|
|
|
|
|
|
|
JKSO |
Popis |
Mj |
Množství MJ objektů |
Cena objektů |
Jednotková cena |
Počet objektů |
822
213 N |
dálnice - kryt dlážděný
(bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
215 N |
dálnice - kryt mont bet NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
219 N |
dálnice - kryt z jiných
materiálů NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822 223 N |
silnice I. třídy - kryt
dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
1403 |
6 317 874 Kč |
4 503 Kč |
1 |
822 224 N |
silnice I. třídy - kryt
monolit bet NOV |
M2 |
1009958 |
4 652 100 231 Kč |
4 606 Kč |
11 |
822 225 N |
silnice I. třídy - kryt
mont bet NOV |
M2 |
4000 |
5 806 486 Kč |
1 452 Kč |
1 |
822 227 N |
silnice I. třídy - kryt z
kameniva obaleného živicí NOV |
M2 |
7884528 |
34 241 096 854 Kč |
4 343 Kč |
485 |
822
229 N |
silnice I. třídy - kryt z
jiných materiálů NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
233 N |
silnice II. třídy - kryt
dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822 234 N |
silnice II. třídy - kryt
monolit bet NOV |
M2 |
5475 |
26 245 094 Kč |
4 794 Kč |
1 |
822
235 N |
silnice II. třídy - kryt
mont bet NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822 237 N |
silnice II. třídy - kryt z
kameniva obaleného živicí NOV |
M2 |
683261 |
2 298 562 855 Kč |
3 364 Kč |
95 |
822
239 N |
silnice II. třídy - kryt z
jiných materiálů NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
243 N |
silnice III.třídy - kryt
dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
244 N |
silnice III.třídy - kryt
monolit bet NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822 245 N |
silnice III.třídy - kryt
mont bet NOV |
M2 |
25968 |
18 191 925 Kč |
701 Kč |
2 |
822 247 N |
silnice III.třídy - kryt z
kameniva obalovaného živicí NOV |
M2 |
713206 |
2 346 465 856 Kč |
3 290 Kč |
201 |
822
249 N |
silnice III.třídy - kryt z
jiných materiálů NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822 253 N |
komunikace místní I. třídy
- kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
21555 |
40 500 252 Kč |
1 879 Kč |
5 |
822 254 N |
komunikace místní I. třídy
- kryt monolit bet NOV |
M2 |
8907 |
33 688 650 Kč |
3 782 Kč |
3 |
822 255 N |
komunikace místní I. třídy
- kryt mont bet NOV |
M2 |
23502 |
61 029 428 Kč |
2 597 Kč |
10 |
822 257 N |
komunikace místní I. třídy
- kryt z kameniva obalovaného živicí NOV |
M2 |
773536 |
2 057 949 888 Kč |
2 660 Kč |
320 |
822
259 N |
komunikace místní I. třídy
- kryt z jiných materiálů NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
263 N |
komunikace místní II. třídy
- kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822 264 N |
komunikace místní II. třídy
- kryt monolit bet NOV |
M2 |
105471 |
150 014 058 Kč |
1 422 Kč |
37 |
822 265 N |
komunikace místní II. třídy
- kryt mont bet NOV |
M2 |
13566 |
27 771 422 Kč |
2 047 Kč |
3 |
822 267 N |
komunikace místní II. třídy
- kryt z kameniva obalovaného živicí NOV |
M2 |
400442 |
879 311 924 Kč |
2 196 Kč |
168 |
822
269 N |
komunikace místní II. třídy
- kryt z jiných materiálů NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822 273 N |
chodníky - kryt dlážděný
(bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
119676 |
192 238 241 Kč |
1 606 Kč |
84 |
822 274 N |
chodníky - kryt monolit bet
NOV |
M2 |
1916 |
2 331 010 Kč |
1 217 Kč |
1 |
822 275 N |
chodníky - kryt mont bet
NOV |
M2 |
1702 |
2 653 535 Kč |
1 559 Kč |
2 |
822 277 N |
chodníky - kryt z kameniva
obalovaného živicí NOV |
M2 |
43366 |
123 175 232 Kč |
2 840 Kč |
26 |
822
279 N |
chodníky - kryt z jiných
materiálů NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
293 N |
komunikace pozemní ostatní
- kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
294 N |
komunikace pozemní ostatní
- kryt monolit bet NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
295 N |
komunikace pozemní ostatní
- kryt mont bet NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
297 N |
komunikace pozemní ostatní
- kryt z kameniva obalovaného živicí NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
822
299 N |
komunikace pozemní ostatní
- kryt z jiných materiálů NOV |
M2 |
0 |
0 Kč |
0 Kč |
0 |
|
|
|
|
|
|
|