822 223 R |
silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK |
M2 |
6 434 |
7 965 068 |
1 237 |
1 |
822 224 R |
silnice I. třídy - kryt monolit bet REK |
M2 |
186 566 |
783 878 474 |
4 202 |
2 |
822 227 R |
silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK |
M2 |
24 665 383 |
23 532 511 815 |
954 |
1 483 |
822 237 R |
silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK |
M2 |
2 581 780 |
1 979 145 276 |
767 |
107 |
822 247 R |
silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK |
M2 |
2 401 684 |
1 348 418 331 |
561 |
81 |
822 253 R |
komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK |
M2 |
5 795 |
9 790 643 |
1 689 |
5 |
822 255 R |
komunikace místní I. třídy - kryt mont bet REK |
M2 |
3 301 |
8 978 076 |
2 720 |
1 |
822 257 R |
komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí_REK |
M2 |
846 666 |
716 195 404 |
846 |
63 |
822 267 R |
komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK |
M2 |
35 696 |
34 328 562 |
962 |
24 |
822 273 R |
chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK |
M2 |
62 886 |
90 328 042 |
1 436 |
40 |
822 277 R |
chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí REK |
M2 |
4 064 |
9 282 229 |
2 284 |
5 |