
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 847 098.72
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 847 098.72
7 528 935.82
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
7 528 935.82
125 086 813.56
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
87 536 664.52
18 609 794.42
.
18 940 354.62
.
18 460 912.77
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
18 460 912.77
543 153 672.63
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
0.30
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.79
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
13.10
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
69.98
14.88
.
15.14
.
1.93
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
56.89
‑‑‑‑‑‑‑‑