Porovnání průměrných cen JKSO z let: 2004 až 2019 a 2004 až 2018
Indexy cen stavebních prací podle ČSÚJKSO | Popis JKSO | MJ | Ø cena 2004-2018 [Kč] |
celková cena 2004-2018 [Kč] |
počet vyhodnocených objektů 2004-2018 [Kč] |
Ø cena 2004-2019 [Kč] |
celková cena 2004-2019 [Kč] |
počet vyhodnocených objektů 2004-2019 [Kč] |
váha 2004-2019 [%] |
změna Ø ceny 2004-2018 ku 2004-2019 [%] |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
803 569 | domy bytové netypové - protihluková okna | M2 | 8 112 | 564 221 100 | 186 | 8 112 | 564 221 100 | 186 | 0,17 | 0,0 |
814 115 | septiky a jímky - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | KUS | 2 615 056 | 91 205 252 | 34 | 2 651 197 | 113 643 614 | 42 | 0,03 | 1,4 |
814 133 | nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | KUS | 5 199 723 | 324 401 412 | 62 | 5 098 166 | 333 399 334 | 65 | 0,10 | -2,0 |
814 135 | nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | KUS | 4 417 641 | 457 830 432 | 91 | 4 026 325 | 526 905 182 | 117 | 0,16 | -8,9 |
815 221 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků | M | 11 734 | 5 275 818 | 4 | 11 734 | 5 275 818 | 4 | 0,00 | 0,0 |
815 227 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce kovová | M | 2 750 | 15 858 002 | 7 | 2 801 | 18 689 705 | 9 | 0,01 | 1,9 |
815 235 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M | 3 306 | 1 034 671 | 1 | 3 306 | 1 034 671 | 1 | 0,00 | 0,0 |
815 237 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce kovová | M | 1 792 | 488 884 051 | 102 | 1 727 | 612 676 514 | 114 | 0,19 | -3,7 |
815 238 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce dřevěná na bázi dřevní hmoty | M | 3 413 | 2 581 252 | 4 | 3 280 | 2 933 320 | 5 | 0,00 | -3,9 |
815 411 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů) | M3 | 11 184 | 381 231 321 | 73 | 10 921 | 384 850 804 | 77 | 0,12 | -2,4 |
815 412 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce monolit bet tyčová | M3 | 42 302 | 68 344 955 | 5 | 42 302 | 68 344 955 | 5 | 0,02 | 0,0 |
815 413 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M3 | 23 247 | 1 664 841 283 | 183 | 23 247 | 1 664 841 283 | 183 | 0,50 | 0,0 |
815 415 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M3 | 38 106 | 111 101 830 | 13 | 37 961 | 124 922 700 | 15 | 0,04 | -0,4 |
815 419 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 1 398 | 74 507 611 | 6 | 1 398 | 74 507 611 | 6 | 0,02 | 0,0 |
815 421 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů) | M3 | 12 887 | 453 942 780 | 34 | 12 758 | 459 824 502 | 35 | 0,14 | -1,0 |
815 423 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M3 | 22 056 | 211 048 360 | 28 | 23 226 | 216 299 301 | 29 | 0,07 | 5,3 |
815 424 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet tyčových | M3 | 20 252 | 7 209 853 | 1 | 20 252 | 7 209 853 | 1 | 0,00 | 0,0 |
815 425 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M3 | 10 945 | 12 313 584 | 1 | 10 945 | 12 313 584 | 1 | 0,00 | 0,0 |
815 441 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků | M2 | 36 455 | 25 490 157 | 2 | 36 455 | 25 490 157 | 2 | 0,01 | 0,0 |
815 442 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce monolit bet tyčová | M2 | 52 875 | 357 869 384 | 2 | 52 875 | 357 869 384 | 2 | 0,11 | 0,0 |
815 443 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M2 | 15 679 | 637 778 281 | 33 | 16 192 | 657 306 782 | 34 | 0,20 | 3,3 |
815 445 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M2 | 77 064 | 247 189 060 | 2 | 45 378 | 262 464 459 | 5 | 0,08 | -41,1 |
815 447 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce kovová | M2 | 789 | 13 669 671 | 2 | 789 | 13 669 671 | 2 | 0,00 | 0,0 |
815 459 | valy opěrné - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 1 901 | 127 316 283 | 9 | 1 901 | 127 316 283 | 9 | 0,04 | 0,0 |
815 461 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene | M2 | 5 334 | 6 186 897 | 1 | 5 334 | 6 186 897 | 1 | 0,00 | 0,0 |
815 463 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M2 | 4 959 | 5 212 256 | 2 | 4 959 | 5 212 256 | 2 | 0,00 | 0,0 |
815 464 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet tyčových | M2 | 8 167 | 29 267 852 | 3 | 8 167 | 29 267 852 | 3 | 0,01 | 0,0 |
815 465 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M2 | 5 609 | 2 383 480 227 | 228 | 5 502 | 2 607 997 501 | 261 | 0,79 | -1,9 |
815 466 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce ze skla, plexiglass | M2 | 8 718 | 534 372 147 | 64 | 8 387 | 558 004 357 | 74 | 0,17 | -3,8 |
815 467 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce kovová | M2 | 65 290 | 337 880 719 | 5 | 56 991 | 353 065 023 | 6 | 0,11 | -12,7 |
815 468 | stěny protihlukové - svislá nosná dřevěná, na bázi dřevní hmoty | M2 | 5 769 | 178 375 660 | 27 | 5 769 | 178 375 660 | 27 | 0,05 | 0,0 |
815 469 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce z plastických hmot, recykl. plastů | M2 | 6 313 | 1 250 984 055 | 123 | 6 261 | 1 479 874 902 | 127 | 0,45 | -0,8 |
815 499 | zdi a valy samostatné ostatní - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 517 | 66 265 232 | 2 | 517 | 66 265 232 | 2 | 0,02 | 0,0 |
821 111 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce zděná REK | M2 | 52 249 | 24 619 905 | 6 | 52 249 | 24 619 905 | 6 | 0,01 | 0,0 |
821 112 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 62 618 | 6 850 561 081 | 363 | 62 538 | 6 862 485 819 | 364 | 2,07 | -0,1 |
821 112 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ NOV RÁMOVÁ | M2 | 42 085 | 588 455 849 | 31 | 63 290 | 1 307 012 006 | 53 | 0,40 | 50,4 |
821 112 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá REK | M2 | 36 899 | 1 537 363 683 | 128 | 36 899 | 1 537 363 683 | 128 | 0,46 | 0,0 |
821 112 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ REK - SANACE | M2 | 4 600 | 1 533 079 | 1 | 2 441 | 3 953 222 | 4 | 0,00 | -46,9 |
821 112 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ REK - VÝMĚNA NK | M2 | 45 350 | 28 087 442 | 4 | 45 350 | 28 087 442 | 4 | 0,01 | 0,0 |
821 113 D | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ DEMOLICE | M2 | 4 150 | 2 694 816 | 1 | 4 150 | 2 694 816 | 1 | 0,00 | 0,0 |
821 113 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 40 487 | 46 876 723 021 | 597 | 40 571 | 48 972 071 120 | 642 | 14,80 | 0,2 |
821 113 N3 | MOSTY POZEM KOM - MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ NOV RÁMOVÁ | M2 | 40 546 | 17 464 917 | 2 | 58 670 | 128 865 353 | 6 | 0,04 | 44,7 |
821 113 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá REK | M2 | 25 000 | 609 477 181 | 31 | 25 000 | 609 477 181 | 31 | 0,18 | 0,0 |
821 113 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ REK - SANACE | M2 | 16 388 | 276 593 302 | 4 | 16 388 | 276 593 302 | 4 | 0,08 | 0,0 |
821 113 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ REK - VÝMĚNA NK | M2 | 0 | 0 | 0 | 69 655 | 51 858 956 | 4 | 0,02 | 0,0 |
821 114 D | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET NEPŘEDPJATÝCH DEMOLICE | M2 | 10 165 | 4 397 375 | 2 | 9 734 | 7 111 608 | 3 | 0,00 | -4,3 |
821 114 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV | M2 | 50 862 | 918 242 430 | 36 | 52 052 | 973 991 615 | 38 | 0,29 | 2,3 |
821 114 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET NEPŘEDPJATÝCH NOV RÁMOVÁ | M2 | 67 652 | 62 281 170 | 3 | 67 652 | 62 281 170 | 3 | 0,02 | 0,0 |
821 114 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých REK | M2 | 59 923 | 512 604 831 | 40 | 59 923 | 512 604 831 | 40 | 0,15 | 0,0 |
821 114 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET NEPŘEDPJATÝCH REK - SANACE | M2 | 4 874 | 1 210 733 | 1 | 4 380 | 11 132 048 | 4 | 0,00 | -10,1 |
821 115 D | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH DEMOLICE | M2 | 7 182 | 40 719 801 | 2 | 5 295 | 49 398 272 | 5 | 0,01 | -26,3 |
821 115 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 51 512 | 5 620 914 841 | 96 | 51 660 | 5 910 135 407 | 103 | 1,79 | 0,3 |
821 115 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH NOV RÁMOVÁ | M2 | 60 914 | 91 908 124 | 3 | 60 914 | 91 908 124 | 3 | 0,03 | 0,0 |
821 115 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 29 645 | 3 487 644 233 | 163 | 29 645 | 3 487 644 233 | 163 | 1,05 | 0,0 |
821 115 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH REK - SANACE | M2 | 26 333 | 149 324 486 | 8 | 27 448 | 322 987 045 | 15 | 0,10 | 4,2 |
821 115 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH REK - VÝMĚNA NK | M2 | 33 255 | 28 421 877 | 1 | 33 255 | 28 421 877 | 1 | 0,01 | 0,0 |
821 116 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 48 702 | 15 877 496 483 | 60 | 49 463 | 16 911 963 304 | 63 | 5,11 | 1,6 |
821 116 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet REK | M2 | 52 651 | 338 777 387 | 10 | 52 651 | 338 777 387 | 10 | 0,10 | 0,0 |
821 116 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE SPŘAŽENÁ OCELOBET REK - SANACE | M2 | 19 147 | 71 536 736 | 2 | 19 147 | 71 536 736 | 2 | 0,02 | 0,0 |
821 117 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 44 314 | 1 474 488 889 | 26 | 44 314 | 1 474 488 889 | 26 | 0,45 | 0,0 |
821 117 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE KOVOVÁ NOV - PŘESYPANÉ | M2 | 41 027 | 37 623 018 | 4 | 41 540 | 65 507 100 | 6 | 0,02 | 1,3 |
821 117 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce kovová REK | M2 | 36 113 | 825 318 933 | 4 | 36 113 | 825 318 933 | 4 | 0,25 | 0,0 |
821 117 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE KOVOVÁ REK - VÝMĚNA NK | M2 | 0 | 0 | 0 | 39 791 | 489 992 270 | 2 | 0,15 | 0,0 |
821 122 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 49 477 | 6 058 156 | 3 | 49 477 | 6 058 156 | 3 | 0,00 | 0,0 |
821 123 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 25 350 | 32 178 818 | 3 | 25 350 | 32 178 818 | 3 | 0,01 | 0,0 |
821 125 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 16 224 | 7 106 132 | 1 | 16 224 | 7 106 132 | 1 | 0,00 | 0,0 |
821 125 R | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 9 298 | 21 200 293 | 1 | 9 298 | 21 200 293 | 1 | 0,01 | 0,0 |
821 127 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 44 244 | 8 946 573 | 2 | 44 244 | 8 946 573 | 2 | 0,00 | 0,0 |
821 183 N | estakády pozemních komunikací ostatní - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 27 259 | 929 573 289 | 4 | 27 819 | 2 401 245 105 | 6 | 0,73 | 2,1 |
821 212 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 121 111 | 26 112 601 | 2 | 121 111 | 26 112 601 | 2 | 0,01 | 0,0 |
821 212 N3 | MOSTY ŽELEZNIČNÍ PRO NORMÁLNĚ ROZCHODNÉ A ŠIROKOROZCHODNÉ DRÁHY ZATÍŽENÉ VLAKEM A - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ NOV RÁMOVÁ | M2 | 0 | 0 | 0 | 148 758 | 15 084 064 | 1 | 0,00 | 0,0 |
821 214 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV | M2 | 33 099 | 1 754 257 | 1 | 33 099 | 1 754 257 | 1 | 0,00 | 0,0 |
821 216 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 147 505 | 271 308 822 | 8 | 139 899 | 323 666 687 | 10 | 0,10 | -5,2 |
821 217 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 160 364 | 172 393 712 | 3 | 158 930 | 302 428 841 | 4 | 0,09 | -0,9 |
821 255 R | mosty tramvajové - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 32 672 | 19 534 070 | 2 | 32 672 | 19 534 070 | 2 | 0,01 | 0,0 |
821 432 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 41 937 | 36 186 901 | 6 | 41 937 | 36 186 901 | 6 | 0,01 | 0,0 |
821 433 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 47 457 | 87 438 668 | 9 | 64 928 | 124 685 132 | 11 | 0,04 | 36,8 |
821 434 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV | M2 | 56 835 | 19 925 851 | 2 | 56 835 | 19 925 851 | 2 | 0,01 | 0,0 |
821 435 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 74 236 | 41 863 065 | 3 | 74 236 | 41 863 065 | 3 | 0,01 | 0,0 |
821 436 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 53 091 | 74 565 680 | 4 | 53 091 | 74 565 680 | 4 | 0,02 | 0,0 |
821 437 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 69 855 | 45 322 571 | 3 | 70 967 | 62 129 446 | 4 | 0,02 | 1,6 |
821 438 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce dřevěná NOV | M2 | 50 211 | 1 255 281 | 1 | 50 211 | 1 255 281 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 214 D1 | DÁLNICE - KRYT MONOLIT BET MODERN D1 | M2 | 1 792 | 1 383 039 138 | 2 | 2 643 | 3 080 688 419 | 5 | 0,93 | 47,5 |
822 214 N | dálnice - kryt monolit bet NOV | M2 | 4 857 | 16 280 681 116 | 29 | 4 857 | 16 280 681 116 | 29 | 4,92 | 0,0 |
822 214 R | dálnice - kryt monolit bet REK | M2 | 2 428 | 4 665 365 822 | 12 | 2 428 | 4 665 365 822 | 12 | 1,41 | 0,0 |
822 217 N | dálnice - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 5 724 | 26 419 911 334 | 111 | 5 791 | 32 123 555 459 | 127 | 9,71 | 1,2 |
822 217 R | dálnice - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 2 404 | 3 198 486 031 | 56 | 2 226 | 3 464 679 522 | 66 | 1,05 | -7,4 |
822 21DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ DÁLNICE | KPL | 18 183 286 | 272 749 288 | 15 | 23 216 821 | 603 637 341 | 26 | 0,18 | 27,7 |
822 21DZ D1 | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DÁLNICE A PORTÁLY MODERN D1 | KPL | 55 024 174 | 220 096 698 | 4 | 26 380 136 | 263 801 359 | 10 | 0,08 | -52,1 |
822 21DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DÁLNICE A PORTÁLY NOV | KPL | 7 788 642 | 109 040 983 | 14 | 9 455 383 | 217 473 820 | 23 | 0,07 | 21,4 |
822 21DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DÁLNICE A PORTÁLY REK | KPL | 2 086 766 | 12 520 599 | 6 | 2 064 559 | 16 516 475 | 8 | 0,00 | -1,1 |
822 223 N | silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 4 803 | 6 738 068 | 1 | 4 803 | 6 738 068 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 223 R | silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 1 238 | 7 967 491 | 1 | 1 238 | 7 967 491 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 224 N | silnice I. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 5 013 | 4 961 309 591 | 11 | 5 013 | 4 961 309 591 | 11 | 1,50 | 0,0 |
822 224 N2 | SILNICE I. TŘÍDY DĚLENÉ - KRYT MONOLIT BET NOV | M2 | 0 | 0 | 0 | 4 113 | 422 222 328 | 1 | 0,13 | 0,0 |
822 224 R | silnice I. třídy - kryt monolit bet REK | M2 | 5 671 | 784 110 080 | 2 | 5 671 | 784 110 080 | 2 | 0,24 | 0,0 |
822 225 N | silnice I. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 1 548 | 6 192 628 | 1 | 1 548 | 6 192 628 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 227 N | silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV | M2 | 4 306 | 38 683 257 247 | 531 | 4 277 | 38 988 151 554 | 543 | 11,78 | -0,7 |
822 227 N2 | SILNICE I. TŘÍDY DĚLENÉ - KRYT Z KAMENIVA OBALENÉHO ŽIVICÍ NOV | M2 | 1 909 | 36 595 940 | 2 | 2 134 | 65 764 422 | 3 | 0,02 | 11,8 |
822 227 R | silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK | M2 | 1 444 | 24 620 767 905 | 1 514 | 1 441 | 25 502 570 672 | 1 537 | 7,71 | -0,2 |
822 22DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ SILNICE I. TŘÍDY | KPL | 1 533 920 | 23 008 794 | 15 | 2 237 924 | 60 423 943 | 27 | 0,02 | 45,9 |
822 22DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE I. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 2 031 234 | 8 124 936 | 4 | 1 862 392 | 9 311 962 | 5 | 0,00 | -8,3 |
822 22DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE I. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 1 235 170 | 13 586 866 | 11 | 3 856 504 | 65 560 574 | 17 | 0,02 | 212,2 |
822 234 N | silnice II. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 5 112 | 27 990 505 | 1 | 5 112 | 27 990 505 | 1 | 0,01 | 0,0 |
822 237 N | silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV | M2 | 3 222 | 2 631 755 315 | 111 | 3 176 | 2 752 898 317 | 122 | 0,83 | -1,4 |
822 237 R | silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK | M2 | 1 279 | 1 968 570 902 | 105 | 1 289 | 2 006 363 579 | 110 | 0,61 | 0,8 |
822 23DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ SILNICE II. TŘÍDY | KPL | 0 | 0 | 0 | 9 070 300 | 9 070 300 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 23DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE II. TŘÍDY NOV | KPL | 0 | 0 | 0 | 173 743 | 173 743 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 23DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE II. TŘÍDY REK | KPL | 518 641 | 1 037 283 | 2 | 1 096 429 | 3 289 286 | 3 | 0,00 | 111,4 |
822 242 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 1 863 | 8 709 322 | 4 | 1 863 | 8 709 322 | 4 | 0,00 | 0,0 |
822 245 N | silnice III.třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 1 402 | 19 401 705 | 2 | 1 402 | 19 401 705 | 2 | 0,01 | 0,0 |
822 246 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 1 411 | 10 351 619 | 2 | 1 411 | 10 351 619 | 2 | 0,00 | 0,0 |
822 247 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 3 270 | 2 889 828 919 | 244 | 3 213 | 3 077 492 929 | 270 | 0,93 | -1,7 |
822 247 R | silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 942 | 1 362 142 984 | 86 | 992 | 1 369 245 479 | 90 | 0,41 | 5,4 |
822 24DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ SILNICE III. TŘÍDY | KPL | 0 | 0 | 0 | 12 637 209 | 12 637 209 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 24DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE III. TŘÍDY REK | KPL | 0 | 0 | 0 | 125 604 | 125 604 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 252 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 1 441 | 7 809 252 | 4 | 1 441 | 7 809 252 | 4 | 0,00 | 0,0 |
822 253 N | komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 2 927 | 43 194 096 | 5 | 2 927 | 43 194 096 | 5 | 0,01 | 0,0 |
822 253 R | komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 2 504 | 9 793 526 | 5 | 2 504 | 9 793 526 | 5 | 0,00 | 0,0 |
822 254 N | komunikace místní I. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 4 077 | 35 928 422 | 3 | 4 077 | 35 928 422 | 3 | 0,01 | 0,0 |
822 255 N | komunikace místní I. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 2 961 | 65 088 243 | 10 | 2 961 | 65 088 243 | 10 | 0,02 | 0,0 |
822 255 R | komunikace místní I. třídy - kryt mont bet REK | M2 | 2 721 | 8 980 837 | 1 | 2 721 | 8 980 837 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 256 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 1 984 | 109 214 245 | 27 | 1 984 | 109 214 245 | 27 | 0,03 | 0,0 |
822 257 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 2 914 | 2 198 289 406 | 321 | 2 913 | 2 293 156 867 | 322 | 0,69 | 0,0 |
822 257 R | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí_REK | M2 | 1 899 | 716 406 742 | 63 | 1 899 | 716 406 742 | 63 | 0,22 | 0,0 |
822 25DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE I. TŘÍDY | KPL | 0 | 0 | 0 | 6 925 000 | 6 925 000 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 25DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE I. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 0 | 0 | 0 | 7 985 156 | 23 955 469 | 3 | 0,01 | 0,0 |
822 25DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE I. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 940 787 | 1 881 573 | 2 | 1 066 983 | 3 200 948 | 3 | 0,00 | 13,4 |
822 262 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 1 921 | 463 398 153 | 107 | 1 921 | 463 398 153 | 107 | 0,14 | 0,0 |
822 264 N | komunikace místní II. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 1 591 | 159 991 601 | 37 | 1 591 | 159 991 601 | 37 | 0,05 | 0,0 |
822 265 N | komunikace místní II. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 6 192 | 29 618 266 | 3 | 6 192 | 29 618 266 | 3 | 0,01 | 0,0 |
822 266 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 1 937 | 231 006 655 | 64 | 1 937 | 231 006 655 | 64 | 0,07 | 0,0 |
822 266 R | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí REK | M2 | 782 | 113 704 052 | 3 | 782 | 113 704 052 | 3 | 0,03 | 0,0 |
822 267 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 2 699 | 971 038 799 | 176 | 2 719 | 1 123 864 276 | 187 | 0,34 | 0,7 |
822 267 R | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 1 935 | 208 107 027 | 33 | 1 990 | 239 836 812 | 36 | 0,07 | 2,8 |
822 26DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE II. TŘÍDY | KPL | 6 012 970 | 18 038 910 | 3 | 4 709 938 | 18 839 754 | 4 | 0,01 | -21,7 |
822 26DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE II. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 974 751 | 974 751 | 1 | 974 751 | 974 751 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 26DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE II. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 1 415 722 | 1 415 722 | 1 | 1 900 875 | 5 702 625 | 3 | 0,00 | 34,3 |
822 272 N | chodníky - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 11 619 | 6 968 427 | 3 | 9 091 | 7 269 839 | 4 | 0,00 | -21,8 |
822 273 N | chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 2 079 | 239 919 494 | 104 | 2 108 | 244 211 629 | 110 | 0,07 | 1,4 |
822 273 R | chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 3 136 | 95 337 399 | 43 | 3 102 | 100 686 860 | 44 | 0,03 | -1,1 |
822 274 N | chodníky - kryt monolit bet NOV | M2 | 1 298 | 2 486 006 | 1 | 1 298 | 2 486 006 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 275 N | chodníky - kryt mont bet NOV | M2 | 1 645 | 2 830 038 | 2 | 1 589 | 3 227 775 | 3 | 0,00 | -3,4 |
822 277 N | chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 3 104 | 134 801 485 | 29 | 3 084 | 178 895 300 | 33 | 0,05 | -0,7 |
822 277 R | chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 3 098 | 9 285 023 | 5 | 3 098 | 9 285 023 | 5 | 0,00 | 0,0 |
822 511 | plochy skladovací - kryt vegetační | M2 | 90 | 70 231 320 | 6 | 90 | 70 231 320 | 6 | 0,02 | 0,0 |
822 527 R | plochy dvorů a nádvoří - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 2 052 | 3 861 119 | 1 | 2 052 | 3 861 119 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 547 | plochy autobusových nádraží - kryt z kameniva obalovaného živicí | M2 | 1 998 | 3 402 921 | 1 | 1 998 | 3 402 921 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 553 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 2 066 | 10 799 898 | 4 | 2 066 | 10 799 898 | 4 | 0,00 | 0,0 |
822 554 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt monolit bet NOV | M2 | 2 165 | 86 761 752 | 2 | 1 868 | 87 050 165 | 3 | 0,03 | -13,7 |
822 554 R | plochy odstavné (i parkovací) - kryt monolit bet REK | M2 | 0 | 0 | 0 | 3 530 | 5 106 589 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 555 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt mont bet NOV | M2 | 2 750 | 15 068 825 | 1 | 2 750 | 15 068 825 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 557 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 2 579 | 264 472 516 | 14 | 2 546 | 266 372 585 | 15 | 0,08 | -1,3 |
822 557 R | plochy odstavné (i parkovací) - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 1 647 | 20 521 811 | 4 | 1 795 | 112 824 589 | 8 | 0,03 | 9,0 |
822 55DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ PLOCHY ODSTAVNÉ I PARKOVACÍ | KPL | 0 | 0 | 0 | 156 811 | 156 811 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 55DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ PLOCHY ODSTAVNÉ I PARKOVACÍ REK | KPL | 0 | 0 | 0 | 689 317 | 689 317 | 1 | 0,00 | 0,0 |
822 573 N | náměstí - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 7 807 | 10 008 068 | 1 | 7 807 | 10 008 068 | 1 | 0,00 | 0,0 |
824 113 | spodek tratí železničních jednokolejných na drahách celostátních - pražce bet | M | 21 072 | 192 235 002 | 8 | 21 072 | 192 235 002 | 8 | 0,06 | 0,0 |
824 143 | spodek tratí vleček železničních jednokolejných - pražce bet | M | 10 188 | 6 856 567 | 1 | 10 188 | 6 856 567 | 1 | 0,00 | 0,0 |
824 211 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - pražce dřevěné | M | 39 940 | 16 037 563 | 3 | 39 940 | 16 037 563 | 3 | 0,00 | 0,0 |
824 213 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - pražce bet | M | 23 413 | 134 476 879 | 10 | 23 413 | 134 476 879 | 10 | 0,04 | 0,0 |
824 813 | svršek kolejí traťových pro vlečky železniční - pražce bet | M | 27 630 | 18 594 828 | 1 | 27 630 | 18 594 828 | 1 | 0,01 | 0,0 |
824 855 | svršek kolejí traťových pro tramvaj - desky a podélné prahy mont bet | M | 45 857 | 85 780 162 | 2 | 45 857 | 85 780 162 | 2 | 0,03 | 0,0 |
824 856 | svršek kolejí traťových pro tramvaj - vrstva kameniva zhutněná | M | 36 381 | 49 623 246 | 1 | 36 381 | 49 623 246 | 1 | 0,01 | 0,0 |
825 121 | tunely silniční - hloubené | M | 1 212 897 | 1 065 696 421 | 4 | 1 394 655 | 3 186 318 326 | 5 | 0,96 | 15,0 |
825 122 | tunely silniční - ražené | M | 1 304 881 | 18 369 592 729 | 8 | 1 304 881 | 18 369 592 729 | 8 | 5,55 | 0,0 |
827 111 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 15 701 | 16 638 782 | 9 | 15 701 | 16 638 782 | 9 | 0,01 | 0,0 |
827 112 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub ocelových | M | 30 431 | 354 583 353 | 36 | 31 049 | 519 509 522 | 43 | 0,16 | 2,0 |
827 113 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub litinových | M | 29 434 | 628 858 821 | 68 | 29 390 | 648 061 865 | 72 | 0,20 | -0,2 |
827 131 | sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 6 321 | 254 910 893 | 127 | 6 080 | 279 484 243 | 151 | 0,08 | -3,8 |
827 132 | sítě vodovodní rozvodné z trub ocelových | M | 5 546 | 2 433 179 | 2 | 14 387 | 12 058 168 | 4 | 0,00 | 159,4 |
827 133 | sítě vodovodní rozvodné z trub litinových | M | 11 565 | 348 253 653 | 115 | 11 312 | 358 121 295 | 122 | 0,11 | -2,2 |
827 173 | vodovody požární z trub litinových | M | 7 401 | 61 268 500 | 5 | 7 612 | 81 244 925 | 6 | 0,02 | 2,9 |
827 191 | vodovody trubní ostatní z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 1 933 | 543 617 | 2 | 1 933 | 543 617 | 2 | 0,00 | 0,0 |
827 211 | sítě kanalizační z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 6 875 | 4 532 828 767 | 510 | 6 995 | 5 118 606 932 | 591 | 1,55 | 1,8 |
827 213 | sítě kanalizační z trub litinových | M | 14 520 | 271 761 334 | 15 | 14 520 | 271 761 334 | 15 | 0,08 | 0,0 |
827 214 | sítě kanalizační z trub beton, železobet | M | 10 239 | 1 195 758 033 | 175 | 10 174 | 1 223 875 097 | 185 | 0,37 | -0,6 |
827 215 | sítě kanalizační z trub kameninových | M | 7 808 | 2 045 902 491 | 185 | 8 500 | 2 107 070 958 | 190 | 0,64 | 8,9 |
827 221 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 42 650 | 181 481 914 | 25 | 42 533 | 205 346 010 | 26 | 0,06 | -0,3 |
827 222 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub ocelových | M | 0 | 0 | 0 | 46 889 | 17 941 060 | 3 | 0,01 | 0,0 |
827 223 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub litinových | M | 35 170 | 55 486 123 | 4 | 35 170 | 55 486 123 | 4 | 0,02 | 0,0 |
827 224 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub beton, železobet | M | 24 810 | 254 993 587 | 32 | 24 726 | 270 029 454 | 33 | 0,08 | -0,3 |
827 225 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub kameninových | M | 24 798 | 6 199 374 | 3 | 24 798 | 6 199 374 | 3 | 0,00 | 0,0 |
827 512 | řady plynovodní primární z trub ocelových | M | 23 520 | 445 263 436 | 39 | 21 396 | 494 300 429 | 47 | 0,15 | -9,0 |
827 521 | sítě plynovodní z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 6 035 | 55 093 501 | 47 | 5 510 | 59 386 294 | 55 | 0,02 | -8,7 |
827 522 | sítě plynovodní z trub ocelových | M | 26 229 | 214 077 532 | 44 | 26 124 | 226 229 083 | 48 | 0,07 | -0,4 |
827 642 | produktovody (líh, benzín, mléko apod.) - z trub ocelových | M | 0 | 0 | 0 | 6 274 | 6 276 126 | 1 | 0,00 | 0,0 |
831 131 | kanály odvodńovací - z trub z plastických hmot | M | 2 011 | 166 900 | 1 | 2 011 | 166 900 | 1 | 0,00 | 0,0 |
832 565 | nábřežní zdi - svislá konstrukce monolit bet | M3 | 17 278 | 10 041 610 | 3 | 17 278 | 10 041 610 | 3 | 0,00 | 0,0 |
833 112 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - opevnění břehu a dna z kamene, kameniva | M2 | 4 932 | 75 421 868 | 10 | 4 214 | 105 394 971 | 16 | 0,03 | -14,6 |
833 114 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - opevnění břehu a dna mont bet | M2 | 2 977 | 14 047 656 | 1 | 4 586 | 81 254 329 | 7 | 0,02 | 54,0 |
833 118 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - bez opevnění | M2 | 1 027 | 25 717 886 | 1 | 3 484 | 49 503 143 | 7 | 0,01 | 239,3 |
833 264 | úpravy koryt zastropením nebo zatrubením - opevnění břehu a dna mont bet, z trub bet | M | 14 785 | 3 045 608 | 1 | 14 785 | 3 045 608 | 1 | 0,00 | 0,0 |