Rozhodující objekty
  Počet
Podíl v %
JKSO
1104‑2/F
HLAVNÍ TRASA km 62,100‑68,000
954 792 132.03
Stavba:
Podíl rozhodujících objektů:
Cena
oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná
konstrukce kovová
815 237
1
0.30
  2 847 098.72
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
821 112 N
1
0.79
  7 528 935.82
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV
821 113 N
3
13.10
125 086 813.56
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých
NOV
821 115 N
1
1.93
 18 460 912.77
dálnice ‑ kryt monolit bet NOV
822 214 N
1
56.89
543 153 672.63
dálnice ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
822 217 N
1
5.14
 49 100 054.69
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
822 227 N
2
3.19
 30 467 873.81
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí NOV
822 247 N
4
4.39
 41 911 925.75
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí REK
822 247 R
1
1.10
 10 533 482.59
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
822 267 N
5
1.60
 15 271 782.95
sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot
a sklolaminátu
827 131
1
0.06
    548 758.67
sítě kanalizační z trub kameninových
827 215
1
5.94
 56 697 364.72
M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
22
94.43
Podíl rozhodujících objektů celkem:
   901 608 676.68
815 237
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 701
821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 223
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 224
F 241
.
F 242
.
821 115 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 222
822 214 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná konstrukce
 kovová
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 OPLOCENÍ DÁLNICE,km 62,100‑68,000
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 MOST PŘES VODOTEČ PAMĚTNÍK V KM 64,675
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 MOST PŘES SILNICI I/36 V KM 67,641
 NADJEZD PŘELOŽKY SILNICE III/32723 V KM
 64,154
 NADJEZD PŘELOŽKY SILNICE III/32725 V KM
 65,915
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 INUNDAČNÍ MOST V KM 63,505
 dálnice ‑ kryt monolit bet NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
..
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 357.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 172.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 439.00
 615.00
.
 608.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 473.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 531.47
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 43 772.88
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 35 890.39
 30 259.83
.
 31 151.90
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 39 029.41
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 847 098.72
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 847 098.72
 7 528 935.82
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 528 935.82
 125 086 813.56
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 87 536 664.52
 18 609 794.42
.
 18 940 354.62
.
 18 460 912.77
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 18 460 912.77
 543 153 672.63
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
0.30
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.79
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 13.10
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 69.98
 14.88
.
 15.14
.
 1.93
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 56.89
‑‑‑‑‑‑‑‑
F 101
822 217 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 113
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 134
.
F 177
.
822 247 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 132
F 133
F 175
.
F 176
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 004
.
822 267 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 154
.
F 155
.
F 156
.
F1561
.
F1562
.
827 131
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 302
827 215
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
F 321
 DÁLNICE D11,KM 62.100 ‑ 68.000
 dálnice ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 KŘIŽOVATKA CHÝŠŤ km 67.641
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 ÚPRAVA SILNICE I/36 NOVÉ MĚSTO‑CHÝŠŤ,km
 67.642
 PROVIZ. PŘELOŽKA U SIL.I/36 NOVÉ
 MĚSTO‑CHÝŠŤ
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA SILNICE III/32723 LUČICE‑III/32722
 PŘELOŽKA SILNICE III/32725 KLAMOŠ‑I/36
 PROVIZ. PŘELOŽKA U SIL.III/32723
 LUČICE‑III/32722
 PROVIZ. PŘELOŽKA U SIL.III/32725 KLAMOŠ‑I/36
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 OPRAVA STÁVAJÍCÍCH KOMUNIKACÍ‑OKRES
 HR.KRÁLOVÉ
 komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA POLNÍ CESTY LUČICE VPRAVO‑km
 63.470‑64.15
 PŘELOŽKA POLNÍ CESTY LUČICE VLEVO‑km
 63.90‑64.34
 PŘELOŽKA POLNÍ CESTY KLAMOŠ VPRAVO km
 65.150‑65.90
 PŘELOŽKA POLNÍ CESTY KLAMOŠ VLEVO km
 65.90‑67.26
 PŘELOŽKA POLNÍ CESTY KLAMOŠ VPRAVO km
 65.93‑67.23
 sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA VODOVODU DN 150 km 65,800
 sítě kanalizační z trub kameninových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 DEŠŤOVÁ KANALIZACE DÁLNICE km 62,100‑68,000
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
.
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
M2
.
M2
.
M2
.
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
 125 008.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 10 448.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 570.00
.
 5 030.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 395.00
 6 340.00
 1 688.00
.
 1 724.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 29 100.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 958.00
.
 1 310.00
.
 2 520.00
.
 4 211.00
.
 4 093.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 113.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 588.00
 4 344.95
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 699.47
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 605.84
.
 3 640.49
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 115.10
 2 384.42
 2 611.50
.
 2 685.76
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 361.98
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 861.56
.
 1 371.70
.
 1 035.67
.
 999.37
.
 1 003.70
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 856.27
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 601.93
 543 153 672.63
 49 100 054.69
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 49 100 054.69
 30 467 873.81
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 12 156 200.73
.
 18 311 673.08
.
 41 911 925.75
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 17 756 249.83
 15 117 212.01
 4 408 211.56
.
 4 630 252.35
 10 533 482.59
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 10 533 482.59
.
 15 271 782.95
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 548 484.59
.
 1 796 921.86
.
 2 609 892.87
.
 4 208 334.31
.
 4 108 149.32
.
 548 758.67
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 548 758.67
 56 697 364.72
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 56 697 364.72
100.00
 5.14
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 3.19
‑‑‑‑‑‑‑‑
 39.90
.
 60.10
.
 4.39
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 42.37
 36.07
 10.52
.
 11.05
 1.10
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
.
 1.60
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 16.69
.
 11.77
.
 17.09
.
 27.56
.
 26.90
.
 0.06
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 5.94
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00