Rozhodující objekty
  Počet
Podíl v %
JKSO
3271114013
I/13 Stráž n.N. ‑ Krásná Studánka
642 936 152.99
Stavba:
Podíl rozhodujících objektů:
Cena
oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná
konstrukce kovová
815 237
1
1.11
  7 154 709.69
zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce zděná z
cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů)
815 411
1
0.59
  3 788 569.57
zdi kotvené ‑ svislá nosná konstrukce kovová
815 447
1
0.67
  4 325 828.36
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont
z dílců bet plošných
815 465
1
0.95
  6 131 757.45
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
821 112 N
6
14.11
 90 695 915.47
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV
821 113 N
2
9.52
 61 219 039.36
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých
NOV
821 115 N
1
2.30
 14 794 475.46
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
822 227 N
2
54.89
352 889 733.15
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí REK
822 247 R
1
3.76
 24 161 812.66
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
822 257 N
2
0.74
  4 727 455.96
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
prolévaného živicí NOV
822 266 N
4
1.67
 10 766 338.42
sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
827 211
2
0.56
  3 576 647.76
sítě kanalizační z trub beton, železobet
827 214
1
0.18
  1 167 320.91
řady plynovodní primární z trub ocelových
827 512
3
0.71
  4 583 593.51
M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
28
91.76
Podíl rozhodujících objektů celkem:
   589 983 197.73
815 237
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 710
815 411
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 252
815 447
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 251
.
815 465
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 701
 oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná konstrukce
 kovová
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 OPLOCENÍ
 zdi opěrné ‑ svislá nosná konstrukce zděná z cihel,
 tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů)
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 OPĚRNÁ ZEĎ NA I/13 V KM 0,470 ‑ 0,510 VLEVO
 zdi kotvené ‑ svislá nosná konstrukce kovová
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 ZAJIŠTĚNÍ SKALNÍHO ZÁŘEZU V KM 0,047 ‑ 0,380
 VPRAV
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont z
 dílců bet plošných
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PROTIHLUKOVÉ STĚNY
..
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M3
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 227.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 467.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 100.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 447.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 869.66
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 112.57
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 055.08
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 237.57
7 154 709.69
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 154 709.69
 3 788 569.57
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 788 569.57
 4 325 828.36
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 325 828.36
.
 6 131 757.45
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 131 757.45
1.11
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.59
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.67
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
.
 0.95
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 201
SO 203
.
SO 204
SO 205
.
SO 206
SO 211
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 202
SO 212
821 115 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 207
.
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 101
.
SO 102
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 021
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 112
.
SO 113
.
822 266 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 114
SO 115
SO 116
SO 119
827 211
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 101.1
SO 101.2
827 214
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 323
827 512
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
SO 501
SO 502
SO 503
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PODCHOD PRO PĚŠÍ V KM 0,047
 MOST NA I/13 PŘES MÍSTNÍ KOMUNIKACI K
 BĚLIDLU V KM
 MOST NA I/13 PŘES PŘELOŽKU POTOKA V KM 1,660
 MOST NA I/13 PŘES MÍSTNÍ KOMUNIKACI K
 BĚLIDLU V KM
 MOST NA I/13 PŘES POLNÍ CESTU V KM 2,315
 NADJEZD PŘELOŽKY POLNÍ CESTY V KM 1,197
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 MOST NA I/13 PŘES ÚDOLÍ A POTOK V KM0,880
 NADJEZD PŘELOŽKY POLNÍ CESTY V KM 2,700
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 MOST NA I/13 PŘES POLNÍ CESTU A BIOKORIDOR
 V KM 3,
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA SILNICE I/13 STRÁŽ N.NISOU ‑ KRÁSNÁ
 STUDÁ
 NAPOJENÍ NA STÁVAJÍCÍ I/13 V KÚ
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 OPRAVA STÁVAJÍCÍCH KOMUNIKACÍ
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA MÍSTNÍ KOMUNIKACE K BĚLIDLU KM
 1,532
 PŘELOŽKA MÍSTNÍ KOMUNIKACE K BĚLIDLU KM
 1,960
 komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
 prolévaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA POLNÍ CESTY V KM 2,160 ‑ 2,330
 PŘELOŽKA POLNÍ CESTY V KM 2,435 ‑ 3,105
 PŘELOŽKA POLNÍ CESTY V KM 3,595 ‑ 3,720
 PŘÍSTUP NA POZEMEK V KM 0,620 VPRAVO
 sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 DĚŠŤOVÁ KANALIZACE KM 0,032 ‑ 0,380
 DĚŠŤOVÁ KANALIZACE KM 2,395 ‑ 2,900
 sítě kanalizační z trub beton, železobet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA ZATRUBNĚNÉ VODOTEČE V KM 2,351
 řady plynovodní primární z trub ocelových
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 PŘELOŽKA VTL PLYNOVODU DN 150 V KM 0,491
 PŘELOŽKA VTL PLYNOVODU DN 150 V KM 0,694
 PŘELOŽKA VTL PLYNOVODU DN 150 V KM 1,569
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
M2
M2
.
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
M2
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 110.00
 170.00
.
 506.00
 187.00
.
 189.00
 756.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 737.00
 256.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 348.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 48 757.00
.
 1 035.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 87 030.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 344.00
.
 1 357.00
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 150.00
 4 101.00
 703.00
 1 250.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 526.00
 610.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 184.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 335.00
 88.00
 134.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 64 412.99
 61 308.76
.
 36 898.37
 76 811.58
.
 68 420.77
 36 008.11
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 30 689.28
 30 905.34
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 42 512.86
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 154.49
.
 3 920.97
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 277.63
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 660.29
.
 1 839.37
.
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 584.21
 1 371.71
 2 589.59
 1 198.92
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 308.93
 3 010.08
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 344.14
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 215.01
 10 393.00
 9 343.13
 90 695 915.47
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 085 428.74
 10 422 489.82
.
 18 670 575.20
 14 363 765.25
.
 12 931 524.77
 27 222 131.69
 61 219 039.36
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 53 307 273.17
 7 911 766.19
 14 794 475.46
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 14 794 475.46
.
 352 889 733.15
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 348 831 526.96
.
 4 058 206.19
 24 161 812.66
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 24 161 812.66
 4 727 455.96
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 231 424.27
.
 2 496 031.69
.
 10 766 338.42
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 821 842.81
 5 625 366.88
 1 820 484.68
 1 498 644.05
 3 576 647.76
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 740 496.76
 1 836 151.00
 1 167 320.91
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 167 320.91
 4 583 593.51
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 417 029.56
 914 584.41
 1 251 979.54
 14.11
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 7.81
 11.49
.
 20.59
 15.84
.
 14.26
 30.01
 9.52
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 87.08
 12.92
 2.30
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
.
 54.89
‑‑‑‑‑‑‑‑
 98.85
.
 1.15
 3.76
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.74
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 47.20
.
 52.80
.
 1.67
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 16.92
 52.25
 16.91
 13.92
 0.56
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 48.66
 51.34
 0.18
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.71
‑‑‑‑‑‑‑‑
 52.73
 19.95
 27.31