821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 201
SO 203
.
SO 204
SO 205
.
SO 206
SO 211
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 202
SO 212
821 115 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 207
.
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 101
.
SO 102
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 021
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 112
.
SO 113
.
822 266 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 114
SO 115
SO 116
SO 119
827 211
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 101.1
SO 101.2
827 214
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 323
827 512
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 501
SO 502
SO 503
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
PODCHOD PRO PĚŠÍ V KM 0,047
MOST NA I/13 PŘES MÍSTNÍ KOMUNIKACI K
BĚLIDLU V KM
MOST NA I/13 PŘES PŘELOŽKU POTOKA V KM 1,660
MOST NA I/13 PŘES MÍSTNÍ KOMUNIKACI K
BĚLIDLU V KM
MOST NA I/13 PŘES POLNÍ CESTU V KM 2,315
NADJEZD PŘELOŽKY POLNÍ CESTY V KM 1,197
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
MOST NA I/13 PŘES ÚDOLÍ A POTOK V KM0,880
NADJEZD PŘELOŽKY POLNÍ CESTY V KM 2,700
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
MOST NA I/13 PŘES POLNÍ CESTU A BIOKORIDOR
V KM 3,
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
PŘELOŽKA SILNICE I/13 STRÁŽ N.NISOU ‑ KRÁSNÁ
STUDÁ
NAPOJENÍ NA STÁVAJÍCÍ I/13 V KÚ
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
OPRAVA STÁVAJÍCÍCH KOMUNIKACÍ
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
PŘELOŽKA MÍSTNÍ KOMUNIKACE K BĚLIDLU KM
1,532
PŘELOŽKA MÍSTNÍ KOMUNIKACE K BĚLIDLU KM
1,960
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
prolévaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
PŘELOŽKA POLNÍ CESTY V KM 2,160 ‑ 2,330
PŘELOŽKA POLNÍ CESTY V KM 2,435 ‑ 3,105
PŘELOŽKA POLNÍ CESTY V KM 3,595 ‑ 3,720
PŘÍSTUP NA POZEMEK V KM 0,620 VPRAVO
sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
DĚŠŤOVÁ KANALIZACE KM 0,032 ‑ 0,380
DĚŠŤOVÁ KANALIZACE KM 2,395 ‑ 2,900
sítě kanalizační z trub beton, železobet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
PŘELOŽKA ZATRUBNĚNÉ VODOTEČE V KM 2,351
řady plynovodní primární z trub ocelových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
PŘELOŽKA VTL PLYNOVODU DN 150 V KM 0,491
PŘELOŽKA VTL PLYNOVODU DN 150 V KM 0,694
PŘELOŽKA VTL PLYNOVODU DN 150 V KM 1,569
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
M2
M2
.
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
110.00
170.00
.
506.00
187.00
.
189.00
756.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 737.00
256.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
348.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
48 757.00
.
1 035.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
87 030.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 344.00
.
1 357.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 150.00
4 101.00
703.00
1 250.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
526.00
610.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
184.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
335.00
88.00
134.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
64 412.99
61 308.76
.
36 898.37
76 811.58
.
68 420.77
36 008.11
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
30 689.28
30 905.34
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
42 512.86
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
7 154.49
.
3 920.97
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
277.63
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 660.29
.
1 839.37
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 584.21
1 371.71
2 589.59
1 198.92
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
3 308.93
3 010.08
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
6 344.14
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
7 215.01
10 393.00
9 343.13
90 695 915.47
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
7 085 428.74
10 422 489.82
.
18 670 575.20
14 363 765.25
.
12 931 524.77
27 222 131.69
61 219 039.36
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
53 307 273.17
7 911 766.19
14 794 475.46
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
14 794 475.46
.
352 889 733.15
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
348 831 526.96
.
4 058 206.19
24 161 812.66
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
24 161 812.66
4 727 455.96
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 231 424.27
.
2 496 031.69
.
10 766 338.42
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 821 842.81
5 625 366.88
1 820 484.68
1 498 644.05
3 576 647.76
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 740 496.76
1 836 151.00
1 167 320.91
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
1 167 320.91
4 583 593.51
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
2 417 029.56
914 584.41
1 251 979.54
14.11
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
7.81
11.49
.
20.59
15.84
.
14.26
30.01
9.52
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
87.08
12.92
2.30
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
.
54.89
‑‑‑‑‑‑‑‑
98.85
.
1.15
3.76
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.74
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
47.20
.
52.80
.
1.67
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
16.92
52.25
16.91
13.92
0.56
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
48.66
51.34
0.18
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
0.71
‑‑‑‑‑‑‑‑
52.73
19.95
27.31