Rozhodující objekty
  Počet
Podíl v %
JKSO
4540‑21
Dálnice D47, stavba 4705 Bělotín ‑ Hladké Životice
3 804 743 491.00
Stavba:
Podíl rozhodujících objektů:
Cena
nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací ‑
svislá nosná konstrukce monolit bet plošná
814 133
8
0.72
 27 338 027.67
oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná
konstrukce kovová
815 237
2
0.21
  7 920 441.03
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont
z dílců bet plošných
815 465
6
1.91
 72 739 981.08
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce ze
skla, plexiglass
815 466
3
1.55
 58 961 094.04
stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce z
plastických hmot, recykl. plastů
815 469
1
0.10
  3 693 893.78
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
821 112 N
6
2.44
 92 910 678.51
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV
821 113 N
12
41.13
*** *** ***.**
mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná
nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých
NOV
821 115 N
3
2.12
 80 790 420.18
dálnice ‑ kryt monolit bet NOV
822 214 N
2
23.11
879 416 052.81
dálnice ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
822 217 N
2
1.58
 60 215 668.53
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
NOV
822 227 N
2
0.66
 25 036 330.17
silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí
REK
822 227 R
1
0.20
  7 477 503.11
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí NOV
822 247 N
12
2.18
 82 936 310.36
silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného
živicí REK
822 247 R
9
1.62
 61 808 917.42
komunikace místní I. třídy ‑ kryt dlážděný (bez
ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV
822 253 N
1
0.62
 23 682 819.84
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
prolévaného živicí NOV
822 256 N
6
0.43
 16 256 701.59
komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
822 257 N
10
0.92
 34 911 227.18
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
prolévaného živicí REK
822 266 R
1
0.80
 30 411 568.17
komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
822 267 N
1
0.12
  4 456 997.05
chodníky ‑ kryt dlážděný (bez ohledu na materiál
dlažebních prvků) NOV
822 273 N
1
0.11
  4 207 378.73
822 557 N
2
1.50
 57 035 552.79
plochy odstavné (i parkovací) ‑ kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV
sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot
a sklolaminátu
827 131
4
0.16
  6 267 248.32
sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
sklolaminátu
827 211
23
3.62
137 891 449.75
sítě kanalizační z trub beton, železobet
827 214
1
0.05
  2 091 216.37
sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub z
plastických hmot a sklolaminátu
827 221
1
0.13
  4 832 576.37
M.j.
Počet Mj
Jedn. cena
Cena
Seznam objektů:
%
120
87.99
Podíl rozhodujících objektů celkem:
 3 348 308 414.21
814 133
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5382
5383
5384
5385
5386
5389
5390
5394
815 237
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5196
5197
815 465
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5771
5773.1
5773.2
5773.3
5774
5775
815 466
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5772
5776
5777
815 469
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5204‑1
821 112 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5203
5205
5206
5210
5211
5214
821 113 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5201
5202
5204
5207
5208
5215
5216
5221
 nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací ‑ svislá
 nosná konstrukce monolit bet plošná
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Retenční nádrž v km 108,950
 Retenční nádrž v km 109,100
 Retenční nádrž v km 109,541
 Retenční nádrž v km 109,871
 Retenční příkopy v km 110,800‑111,000
 Sedimentační nádrž v km dálnice 114,250
 Sedimentační nádrž v km dálnice 115,300
 Retenční nádrž v km 123,100
 oplocení bez podezdívky ‑ svislá nosná konstrukce
 kovová
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Oplocení dálnice km 110,560‑114,370
 Oplocení dálnice km 115,230‑122,550
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce mont z
 dílců bet plošných
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihluková stěna v km 108,700 ‑ 110,040, vpravo
 Protihluková stěna podél větve "D" MÚK Mankovice,
 Protihluková stěna v km 115,310 ‑ 115,410, vpravo
 Protihluková stěna v km 115,400 ‑ 116,330, vpravo
 Protihluková stěna v km 118.730‑119.930 vlevo
 Protihluková stěna v km 119.310‑119.930 vpravo
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce ze skla,
 plexiglass
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Protihluková stěna v km 114,180 ‑ most SO 5207, vl
 Protihluková stěna v km 122.380‑123.560 vlevo a u
 Protihluková stěna v km 122.530‑123.960 vpravo a u
 stěny protihlukové ‑ svislá nosná konstrukce z
 plastických hmot, recykl. plastů
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most na dálnici přes místní vodoteč v km 111,060
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most na dálnici přes Bělotínský potok v km 110,095
 Most na dálnici přes potok Vraženka v km 111,636
 Most na dálnici přes sil.III/04733 v km 112,745
 Most na dálnici přes meliorační tok v km 117,221
 Most na dálnici přes náhon v km 119,281
 Most na dálnici přes meliorační tok v km 121,594
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce monolit bet předpjatá NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most na dálnici přes potok Luha v km 107,130
 Most na dálnici přes místním vodoteč v km 109,050
 Most na dálnici přes místní vodoteč v km 111,060
 Most na dálnici přes Odru v km 114,980
 Most na dálnici přes sil. III/04734 v km 115,545
 Most na dálnici přes Husí potok v km 123,127
 Most na dálnici přes přeložku sil.I/57 v km 123,85
 Most na sil. III/44016 přes dálnici v km 106,266
..
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
KUS
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1.00
 1.00
 1.00
 1.00
 1.00
 1.00
 1.00
 1.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 8 150.00
 11 945.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 9 453.00
 1 155.00
 691.00
 6 774.00
 5 703.00
 2 214.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 956.00
 5 421.00
 6 227.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 400.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 356.00
 256.00
 979.00
 306.00
 545.00
 499.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 18 245.00
 1 973.00
 1 971.00
 25 510.00
 1 286.00
 25 717.00
 1 566.00
 612.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 513 657.65
 1 432 719.70
 1 757 262.01
 2 987 930.39
 5 798 978.34
 4 647 684.67
 2 894 666.14
 4 305 128.77
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 394.42
 393.97
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 319.25
 2 872.82
 2 121.51
 2 374.31
 3 721.76
 3 940.06
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 182.72
 4 252.00
 4 256.13
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 9 234.73
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 43 842.55
 32 207.19
 24 288.02
 43 116.99
 32 323.85
 28 996.82
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 21 996.39
 27 212.09
 21 378.04
 15 377.48
 25 822.02
 19 783.30
 28 591.98
 25 360.80
27 338 027.67
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 513 657.65
 1 432 719.70
 1 757 262.01
 2 987 930.39
 5 798 978.34
 4 647 684.67
 2 894 666.14
 4 305 128.77
 7 920 441.03
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 214 503.00
 4 705 938.03
 72 739 981.08
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 21 923 847.05
 3 318 101.89
 1 465 961.24
 16 083 596.54
 21 225 182.43
 8 723 291.93
 58 961 094.04
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 9 408 110.10
 23 050 093.17
 26 502 890.77
 3 693 893.78
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 693 893.78
 92 910 678.51
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 15 607 948.94
 8 245 041.43
 23 777 974.31
 13 193 799.43
 17 616 500.51
 14 469 413.89
 1 565 018 359.36
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 401 324 187.01
 53 689 453.29
 42 136 110.38
 392 279 438.83
 33 207 114.80
 508 767 105.95
 44 775 036.05
 15 520 812.19
0.72
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 12.85
 5.24
 6.43
 10.93
 21.21
 17.00
 10.59
 15.75
 0.21
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 40.58
 59.42
 1.91
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 30.14
 4.56
 2.02
 22.11
 29.18
 11.99
 1.55
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 15.96
 39.09
 44.95
 0.10
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 2.44
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 16.80
 8.87
 25.59
 14.20
 18.96
 15.57
 41.13
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 25.64
 3.43
 2.69
 25.07
 2.12
 32.51
 2.86
 0.99
5222
5223
5224
5225
821 115 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5209
5212
5213
822 214 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5101
5102
822 217 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5111
5112
822 227 N
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5115
5116
822 227 R
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5162
822 247 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5117
5118
5119
5120
5121
5122
5123
5124
5125
5167.2
5167.3
5168. 1
822 247 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5150
5160
5161
5163
5164
5166
5167.1
5168
5169.1.2
822 253 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5901. 1
822 256 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5152
5153
5154
5181
5183
5184
822 257 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5140
5141
5142.1
5142.2
 Most na sil. III/04731 přes dálnici v km 108,297
 Most na silnici I/47 přes dálnici v km 110,174
 Most na sil. III/04418 přes dálnici v km 111,719
 Most na sil.III/04738 přes dálnici v km 119,651
 mosty pozem kom pro zatíž tř A ‑ vodorovná nosná
 konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Most na dálnici přes polní cestu v km 116,433
 Most na dálnici přes Kletenský potok v km 119,542
 Most na dálnici přes lokální biokoridor v km 119,9
 dálnice ‑ kryt monolit bet NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Dálnice v km 106,153 ‑ 116,000
 Dálnice km 116,000‑124,250
 dálnice ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 MÚK "Mankovice" km 115,500
 MÚK "Hladké Životice" km 123,900
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka silnice I/47 km 110,175
 Přeložka silnice I/57 km 123,857
 silnice I. třídy ‑ kryt z kameniva obaleného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Oprava silnice I/47 Bělotín ‑ Emauzy
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přeložka silnice III/44016 km 106,265
 Přeložka silnice III/04731 km 108,295
 Přeložka silnice III/4418 km 111,720
 Přeložka silnice III/04733 km 112,767
 Přeložka silnice III/04735 km 114,420
 Přeložka silnice III/04734 km 115,545
 Přeložka silnice III/04738 km 119,650
 Přeložka silnice III/46425 km 123,400 ‑ 124,600
 Přeložka silnice III/46425 km 123,850 ‑ 124,500
 Přeložka silnice III/04736
 Provizorní komunikace u přeložky silnice III/04736
 Přeložka silnice III/04738
 silnice III.třídy ‑ kryt z kameniva obalovaného živicí
 REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Dopravní opatření
 Oprava silnice III/44016 Bělotín ‑ D47
 Oprava silnice III/04731 Bělotín ‑ Nejdek
 Oprava silnice III/04732 v úseku I/47 ‑ Vražné ‑ M
 Oprava silnice III/4418 v úseku D47 ‑ Hynčice
 Oprava silnice III/04735 v úseku D47 ‑ Vražné
 Oprava sil.III/047 Mankovice‑Hl.Životice
 Oprava sil.III/04738 v obci Suchdol n/O
 Oprava silnic III/46425 a III/46426
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt dlážděný (bez ohledu
 na materiál dlažebních prvků) NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Úprava plochy ZS v Hl.Životicích ‑ příjezdná komun
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 prolévaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Příjezdová komunikace k retenční nádrži v km 109,8
 Příjezdová komunikace k retenčním příkopům v km 11
 Příjezdová komunikace k sedimentační nádrži v km 1
 Účelová komunikace v km dálnice 112,700 ‑ 114,500
 Přeložka účelové komunikace v km 116,433
 Přeložka účelové komunikace v km 116,5‑117,3
 komunikace místní I. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Provizorní objížďka u silnice III/44016
 Provizorní objížďka u silnice III/04731
 Provizorní objížďka u silnice I/47 č. 1
 Provizorní objížďka u silnice I/47 č. 2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
M2
M2
 578.00
 1 256.00
 542.00
 655.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 871.00
 1 965.00
 686.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 202 695.00
 199 220.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 10 255.00
 7 957.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 742.00
 11 110.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 47 728.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 147.00
 4 470.00
 3 497.00
 4 399.00
 2 169.00
 7 378.00
 4 244.00
 4 835.00
 6 192.00
 2 582.00
 2 942.00
 4 316.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 25 000.00
 14 739.00
 23 031.00
 37 655.00
 7 995.00
 8 775.00
 103 500.00
 9 800.00
 14 700.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 15 543.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 167.00
 2 465.00
 1 766.00
 6 250.00
 1 440.00
 3 343.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 597.00
 4 860.00
 2 448.00
 1 713.00
 26 078.06
 21 115.58
 26 055.74
 26 874.20
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 29 758.99
 17 754.82
 29 128.45
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 706.80
 1 660.28
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 704.11
 2 793.77
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 682.84
 1 080.81
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 156.67
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 443.18
 2 878.78
 2 704.55
 2 605.84
 1 130.15
 932.45
 1 555.75
 1 174.17
 1 394.11
 1 607.13
 1 003.21
 953.33
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 990.69
 544.54
 156.02
 156.07
 162.04
 162.33
 125.96
 187.36
 132.82
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 523.70
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 738.48
 636.06
 690.93
 735.41
 3 343.93
 514.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 117.05
 1 138.66
 1 046.54
 1 257.57
 15 073 118.88
 26 521 165.50
 14 122 213.73
 17 602 602.75
 80 790 420.18
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 25 920 078.82
 34 888 224.24
 19 982 117.12
 879 416 052.81
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 548 654 602.30
 330 761 450.51
 60 215 668.53
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 37 985 620.39
 22 230 048.14
 25 036 330.17
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 13 028 535.37
 12 007 794.80
 7 477 503.11
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 477 503.11
 82 936 310.36
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 7 688 684.75
 12 868 159.88
 9 457 818.64
 11 463 097.72
 2 451 301.74
 6 879 589.90
 6 602 595.22
 5 677 119.31
 8 632 314.99
 4 149 614.24
 2 951 430.44
 4 114 583.53
 61 808 917.42
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 24 767 206.70
 8 025 990.81
 3 593 200.36
 5 876 862.96
 1 295 518.36
 1 424 442.58
 13 037 176.10
 1 836 080.35
 1 952 439.20
 23 682 819.84
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 23 682 819.84
 16 256 701.59
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 338 766.65
 1 567 888.56
 1 220 178.38
 4 596 319.39
 4 815 257.31
 1 718 291.30
 34 911 227.18
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 018 022.40
 5 533 910.59
 2 561 921.98
 2 154 220.48
 0.96
 1.69
 0.90
 1.12
 2.12
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 32.08
 43.18
 24.73
 23.11
‑‑‑‑‑‑‑‑
 62.39
 37.61
 1.58
‑‑‑‑‑‑‑‑
 63.08
 36.92
 0.66
‑‑‑‑‑‑‑‑
 52.04
 47.96
 0.20
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 2.18
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 9.27
 15.52
 11.40
 13.82
 2.96
 8.30
 7.96
 6.85
 10.41
 5.00
 3.56
 4.96
 1.62
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 40.07
 12.99
 5.81
 9.51
 2.10
 2.30
 21.09
 2.97
 3.16
 0.62
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.43
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 14.39
 9.64
 7.51
 28.27
 29.62
 10.57
 0.92
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 11.51
 15.85
 7.34
 6.17
5143
5144.1
5144.2
5145
5146
5167.4
822 266 R
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5921
822 267 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5921.1
822 273 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5169.3
822 557 N
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5113
5114
827 131
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5363
5364
5367
5901. 6
827 211
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5169.4
5301
5302
5303
5305
5306
5307
5309
5310
5312
5313
5314
5315
5316
5318
5320
5321
5323
5324
5325
5326
5901. 2
5901. 4
827 214
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5322
827 221
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
5317
 Provizorní objížďka u silnice III/04733
 Provizorní objížďka u silnice III/04734 č. 1
 Provizorní objížďka u silnice III/04734 č. 2
 Provizorní objížďka u silnice III/04738
 Provizorní objížďka u silnice III/46425
 Účelová komunikace u ZS v km 116,500
 komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
 prolévaného živicí REK
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Příjezdy k HSD, ZS a skládkám
 komunikace místní II. třídy ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Příjezdy k ZS a skládkám
 chodníky ‑ kryt dlážděný (bez ohledu na materiál
 dlažebních prvků) NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Chodník v obci Hladké Životice
 plochy odstavné (i parkovací) ‑ kryt z kameniva
 obalovaného živicí NOV
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Pravostranná velká odpočívka "Vražné" v km 112,50
 Levostranná velká odpočívka "Vražné" v km 113,500
 sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Přípojky pitné vody pro odpočívky "Vražné"
 Přeložka vodovodu v km 115,490
 Přeložka vodovodu v obci Suchdol
 Přípojka vodovodu pro ZS
 sítě kanalizační z trub z plastických hmot a
 sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Dešťová kanalizace v Hladkých Životicích
 Dálniční kanalizace v km 106,153 ‑ 106,850
 Dálniční kanalizace v km 106,890 ‑ 107,500
 Dálniční kanalizace v km 107,524 ‑ 109,000
 Dálniční kanalizace km dálnice 109,095 ‑ 109,360
 Dálniční kanalizace km 109,400 ‑ 109,660
 Odpad od retenční nádrže SO 5384 v km 109,541
 Dálniční kanalizace km dálnice 109,700 ‑ 110,130
 Odpad od retenčních příkopů v km 110,830 ‑ 111,050
 Dálniční kanalizace km dálnice 111,090‑114,370
 Kanalizace dešťových vod pravostranné odpočívky"Vr
 Kanalizace dešťových vod levostranné odpočívky"Vra
 Odpad od sedimentační nádrže SO 5389 v km 114,300
 Dálniční kanalizace v km 114,600 ‑ 114,980
 Dálniční kanalizace km dálnice 115,220 ‑ 118,392
 Dálniční kanalizace km dálnice 118,420‑119,500
 Dálniční kanalizace km dálnice 119,570‑119,930
 Dálniční kanalizace v km dálnice 119,990‑122,690
 Kanalizační odpad km dálnice 119,990‑122,690
 Dálniční kanalizace v km dálnice 123,380‑123,820
 Dálniční kanalizace km dálnice 123,900‑124,250
 Dešťová kanalizace ZS
 Splašková kanalizace pro ZS
 sítě kanalizační z trub beton, železobet
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Kanalizační odpad km dálnice 119,960
 sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub z
 plastických hmot a sklolaminátu
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 Odpad od sedimentační nádrže SO 5390 v km 115,250
M2
M2
M2
M2
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M2
M2
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
M
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
M
 3 084.00
 1 308.00
 2 902.00
 5 207.00
 1 808.00
 3 124.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 76 220.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 535.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 808.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 18 068.00
 17 942.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 035.00
 636.00
 632.00
 1 578.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 664.00
 1 016.00
 623.00
 2 511.00
 347.00
 447.00
 238.00
 932.00
 311.00
 5 525.00
 911.00
 875.00
 153.00
 406.00
 6 033.00
 2 217.00
 808.00
 4 585.00
 649.00
 732.00
 638.00
 1 620.00
 1 462.00
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 336.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 367.00
 1 151.94
 1 127.18
 2 007.77
 834.34
 906.98
 1 218.12
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 399.00
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 260.82
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 875.08
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 091.51
 1 072.69
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 841.09
 1 570.24
 3 048.99
 910.07
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 3 170.03
 3 080.59
 5 168.89
 3 684.68
 4 165.94
 3 112.18
 5 223.46
 3 236.51
 5 360.39
 4 282.17
 2 638.78
 2 876.45
 7 671.51
 3 487.05
 3 621.95
 3 684.93
 5 035.87
 4 978.21
 10 016.81
 4 974.54
 3 473.84
 3 128.58
 1 873.98
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 6 223.86
.
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 13 167.78
 3 552 591.00
 1 474 349.71
 5 826 562.82
 4 344 420.02
 1 639 817.16
 3 805 411.02
 30 411 568.17
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 30 411 568.17
 4 456 997.05
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 456 997.05
 4 207 378.73
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 207 378.73
 57 035 552.79
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 37 789 362.82
 19 246 189.97
 6 267 248.32
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 1 905 530.47
 998 674.42
 1 926 960.01
 1 436 083.42
 137 891 449.75
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 5 274 928.38
 3 129 883.55
 3 220 215.94
 9 252 243.57
 1 445 580.13
 1 391 144.14
 1 243 182.28
 3 016 424.46
 1 667 080.43
 23 659 015.70
 2 403 928.75
 2 516 892.55
 1 173 741.03
 1 415 744.16
 21 851 250.42
 8 169 483.97
 4 068 981.26
 22 825 088.62
 6 500 909.59
 3 641 366.89
 2 216 311.34
 5 068 295.60
 2 739 756.99
 2 091 216.37
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 2 091 216.37
 4 832 576.37
.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
 4 832 576.37
 10.18
 4.22
 16.69
 12.44
 4.70
 10.90
 0.80
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.12
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.11
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 1.50
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 66.26
 33.74
 0.16
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 30.40
 15.93
 30.75
 22.91
 3.62
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
 3.83
 2.27
 2.34
 6.71
 1.05
 1.01
 0.90
 2.19
 1.21
 17.16
 1.74
 1.83
 0.85
 1.03
 15.85
 5.92
 2.95
 16.55
 4.71
 2.64
 1.61
 3.68
 1.99
 0.05
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00
 0.13
.
‑‑‑‑‑‑‑‑
100.00