Porovnání průměrných cen JKSO z let: 2004 až 2021 a roku 2022
Přepočet cen staveb indexem stavebních děl podle ČSÚJKSO | Popis JKSO | MJ | Ø cena 2004-2021 [Kč] |
celková cena 2004-2021 [Kč] |
počet vyhodnocených objektů 2004-2021 [Kč] |
Ø cena 2022 [Kč] |
celková cena 2022 [Kč] |
počet vyhodnocených objektů 2022 [Kč] |
váha 2004-2022 [%] |
změna Ø ceny 2022ku Ø ceně 2004-2021 [%] |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
803 569 | domy bytové netypové - protihluková okna | M2 | 10 207 | 709 937 057 | 186 | 0 | 0 | 0 | 0,15 | 0,0 |
814 115 | septiky a jímky - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | KUS | 3 450 957 | 158 178 681 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
814 133 | nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | KUS | 6 408 341 | 419 082 016 | 65 | 0 | 0 | 0 | 0,09 | 0,0 |
814 135 | nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | KUS | 5 210 191 | 726 726 578 | 126 | 9 808 929 | 9 808 929 | 1 | 0,16 | 88,3 |
815 221 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků | M | 14 754 | 6 633 488 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
815 227 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce kovová | M | 2 872 | 48 794 648 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
815 228 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce dřevěná na bázi dřevní hmoty | M | 8 432 | 801 004 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
815 235 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M | 4 159 | 1 301 886 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
815 237 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce kovová | M | 2 108 | 906 477 839 | 131 | 1 498 | 20 951 552 | 3 | 0,20 | -29,0 |
815 238 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce dřevěná na bázi dřevní hmoty | M | 4 105 | 4 026 630 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
815 411 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů) | M3 | 14 251 | 547 303 921 | 86 | 0 | 0 | 0 | 0,12 | 0,0 |
815 412 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce monolit bet tyčová | M3 | 53 227 | 85 996 042 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
815 413 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M3 | 30 675 | 2 241 635 479 | 193 | 138 621 | 3 433 634 | 1 | 0,49 | 351,9 |
815 415 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M3 | 47 534 | 156 538 184 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
815 419 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 1 759 | 93 749 942 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
815 421 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů) | M3 | 15 816 | 581 075 100 | 36 | 0 | 0 | 0 | 0,13 | 0,0 |
815 423 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M3 | 35 246 | 429 672 282 | 41 | 60 931 | 40 724 921 | 2 | 0,10 | 72,9 |
815 424 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet tyčových | M3 | 25 483 | 9 071 859 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
815 425 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M3 | 13 772 | 15 493 708 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
815 441 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků | M2 | 32 761 | 274 504 525 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0,06 | 0,0 |
815 442 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce monolit bet tyčová | M2 | 66 530 | 450 292 389 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,10 | 0,0 |
815 443 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M2 | 20 289 | 824 662 264 | 34 | 30 305 | 105 594 278 | 2 | 0,20 | 49,4 |
815 445 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M2 | 52 800 | 350 643 056 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0,08 | 0,0 |
815 447 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce kovová | M2 | 993 | 17 200 096 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
815 459 | valy opěrné - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 2 392 | 160 196 283 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
815 461 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene | M2 | 6 711 | 7 784 729 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
815 463 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M2 | 6 240 | 6 558 380 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
815 464 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet tyčových | M2 | 10 276 | 36 826 628 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
815 465 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M2 | 6 864 | 3 538 763 442 | 280 | 7 013 | 46 388 573 | 4 | 0,78 | 2,2 |
815 466 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce ze skla, plexiglass | M2 | 10 392 | 764 490 425 | 82 | 0 | 0 | 0 | 0,17 | 0,0 |
815 467 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce kovová | M2 | 45 865 | 476 577 543 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0,10 | 0,0 |
815 468 | stěny protihlukové - svislá nosná dřevěná, na bázi dřevní hmoty | M2 | 7 259 | 224 443 089 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0,05 | 0,0 |
815 469 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce z plastických hmot, recykl. plastů | M2 | 7 836 | 1 912 610 091 | 130 | 0 | 0 | 0 | 0,42 | 0,0 |
815 499 | zdi a valy samostatné ostatní - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 650 | 83 377 596 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
821 111 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce zděná REK | M2 | 65 742 | 30 978 210 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
821 112 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 78 214 | 8 815 716 896 | 372 | 0 | 0 | 0 | 1,91 | 0,0 |
821 112 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ NOV RÁMOVÁ | M2 | 76 555 | 2 315 069 320 | 80 | 66 080 | 183 716 102 | 4 | 0,54 | -13,7 |
821 112 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá REK | M2 | 46 429 | 1 934 402 535 | 128 | 0 | 0 | 0 | 0,42 | 0,0 |
821 112 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ REK - SANACE | M2 | 8 357 | 16 777 255 | 10 | 28 721 | 2 796 531 | 1 | 0,00 | 243,7 |
821 112 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ REK - VÝMĚNA NK | M2 | 51 125 | 52 432 061 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
821 113 D | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ DEMOLICE | M2 | 5 121 | 3 324 997 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
821 113 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 50 993 | 65 704 844 562 | 700 | 56 904 | 227 653 177 | 6 | 14,32 | 11,6 |
821 113 N3 | MOSTY POZEM KOM - MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ NOV RÁMOVÁ | M2 | 66 220 | 247 758 836 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0,05 | 0,0 |
821 113 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá REK | M2 | 30 731 | 770 141 008 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0,17 | 0,0 |
821 113 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ REK - SANACE | M2 | 12 658 | 407 161 841 | 13 | 3 757 | 98 474 292 | 2 | 0,11 | -70,3 |
821 113 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ REK - VÝMĚNA NK | M2 | 153 200 | 183 137 399 | 5 | 32 944 | 48 456 943 | 2 | 0,05 | -78,5 |
821 114 D | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET NEPŘEDPJATÝCH DEMOLICE | M2 | 11 944 | 8 713 897 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
821 114 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV | M2 | 65 314 | 1 222 927 263 | 38 | 0 | 0 | 0 | 0,27 | 0,0 |
821 114 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET NEPŘEDPJATÝCH NOV RÁMOVÁ | M2 | 82 639 | 239 802 768 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0,05 | 0,0 |
821 114 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých REK | M2 | 75 399 | 644 990 337 | 40 | 0 | 0 | 0 | 0,14 | 0,0 |
821 114 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET NEPŘEDPJATÝCH REK - SANACE | M2 | 5 980 | 18 136 551 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
821 115 D | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH DEMOLICE | M2 | 8 054 | 95 166 444 | 9 | 7 255 | 4 645 150 | 1 | 0,02 | -9,9 |
821 115 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 65 680 | 8 296 310 373 | 118 | 0 | 0 | 0 | 1,80 | 0,0 |
821 115 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH NOV RÁMOVÁ | M2 | 75 158 | 113 400 687 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
821 115 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 36 715 | 4 357 959 290 | 162 | 0 | 0 | 0 | 0,95 | 0,0 |
821 115 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH REK - SANACE | M2 | 20 708 | 432 799 775 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0,09 | 0,0 |
821 115 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH REK - VÝMĚNA NK | M2 | 47 780 | 145 974 397 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
821 116 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 62 638 | 21 536 871 261 | 67 | 86 839 | 51 981 813 | 1 | 4,69 | 38,6 |
821 116 N2 | MOSTY POZEM KOM PRO ZATÍŽ TŘ A - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE SPŘAŽENÁ OCELOBET NOV | M2 | 89 656 | 218 451 276 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,05 | 0,0 |
821 116 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE SPŘAŽENÁ OCELO | M2 | 51 175 | 118 362 363 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
821 116 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet REK | M2 | 66 249 | 426 273 724 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0,09 | 0,0 |
821 116 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE SPŘAŽENÁ OCELOBET REK - SANACE | M2 | 23 625 | 88 265 712 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
821 117 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 55 758 | 1 855 291 794 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0,40 | 0,0 |
821 117 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE KOVOVÁ NOV - PŘESYPANÉ | M2 | 52 604 | 143 865 258 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
821 117 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce kovová REK | M2 | 45 439 | 1 038 465 742 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,23 | 0,0 |
821 117 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE KOVOVÁ REK - VÝMĚNA NK | M2 | 48 205 | 593 606 299 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,13 | 0,0 |
821 122 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 62 255 | 7 622 753 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
821 123 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 31 897 | 40 489 302 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
821 125 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 20 414 | 8 941 346 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
821 125 R | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 11 700 | 26 675 454 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
821 127 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 55 670 | 11 257 102 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
821 183 N | estakády pozemních komunikací ostatní - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 37 569 | 4 716 783 204 | 10 | 0 | 0 | 0 | 1,02 | 0,0 |
821 183 N2 | ESTAKÁDY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ NOV KOMOROVÁ | M2 | 32 356 | 191 701 569 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,04 | 0,0 |
821 183 R1 | ESTAKÁDY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ REK - SANACE | M2 | 17 368 | 346 117 406 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,08 | 0,0 |
821 185 N | estakády pozemních komunikací ostatní - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 43 672 | 139 813 273 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
821 186 N | estakády pozemních komunikací ostatní - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 60 353 | 667 223 062 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,14 | 0,0 |
821 212 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 152 389 | 32 856 318 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
821 212 N3 | MOSTY ŽELEZNIČNÍ PRO NORMÁLNĚ ROZCHODNÉ A ŠIROKOROZCHODNÉ DRÁHY ZATÍŽENÉ VLAKEM A - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ NOV RÁMOVÁ | M2 | 281 118 | 74 927 589 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
821 214 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV | M2 | 41 647 | 2 207 313 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
821 216 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 176 193 | 476 541 861 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0,10 | 0,0 |
821 217 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 167 588 | 526 628 361 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0,11 | 0,0 |
821 255 R | mosty tramvajové - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 41 110 | 24 578 911 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
821 432 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 52 767 | 45 532 528 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
821 433 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 78 670 | 172 191 646 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0,04 | 0,0 |
821 434 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV | M2 | 71 513 | 25 071 908 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
821 435 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 93 408 | 52 674 574 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
821 436 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 66 803 | 93 823 017 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
821 437 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 88 437 | 77 411 822 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
821 438 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce dřevěná NOV | M2 | 63 179 | 1 579 469 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 214 D1 | DÁLNICE - KRYT MONOLIT BET MODERN D1 | M2 | 3 218 | 3 763 104 837 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0,82 | 0,0 |
822 214 N | dálnice - kryt monolit bet NOV | M2 | 6 043 | 21 820 869 975 | 31 | 0 | 0 | 0 | 4,74 | 0,0 |
822 214 R | dálnice - kryt monolit bet REK | M2 | 2 945 | 6 229 060 735 | 14 | 0 | 0 | 0 | 1,35 | 0,0 |
822 217 N | dálnice - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 6 948 | 45 320 766 097 | 145 | 5 497 | 539 369 977 | 2 | 9,96 | -20,9 |
822 217 R | dálnice - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 2 670 | 5 689 223 739 | 80 | 799 | 256 776 998 | 6 | 1,29 | -70,1 |
822 21DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ DÁLNICE | KPL | 22 025 694 | 881 027 746 | 40 | 4 887 644 | 39 101 150 | 8 | 0,20 | -77,8 |
822 21DZ D1 | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DÁLNICE A PORTÁLY MODERN D1 | KPL | 8 576 019 | 102 912 229 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
822 21DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DÁLNICE A PORTÁLY NOV | KPL | 10 269 904 | 338 906 828 | 33 | 3 856 902 | 11 570 707 | 3 | 0,08 | -62,5 |
822 21DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DÁLNICE A PORTÁLY REK | KPL | 2 853 804 | 48 514 660 | 17 | 264 170 | 264 170 | 1 | 0,01 | -90,8 |
822 223 N | silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 6 043 | 8 478 228 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 223 R | silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 1 558 | 10 025 206 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 224 N | silnice I. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 6 309 | 6 242 920 645 | 11 | 0 | 0 | 0 | 1,36 | 0,0 |
822 224 N2 | SILNICE I. TŘÍDY DĚLENÉ - KRYT MONOLIT BET NOV | M2 | 4 983 | 511 504 567 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,11 | 0,0 |
822 224 R | silnice I. třídy - kryt monolit bet REK | M2 | 7 135 | 986 614 288 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,21 | 0,0 |
822 225 N | silnice I. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 1 948 | 7 791 920 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 227 N | silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV | M2 | 5 338 | 53 434 125 487 | 580 | 4 410 | 757 301 557 | 11 | 11,77 | -17,4 |
822 227 N2 | SILNICE I. TŘÍDY DĚLENÉ - KRYT Z KAMENIVA OBALENÉHO ŽIVICÍ NOV | M2 | 4 348 | 988 006 263 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0,21 | 0,0 |
822 227 R | silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK | M2 | 1 816 | 34 097 070 147 | 1 563 | 2 474 | 291 111 473 | 7 | 7,47 | 36,2 |
822 22DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ SILNICE I. TŘÍDY | KPL | 2 749 671 | 126 484 868 | 46 | 3 542 745 | 14 170 981 | 4 | 0,03 | 28,8 |
822 22DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE I. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 3 027 277 | 63 572 808 | 21 | 2 487 499 | 12 437 494 | 5 | 0,02 | -17,8 |
822 22DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE I. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 3 909 229 | 109 458 421 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
822 234 N | silnice II. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 6 433 | 35 219 175 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
822 237 N | silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV | M2 | 3 932 | 3 531 019 160 | 130 | 3 120 | 7 099 244 | 1 | 0,77 | -20,6 |
822 237 R | silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK | M2 | 1 616 | 2 524 136 405 | 111 | 0 | 0 | 0 | 0,55 | 0,0 |
822 23DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ SILNICE II. TŘÍDY | KPL | 11 387 876 | 22 775 752 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 23DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE II. TŘÍDY NOV | KPL | 2 596 523 | 5 193 046 | 2 | 813 543 | 813 543 | 1 | 0,00 | -68,7 |
822 23DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE II. TŘÍDY REK | KPL | 1 572 327 | 6 289 309 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 242 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 2 344 | 10 958 629 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 245 N | silnice III.třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 1 764 | 24 412 614 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
822 246 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 1 775 | 13 024 992 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 247 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 3 999 | 4 082 487 674 | 284 | 3 260 | 77 798 743 | 7 | 0,90 | -18,5 |
822 247 R | silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 1 239 | 1 748 802 396 | 92 | 2 606 | 10 755 159 | 1 | 0,38 | 110,4 |
822 24DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ SILNICE III. TŘÍDY | KPL | 10 091 923 | 20 183 846 | 2 | 514 491 | 1 543 474 | 3 | 0,00 | -94,9 |
822 24DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE III. TŘÍDY NOV | KPL | 1 092 997 | 4 371 988 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 24DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE III. TŘÍDY REK | KPL | 152 165 | 152 165 | 1 | 418 612 | 418 612 | 1 | 0,00 | 175,1 |
822 252 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 1 813 | 9 826 065 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 253 N | komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 3 683 | 54 349 392 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
822 253 R | komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 3 151 | 12 322 756 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 254 N | komunikace místní I. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 5 130 | 45 207 488 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
822 255 N | komunikace místní I. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 3 725 | 81 897 722 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
822 255 R | komunikace místní I. třídy - kryt mont bet REK | M2 | 3 423 | 11 300 170 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 256 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 2 497 | 137 421 248 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
822 257 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 3 667 | 2 882 007 402 | 323 | 0 | 0 | 0 | 0,63 | 0,0 |
822 257 R | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí_REK | M2 | 2 389 | 901 422 253 | 63 | 0 | 0 | 0 | 0,20 | 0,0 |
822 25DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE I. TŘÍDY | KPL | 8 389 366 | 8 389 366 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 25DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE I. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 9 673 702 | 29 021 107 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
822 25DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE I. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 1 306 648 | 3 919 944 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 262 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 2 418 | 583 076 782 | 107 | 0 | 0 | 0 | 0,13 | 0,0 |
822 264 N | komunikace místní II. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 2 002 | 201 312 095 | 37 | 0 | 0 | 0 | 0,04 | 0,0 |
822 265 N | komunikace místní II. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 7 791 | 37 267 249 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
822 266 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 2 437 | 290 667 802 | 64 | 0 | 0 | 0 | 0,06 | 0,0 |
822 266 R | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí REK | M2 | 984 | 143 069 257 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
822 267 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 3 547 | 1 755 338 751 | 201 | 4 319 | 9 954 553 | 2 | 0,38 | 21,8 |
822 267 R | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 2 395 | 327 818 364 | 40 | 0 | 0 | 0 | 0,07 | 0,0 |
822 26DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE II. TŘÍDY | KPL | 5 178 068 | 25 890 341 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
822 26DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE II. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 3 502 312 | 28 018 496 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
822 26DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE II. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 1 837 993 | 7 351 973 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 273 N | KOMUNIKACE MÍSTNÍ III. TŘÍDY - KRYT DLÁŽDĚNÝ NOV | M2 | 3 757 | 1 202 262 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 277 N | KOMUNIKACE MÍSTNÍ III. TŘÍDY - KRYT Z KAMENIVA OBALOVANÉHO ŽIVICÍ NOV | M2 | 3 963 | 116 668 666 | 15 | 3 466 | 22 438 466 | 3 | 0,03 | -12,5 |
822 277 R | KOMUNIKACE MÍSTNÍ III. TŘÍDY - KRYT Z KAMENIVA OBALOVANÉHO ŽIVICÍ_REK | M2 | 2 973 | 13 214 448 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 27DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE III. TŘÍDY | KPL | 153 495 | 153 495 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 27DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE III. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 341 226 | 1 364 903 | 4 | 407 974 | 407 974 | 1 | 0,00 | 19,6 |
822 27DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE III. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 68 202 | 68 202 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 282 N | chodníky - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 8 235 | 16 981 990 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 283 N | chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 2 622 | 317 956 023 | 114 | 2 529 | 4 654 440 | 2 | 0,07 | -3,6 |
822 283 R | chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 3 899 | 126 318 067 | 44 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
822 284 N | chodníky - kryt monolit bet NOV | M2 | 2 136 | 3 431 482 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 285 N | chodníky - kryt mont bet NOV | M2 | 2 860 | 5 502 929 | 4 | 1 391 | 2 224 514 | 5 | 0,00 | -51,4 |
822 287 N | chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 3 613 | 245 952 897 | 41 | 0 | 0 | 0 | 0,05 | 0,0 |
822 287 R | chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 3 619 | 23 367 481 | 7 | 3 869 | 1 686 950 | 2 | 0,01 | 6,9 |
822 292 N | OSTATNÍ - ÚČELOVÉ, POLNÍ CESTY - KRYT Z KAMENIVA, POPŘ. VČ. ÚPRAVY POSTŘIKEM, NÁTĚREM APOD. NOV | M2 | 1 372 | 47 986 205 | 25 | 2 540 | 18 342 672 | 2 | 0,01 | 85,1 |
822 296 N | OSTATNÍ - ÚČELOVÉ, POLNÍ CESTY - KRYT Z KAMENIVA PROLÉVANÉHO ŽIVICÍ NOV | M2 | 0 | 0 | 0 | 1 806 | 3 554 953 | 2 | 0,00 | 0,0 |
822 297 N | OSTATNÍ - ÚČELOVÉ, POLNÍ CESTY - KRYT Z KAMENIVA OBALOVANÉHO ŽIVICÍ NOV | M2 | 3 463 | 106 638 883 | 23 | 4 140 | 1 138 854 | 6 | 0,02 | 19,5 |
822 297 R | OSTATNÍ - ÚČELOVÉ, POLNÍ CESTY - KRYT Z KAMENIVA OBALOVANÉHO ŽIVICÍ_REK | M2 | 3 823 | 2 366 423 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 511 | plochy skladovací - kryt vegetační | M2 | 113 | 88 380 565 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
822 527 R | plochy dvorů a nádvoří - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 2 581 | 4 858 373 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 547 | plochy autobusových nádraží - kryt z kameniva obalovaného živicí | M2 | 2 514 | 4 281 761 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 553 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 3 068 | 17 046 544 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 553 R | plochy odstavné (i parkovací) - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 2 295 | 1 315 218 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 554 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt monolit bet NOV | M2 | 2 330 | 109 517 706 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
822 554 R | plochy odstavné (i parkovací) - kryt monolit bet REK | M2 | 4 277 | 6 186 441 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 555 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt mont bet NOV | M2 | 3 460 | 18 960 464 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 557 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 3 184 | 332 132 687 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0,07 | 0,0 |
822 557 R | plochy odstavné (i parkovací) - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 2 122 | 147 315 721 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
822 55DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ PLOCHY ODSTAVNÉ I PARKOVACÍ | KPL | 189 971 | 189 971 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 55DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ PLOCHY ODSTAVNÉ I PARKOVACÍ REK | KPL | 835 087 | 835 087 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
822 573 N | náměstí - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 9 823 | 12 592 664 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
823 251 | VEGETAČNÍ ÚPRAVY | M2 | 180 | 246 894 034 | 42 | 73 | 36 776 300 | 9 | 0,06 | -59,2 |
823 258 | TECHNICKÁ REKULTIVACE | M2 | 357 | 98 467 439 | 20 | 493 | 4 627 058 | 5 | 0,02 | 37,9 |
823 298 | ÚPRAVA ÚZEMÍ, DEMOLICE | M2 | 387 | 279 935 392 | 17 | 34 | 10 846 162 | 4 | 0,06 | -91,2 |
824 113 | spodek tratí železničních jednokolejných na drahách celostátních - pražce bet | M | 26 514 | 241 891 258 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0,05 | 0,0 |
824 143 | spodek tratí vleček železničních jednokolejných - pražce bet | M | 12 819 | 8 627 284 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
824 211 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - pražce dřevěné | M | 50 255 | 20 179 423 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
824 213 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - pražce bet | M | 29 460 | 169 206 918 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0,04 | 0,0 |
824 214 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - desky a podélné prahy monolit bet | M | 27 159 | 8 134 132 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
824 813 | svršek kolejí traťových pro vlečky železniční - pražce bet | M | 34 765 | 23 397 125 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
824 855 | svršek kolejí traťových pro tramvaj - desky a podélné prahy mont bet | M | 57 701 | 107 934 583 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
824 856 | svršek kolejí traťových pro tramvaj - vrstva kameniva zhutněná | M | 45 777 | 62 439 337 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
825 111 | TUNELY ŽELEZNIČNÍ - HLOUBENÉ | M | 514 920 | 83 414 434 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
825 112 | TUNELY ŽELEZNIČNÍ - RAŽENÉ | M | 598 546 | 199 268 060 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,04 | 0,0 |
825 121 | tunely silniční - hloubené | M | 1 734 979 | 3 909 972 481 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0,85 | 0,0 |
825 122 | tunely silniční - ražené | M | 1 641 689 | 23 109 249 391 | 8 | 0 | 0 | 0 | 5,02 | 0,0 |
827 111 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 18 349 | 25 210 405 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
827 112 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub ocelových | M | 38 786 | 645 914 200 | 43 | 0 | 0 | 0 | 0,14 | 0,0 |
827 113 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub litinových | M | 37 349 | 865 966 414 | 75 | 23 686 | 21 880 210 | 3 | 0,19 | -36,6 |
827 131 | sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 7 789 | 375 852 311 | 160 | 0 | 0 | 0 | 0,08 | 0,0 |
827 132 | sítě vodovodní rozvodné z trub ocelových | M | 23 182 | 17 964 519 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
827 133 | sítě vodovodní rozvodné z trub litinových | M | 14 540 | 488 723 865 | 130 | 16 290 | 1 593 705 | 2 | 0,11 | 12,0 |
827 173 | vodovody požární z trub litinových | M | 9 510 | 101 292 373 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
827 191 | vodovody trubní ostatní z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 2 432 | 683 974 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
827 211 | sítě kanalizační z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 8 819 | 7 051 351 486 | 628 | 16 527 | 77 541 136 | 9 | 1,55 | 87,4 |
827 213 | sítě kanalizační z trub litinových | M | 22 134 | 349 107 131 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0,08 | 0,0 |
827 214 | sítě kanalizační z trub beton, železobet | M | 13 245 | 1 556 205 776 | 191 | 0 | 0 | 0 | 0,34 | 0,0 |
827 215 | sítě kanalizační z trub kameninových | M | 11 198 | 2 653 207 865 | 193 | 0 | 0 | 0 | 0,58 | 0,0 |
827 221 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 50 282 | 272 329 755 | 29 | 51 945 | 23 009 707 | 3 | 0,06 | 3,3 |
827 222 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub ocelových | M | 56 804 | 21 734 855 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
827 223 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub litinových | M | 58 936 | 75 362 158 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
827 224 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub beton, železobet | M | 34 267 | 374 198 502 | 34 | 0 | 0 | 0 | 0,08 | 0,0 |
827 225 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub kameninových | M | 37 449 | 11 053 804 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
827 442 | sítě teplovodní a horkovodní z trub ocelových | M | 11 138 | 521 271 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
827 511 | řady plynovodní primární z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 0 | 0 | 0 | 11 238 | 7 024 171 | 2 | 0,00 | 0,0 |
827 512 | řady plynovodní primární z trub ocelových | M | 29 530 | 710 920 026 | 57 | 30 639 | 12 376 320 | 2 | 0,16 | 3,8 |
827 521 | sítě plynovodní z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 6 651 | 82 054 262 | 60 | 16 693 | 2 951 518 | 3 | 0,02 | 151,0 |
827 522 | sítě plynovodní z trub ocelových | M | 29 607 | 335 234 545 | 59 | 40 255 | 8 640 834 | 3 | 0,07 | 36,0 |
827 642 | produktovody (líh, benzín, mléko apod.) - z trub ocelových | M | 7 601 | 7 603 254 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
831 111 | DRENÁŽE ODVODŇOVACÍ Z TRUB Z PLASTICKÝCH HMOT A SKLOLAMINÁTU | M2 | 5 817 | 44 638 802 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0,01 | 0,0 |
831 131 | kanály odvodńovací - z trub z plastických hmot | M | 2 530 | 210 003 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
832 565 | nábřežní zdi - svislá konstrukce monolit bet | M3 | 21 741 | 12 634 975 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
833 112 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - opevnění břehu a dna z kamene, kameniva | M2 | 4 957 | 178 590 947 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0,04 | 0,0 |
833 114 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - opevnění břehu a dna mont bet | M2 | 5 413 | 118 213 236 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0,03 | 0,0 |
833 118 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - bez opevnění | M2 | 3 664 | 70 678 876 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0,02 | 0,0 |
833 212 | ÚPRAVY BŘEHŮ A KORYT - OPEVNĚNÍ BŘEHU A DNA Z KAMENE, KAMENIVA | M2 | 3 035 | 17 983 820 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
833 214 | ÚPRAVY BŘEHŮ A KORYT - OPEVNĚNÍ BŘEHU A DNA MONT BET | M2 | 19 425 | 9 848 600 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |
833 264 | úpravy koryt zastropením nebo zatrubením - opevnění břehu a dna mont bet, z trub bet | M | 18 603 | 3 832 160 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0,00 | 0,0 |