Porovnání průměrných cen JKSO v jednotlivých letech: 2004 až 2022
Přepočet cen staveb indexem stavebních děl podle ČSÚZobrazit podrobnější tabulku
JKSO | Popis JKSO | MJ | váha 2004-2022 [%] |
Ø cena 2004-2022 [Kč] |
Ø cena 2004 [Kč] |
Ø cena 2005 [Kč] |
Ø cena 2006 [Kč] |
Ø cena 2007 [Kč] |
Ø cena 2008 [Kč] |
Ø cena 2009 [Kč] |
Ø cena 2010 [Kč] |
Ø cena 2012 [Kč] |
Ø cena 2013 [Kč] |
Ø cena 2014 [Kč] |
Ø cena 2015 [Kč] |
Ø cena 2016 [Kč] |
Ø cena 2017 [Kč] |
Ø cena 2018 [Kč] |
Ø cena 2019 [Kč] |
Ø cena 2020 [Kč] |
Ø cena 2021 [Kč] |
Ø cena 2022 [Kč] |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
803 569 | domy bytové netypové - protihluková okna | M2 | 0,15 | 10 207 | 15 359 | 0 | 16 394 | 12 341 | 16 971 | 14 340 | 13 817 | 12 372 | 9 423 | 6 561 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
814 115 | septiky a jímky - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | KUS | 0,03 | 3 450 957 | 0 | 5 295 014 | 3 167 357 | 2 545 770 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 544 753 | 3 697 504 | 5 147 039 | 0 | 0 |
814 133 | nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | KUS | 0,09 | 6 408 341 | 0 | 0 | 4 516 161 | 0 | 7 872 939 | 4 036 648 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 633 549 | 0 | 0 | 0 |
814 135 | nádrže usazovací, dosazovací, uskladňovací - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | KUS | 0,16 | 5 246 401 | 0 | 0 | 0 | 12 837 160 | 5 330 169 | 3 924 258 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 318 614 | 0 | 0 | 6 886 436 | 3 218 516 | 0 | 7 608 215 | 9 808 929 |
815 221 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků | M | 0,00 | 14 754 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 497 | 0 | 13 988 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 035 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 227 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce kovová | M | 0,01 | 2 872 | 0 | 0 | 2 052 | 0 | 6 431 | 4 169 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 032 | 0 | 2 773 | 0 | 1 597 | 0 |
815 228 | oplocení s podezdívkou - svislá nosná konstrukce dřevěná na bázi dřevní hmoty | M | 0,00 | 8 432 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 432 | 0 |
815 235 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M | 0,00 | 4 159 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 159 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 237 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce kovová | M | 0,20 | 2 094 | 891 | 4 236 | 829 | 1 807 | 2 473 | 3 479 | 1 876 | 869 | 1 009 | 0 | 1 131 | 0 | 1 200 | 1 521 | 1 567 | 2 230 | 1 229 | 1 498 |
815 238 | oplocení bez podezdívky - svislá nosná konstrukce dřevěná na bázi dřevní hmoty | M | 0,00 | 4 105 | 0 | 0 | 7 312 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 252 | 4 784 | 2 040 | 0 | 0 |
815 411 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů) | M3 | 0,12 | 14 251 | 7 895 | 9 567 | 7 012 | 8 620 | 9 620 | 16 398 | 12 619 | 25 132 | 5 589 | 21 540 | 22 230 | 0 | 33 695 | 6 175 | 10 775 | 22 507 | 10 763 | 0 |
815 412 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce monolit bet tyčová | M3 | 0,02 | 53 227 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 35 447 | 36 369 | 0 | 122 500 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 413 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M3 | 0,49 | 31 231 | 21 324 | 26 236 | 21 373 | 41 554 | 24 815 | 35 125 | 0 | 35 428 | 28 421 | 31 377 | 25 039 | 0 | 55 087 | 50 229 | 84 787 | 65 778 | 41 511 | 138 621 |
815 415 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M3 | 0,03 | 47 534 | 34 910 | 65 251 | 17 613 | 21 346 | 0 | 14 054 | 32 553 | 0 | 0 | 0 | 46 076 | 0 | 0 | 0 | 44 847 | 0 | 0 | 0 |
815 419 | zdi opěrné - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 0,02 | 1 759 | 1 759 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 421 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene (vč. gabionů) | M3 | 0,13 | 15 816 | 5 138 | 8 039 | 4 097 | 53 939 | 11 756 | 13 143 | 0 | 0 | 0 | 4 742 | 10 517 | 0 | 28 746 | 8 542 | 10 143 | 8 081 | 0 | 0 |
815 423 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M3 | 0,10 | 36 441 | 17 083 | 17 186 | 20 044 | 12 847 | 41 692 | 0 | 0 | 0 | 76 141 | 0 | 47 525 | 0 | 39 061 | 39 725 | 49 226 | 66 322 | 41 482 | 60 931 |
815 424 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet tyčových | M3 | 0,00 | 25 483 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 483 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 425 | zdi zárubní - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M3 | 0,00 | 13 772 | 13 772 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 441 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků | M2 | 0,06 | 32 761 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 59 904 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 31 219 | 0 | 37 157 | 16 901 | 0 |
815 442 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce monolit bet tyčová | M2 | 0,10 | 66 530 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 66 530 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 443 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M2 | 0,20 | 20 846 | 0 | 19 135 | 17 814 | 85 143 | 5 383 | 0 | 0 | 0 | 16 843 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 847 | 40 102 | 0 | 0 | 30 305 |
815 445 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M2 | 0,08 | 52 800 | 0 | 36 333 | 0 | 0 | 0 | 157 599 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 383 | 34 719 | 0 | 0 |
815 447 | zdi kotvené - svislá nosná konstrukce kovová | M2 | 0,00 | 993 | 0 | 0 | 0 | 0 | 993 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 459 | valy opěrné - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 0,03 | 2 392 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 418 | 2 300 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 461 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce zděná z cihel, tvárnic, bloků, kamene | M2 | 0,00 | 6 711 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 711 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 463 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce monolit bet plošná | M2 | 0,00 | 6 240 | 0 | 0 | 0 | 6 240 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 464 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet tyčových | M2 | 0,01 | 10 276 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 673 | 0 | 19 482 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 465 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce mont z dílců bet plošných | M2 | 0,78 | 6 866 | 7 030 | 8 551 | 5 874 | 6 853 | 7 990 | 8 796 | 15 984 | 6 809 | 7 483 | 0 | 5 193 | 5 600 | 4 798 | 6 538 | 5 959 | 6 328 | 6 497 | 7 013 |
815 466 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce ze skla, plexiglass | M2 | 0,17 | 10 392 | 12 888 | 12 691 | 10 433 | 8 201 | 11 509 | 15 998 | 13 306 | 8 441 | 6 825 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 580 | 12 685 | 9 005 | 0 |
815 467 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce kovová | M2 | 0,10 | 45 865 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 82 152 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 772 | 8 434 | 6 125 | 0 |
815 468 | stěny protihlukové - svislá nosná dřevěná, na bázi dřevní hmoty | M2 | 0,05 | 7 259 | 5 295 | 0 | 5 067 | 6 341 | 8 397 | 15 019 | 0 | 6 210 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
815 469 | stěny protihlukové - svislá nosná konstrukce z plastických hmot, recykl. plastů | M2 | 0,42 | 7 836 | 5 800 | 7 216 | 4 970 | 8 462 | 9 133 | 14 650 | 0 | 6 828 | 4 048 | 0 | 0 | 0 | 5 011 | 5 814 | 6 038 | 6 017 | 0 | 0 |
815 499 | zdi a valy samostatné ostatní - svislá nosná konstrukce z jiných materiálů | M3 | 0,02 | 650 | 0 | 0 | 0 | 0 | 650 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 111 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce zděná REK | M2 | 0,01 | 65 742 | 75 242 | 0 | 63 296 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 190 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 112 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 1,91 | 78 214 | 67 270 | 61 292 | 49 206 | 87 026 | 91 540 | 81 778 | 100 600 | 113 113 | 68 737 | 46 158 | 55 365 | 94 323 | 238 449 | 43 833 | 37 515 | 49 289 | 62 057 | 0 |
821 112 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ NOV RÁMOVÁ | M2 | 0,54 | 76 056 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 51 927 | 102 741 | 112 450 | 68 445 | 66 080 |
821 112 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá REK | M2 | 0,42 | 46 429 | 23 243 | 36 768 | 54 078 | 75 783 | 49 523 | 61 704 | 88 189 | 60 027 | 52 890 | 37 358 | 5 574 | 17 022 | 48 681 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 112 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ REK - SANACE | M2 | 0,00 | 10 208 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 676 | 4 730 | 3 570 | 13 851 | 28 721 |
821 112 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ REK - VÝMĚNA NK | M2 | 0,01 | 51 125 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 55 956 | 31 800 | 0 | 0 | 0 |
821 113 D | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ DEMOLICE | M2 | 0,00 | 5 121 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 121 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 113 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 14,32 | 51 044 | 50 018 | 53 782 | 38 362 | 46 869 | 62 339 | 59 345 | 0 | 0 | 99 895 | 29 938 | 42 735 | 36 785 | 43 075 | 44 969 | 54 442 | 52 719 | 44 503 | 56 904 |
821 113 N3 | MOSTY POZEM KOM - MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ NOV RÁMOVÁ | M2 | 0,05 | 66 220 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 50 028 | 82 055 | 73 523 | 47 088 | 0 |
821 113 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá REK | M2 | 0,17 | 30 731 | 33 426 | 0 | 27 129 | 0 | 38 664 | 0 | 0 | 25 625 | 21 938 | 24 575 | 76 831 | 15 005 | 0 | 0 | 0 | 8 240 | 0 | 0 |
821 113 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ REK - SANACE | M2 | 0,11 | 11 471 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 221 | 9 264 | 11 624 | 2 475 | 3 757 |
821 113 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ REK - VÝMĚNA NK | M2 | 0,05 | 118 841 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 84 385 | 0 | 428 463 | 32 944 |
821 114 D | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET NEPŘEDPJATÝCH DEMOLICE | M2 | 0,00 | 11 944 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 542 | 10 746 | 0 | 0 | 0 |
821 114 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV | M2 | 0,27 | 65 314 | 66 509 | 60 750 | 73 875 | 48 371 | 54 846 | 71 993 | 0 | 0 | 67 506 | 0 | 68 643 | 0 | 0 | 0 | 89 008 | 0 | 0 | 0 |
821 114 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET NEPŘEDPJATÝCH NOV RÁMOVÁ | M2 | 0,05 | 82 639 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 83 472 | 46 181 | 0 | 100 451 | 0 |
821 114 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých REK | M2 | 0,14 | 75 399 | 22 475 | 0 | 56 532 | 46 484 | 64 625 | 105 212 | 98 742 | 0 | 48 409 | 142 506 | 63 043 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 114 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET NEPŘEDPJATÝCH REK - SANACE | M2 | 0,00 | 5 980 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 014 | 6 505 | 2 921 | 6 905 | 0 |
821 115 D | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH DEMOLICE | M2 | 0,02 | 7 974 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 861 | 4 890 | 0 | 10 024 | 7 255 |
821 115 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 1,80 | 65 680 | 54 002 | 59 137 | 42 971 | 56 513 | 81 449 | 69 836 | 0 | 45 279 | 0 | 0 | 158 963 | 0 | 65 441 | 66 225 | 78 796 | 76 679 | 51 262 | 0 |
821 115 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH NOV RÁMOVÁ | M2 | 0,02 | 75 158 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 75 158 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 115 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 0,95 | 36 715 | 18 303 | 28 722 | 0 | 39 847 | 43 069 | 34 409 | 31 722 | 38 338 | 33 542 | 31 751 | 46 993 | 22 310 | 37 480 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 115 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH REK - SANACE | M2 | 0,09 | 20 708 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 32 491 | 32 092 | 7 790 | 7 340 | 0 |
821 115 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONT Z DÍLCŮ BET PŘEDPJATÝCH REK - VÝMĚNA NK | M2 | 0,03 | 47 780 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 41 032 | 0 | 0 | 54 529 | 0 |
821 116 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 4,69 | 62 994 | 56 075 | 76 289 | 43 028 | 52 429 | 70 676 | 89 115 | 0 | 0 | 0 | 42 947 | 77 999 | 0 | 50 204 | 55 530 | 78 375 | 58 361 | 86 802 | 86 839 |
821 116 N2 | MOSTY POZEM KOM PRO ZATÍŽ TŘ A - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE SPŘAŽENÁ OCELOBET NOV | M2 | 0,05 | 89 656 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 89 656 | 0 | 0 | 0 |
821 116 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE SPŘAŽENÁ OCELO | M2 | 0,03 | 51 175 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 51 175 | 0 |
821 116 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet REK | M2 | 0,09 | 66 249 | 23 229 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 49 449 | 54 789 | 0 | 175 562 | 15 803 | 19 748 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 116 R1 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE SPŘAŽENÁ OCELOBET REK - SANACE | M2 | 0,02 | 23 625 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 625 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 117 N | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 0,40 | 55 758 | 83 181 | 0 | 56 616 | 113 070 | 47 455 | 39 898 | 36 986 | 83 069 | 0 | 43 602 | 50 153 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 117 N3 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE KOVOVÁ NOV - PŘESYPANÉ | M2 | 0,03 | 52 604 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 50 621 | 53 400 | 41 849 | 56 679 | 0 |
821 117 R | mosty pozem kom pro zatíž tř A - vodorovná nosná konstrukce kovová REK | M2 | 0,23 | 45 439 | 0 | 0 | 2 183 | 0 | 0 | 108 207 | 0 | 0 | 48 864 | 0 | 22 504 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 117 R2 | MOSTY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE KOVOVÁ REK - VÝMĚNA NK | M2 | 0,13 | 48 205 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 48 205 | 0 | 0 | 0 |
821 122 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 0,00 | 62 255 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 62 255 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 123 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 0,01 | 31 897 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 34 532 | 30 580 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 125 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 0,00 | 20 414 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 414 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 125 R | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 0,01 | 11 700 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 700 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 127 N | mosty pozem kom pro zatíž tř B - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 0,00 | 55 670 | 55 982 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 55 358 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 183 N | estakády pozemních komunikací ostatní - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 1,02 | 37 569 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 33 633 | 35 061 | 0 | 42 759 | 0 |
821 183 N2 | ESTAKÁDY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ NOV KOMOROVÁ | M2 | 0,04 | 32 356 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 32 356 | 0 |
821 183 R1 | ESTAKÁDY POZEM KOM - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET PŘEDPJATÁ REK - SANACE | M2 | 0,08 | 17 368 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 368 | 0 |
821 185 N | estakády pozemních komunikací ostatní - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 0,03 | 43 672 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 43 672 | 0 |
821 186 N | estakády pozemních komunikací ostatní - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 0,14 | 60 353 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 49 444 | 71 261 | 0 |
821 212 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 0,01 | 152 389 | 0 | 0 | 0 | 0 | 175 822 | 0 | 128 955 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 212 N3 | MOSTY ŽELEZNIČNÍ PRO NORMÁLNĚ ROZCHODNÉ A ŠIROKOROZCHODNÉ DRÁHY ZATÍŽENÉ VLAKEM A - VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE MONOLIT BET NEPŘEDPJATÁ NOV RÁMOVÁ | M2 | 0,02 | 281 118 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 180 216 | 382 021 | 0 | 0 |
821 214 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV | M2 | 0,00 | 41 647 | 0 | 41 647 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 216 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 0,10 | 176 193 | 304 893 | 181 073 | 102 270 | 97 145 | 206 116 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 132 620 | 188 084 | 0 | 0 |
821 217 N | mosty železniční pro normálně rozchodné a širokorozchodné dráhy zatížené vlakem A - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 0,11 | 167 588 | 0 | 229 835 | 70 973 | 0 | 0 | 304 531 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 187 327 | 115 281 | 132 584 | 0 |
821 255 R | mosty tramvajové - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých REK | M2 | 0,01 | 41 110 | 0 | 0 | 0 | 0 | 41 110 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 432 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce monolit bet nepředpjatá NOV | M2 | 0,01 | 52 767 | 0 | 25 990 | 25 162 | 0 | 62 763 | 152 366 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 433 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce monolit bet předpjatá NOV | M2 | 0,04 | 78 670 | 73 891 | 0 | 30 707 | 0 | 58 977 | 75 814 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 55 614 | 173 904 | 93 221 | 45 371 | 0 |
821 434 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet nepředpjatých NOV | M2 | 0,01 | 71 513 | 0 | 64 744 | 0 | 0 | 0 | 78 283 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 435 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce mont z dílců bet předpjatých NOV | M2 | 0,01 | 93 408 | 0 | 171 211 | 22 589 | 86 423 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 436 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce spřažená ocelobet NOV | M2 | 0,02 | 66 803 | 57 261 | 0 | 0 | 0 | 0 | 95 427 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
821 437 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce kovová NOV | M2 | 0,02 | 88 437 | 88 418 | 0 | 40 118 | 0 | 0 | 135 200 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 90 013 | 0 | 0 | 0 |
821 438 N | lávky a mosty pro chodce - vodorovná nosná konstrukce dřevěná NOV | M2 | 0,00 | 63 179 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 63 179 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 214 D1 | DÁLNICE - KRYT MONOLIT BET MODERN D1 | M2 | 0,82 | 3 218 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 211 | 3 889 | 0 | 0 | 0 |
822 214 N | dálnice - kryt monolit bet NOV | M2 | 4,74 | 6 043 | 6 053 | 7 441 | 4 603 | 0 | 8 772 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 355 | 0 | 3 439 | 4 058 | 5 140 | 0 | 0 | 0 |
822 214 R | dálnice - kryt monolit bet REK | M2 | 1,35 | 2 945 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 338 | 0 | 3 548 | 0 | 3 277 | 0 | 0 | 2 083 | 2 493 | 0 |
822 217 N | dálnice - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 9,96 | 6 928 | 7 547 | 9 003 | 4 100 | 7 619 | 7 957 | 0 | 12 062 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 444 | 4 406 | 4 671 | 7 540 | 4 625 | 4 637 | 5 497 |
822 217 R | dálnice - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 1,29 | 2 540 | 3 720 | 0 | 0 | 0 | 5 792 | 2 157 | 0 | 0 | 0 | 2 603 | 3 511 | 3 090 | 0 | 1 441 | 1 549 | 1 629 | 2 413 | 799 |
822 21DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ DÁLNICE | KPL | 0,20 | 19 169 352 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 22 435 470 | 32 770 820 | 3 536 283 | 6 046 364 | 4 887 644 |
822 21DZ D1 | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DÁLNICE A PORTÁLY MODERN D1 | KPL | 0,02 | 8 576 019 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 597 251 | 8 824 375 | 0 | 1 788 487 | 0 |
822 21DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DÁLNICE A PORTÁLY NOV | KPL | 0,08 | 9 735 487 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 610 036 | 14 125 231 | 0 | 4 980 508 | 3 856 902 |
822 21DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DÁLNICE A PORTÁLY REK | KPL | 0,01 | 2 709 935 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 574 779 | 4 019 678 | 2 172 144 | 2 777 111 | 264 170 |
822 223 N | silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 0,00 | 6 043 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 043 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 223 R | silnice I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 0,00 | 1 558 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 558 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 224 N | silnice I. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 1,36 | 6 309 | 5 075 | 6 272 | 0 | 3 874 | 8 933 | 6 786 | 0 | 0 | 0 | 3 765 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 224 N2 | SILNICE I. TŘÍDY DĚLENÉ - KRYT MONOLIT BET NOV | M2 | 0,11 | 4 983 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 983 | 0 | 0 | 0 |
822 224 R | silnice I. třídy - kryt monolit bet REK | M2 | 0,21 | 7 135 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 050 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 220 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 225 N | silnice I. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 0,00 | 1 948 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 948 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 227 N | silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV | M2 | 11,77 | 5 321 | 5 472 | 5 784 | 3 693 | 3 792 | 6 720 | 6 729 | 3 929 | 3 890 | 4 903 | 3 646 | 3 386 | 4 424 | 10 355 | 3 400 | 4 951 | 3 509 | 4 909 | 4 410 |
822 227 N2 | SILNICE I. TŘÍDY DĚLENÉ - KRYT Z KAMENIVA OBALENÉHO ŽIVICÍ NOV | M2 | 0,21 | 4 348 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 355 | 4 269 | 0 | 8 573 | 0 |
822 227 R | silnice I. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK | M2 | 7,47 | 1 819 | 1 537 | 1 580 | 1 758 | 1 239 | 1 644 | 1 915 | 1 125 | 1 362 | 1 171 | 2 331 | 2 188 | 8 370 | 2 226 | 2 288 | 1 548 | 1 845 | 2 217 | 2 474 |
822 22DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ SILNICE I. TŘÍDY | KPL | 0,03 | 2 813 117 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 892 588 | 3 291 619 | 2 473 318 | 3 224 526 | 3 542 745 |
822 22DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE I. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 0,02 | 2 923 473 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 506 248 | 3 387 568 | 2 802 575 | 3 006 592 | 2 487 499 |
822 22DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE I. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 0,02 | 3 909 229 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 524 056 | 10 494 011 | 3 279 047 | 2 373 365 | 0 |
822 234 N | silnice II. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 0,01 | 6 433 | 0 | 6 433 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 237 N | silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí NOV | M2 | 0,77 | 3 925 | 4 966 | 4 780 | 4 099 | 2 261 | 4 261 | 4 640 | 5 372 | 6 070 | 0 | 2 166 | 2 330 | 2 090 | 2 726 | 2 926 | 3 322 | 0 | 3 072 | 3 120 |
822 237 R | silnice II. třídy - kryt z kameniva obaleného živicí REK | M2 | 0,55 | 1 616 | 1 702 | 1 695 | 736 | 667 | 897 | 2 890 | 1 653 | 1 823 | 2 014 | 0 | 3 019 | 2 149 | 2 954 | 0 | 1 822 | 0 | 1 260 | 0 |
822 23DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ SILNICE II. TŘÍDY | KPL | 0,00 | 11 387 876 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 988 312 | 0 | 11 787 440 | 0 |
822 23DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE II. TŘÍDY NOV | KPL | 0,00 | 2 002 196 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 210 487 | 0 | 4 982 560 | 813 543 |
822 23DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE II. TŘÍDY REK | KPL | 0,00 | 1 572 327 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 639 930 | 2 728 206 | 0 | 2 281 244 | 0 |
822 242 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 0,00 | 2 344 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 344 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 245 N | silnice III.třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 0,01 | 1 764 | 0 | 0 | 0 | 744 | 2 783 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 246 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 0,00 | 1 775 | 0 | 3 087 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 463 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 247 N | silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 0,90 | 3 981 | 4 062 | 3 768 | 2 457 | 3 715 | 5 662 | 5 768 | 1 407 | 0 | 4 480 | 2 539 | 2 859 | 0 | 2 367 | 3 146 | 3 463 | 2 876 | 3 003 | 3 260 |
822 247 R | silnice III.třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 0,38 | 1 253 | 954 | 792 | 665 | 283 | 1 104 | 1 619 | 2 550 | 0 | 3 304 | 2 471 | 3 915 | 0 | 1 602 | 1 278 | 2 519 | 0 | 1 039 | 2 606 |
822 24DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ SILNICE III. TŘÍDY | KPL | 0,00 | 4 345 464 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 309 482 | 0 | 4 874 364 | 514 491 |
822 24DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE III. TŘÍDY NOV | KPL | 0,00 | 1 092 997 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 356 155 | 303 522 | 0 | 0 |
822 24DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ SILNICE III. TŘÍDY REK | KPL | 0,00 | 285 389 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 152 165 | 0 | 0 | 418 612 |
822 252 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 0,00 | 1 813 | 0 | 0 | 1 245 | 0 | 3 517 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 253 N | komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 0,01 | 3 683 | 5 829 | 0 | 1 973 | 0 | 4 321 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 253 R | komunikace místní I. třídy - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 0,00 | 3 151 | 2 018 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 580 | 0 | 0 | 0 | 2 570 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 254 N | komunikace místní I. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 0,01 | 5 130 | 0 | 4 931 | 0 | 0 | 5 229 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 255 N | komunikace místní I. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 0,02 | 3 725 | 3 042 | 0 | 2 546 | 0 | 3 609 | 2 411 | 4 248 | 9 357 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 255 R | komunikace místní I. třídy - kryt mont bet REK | M2 | 0,00 | 3 423 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 423 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 256 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 0,03 | 2 497 | 9 192 | 3 060 | 1 375 | 0 | 2 272 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 257 N | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 0,63 | 3 667 | 3 711 | 3 579 | 2 469 | 3 234 | 5 365 | 3 836 | 3 837 | 3 672 | 3 622 | 2 015 | 0 | 0 | 3 279 | 0 | 3 336 | 4 289 | 0 | 0 |
822 257 R | komunikace místní I. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí_REK | M2 | 0,20 | 2 389 | 2 406 | 2 456 | 1 023 | 1 426 | 2 049 | 2 171 | 3 788 | 2 310 | 2 406 | 3 662 | 3 134 | 0 | 3 011 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 25DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE I. TŘÍDY | KPL | 0,00 | 8 389 366 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 389 366 | 0 | 0 | 0 |
822 25DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE I. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 0,01 | 9 673 702 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 673 702 | 0 | 0 | 0 |
822 25DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE I. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 0,00 | 1 306 648 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 160 790 | 1 598 363 | 0 | 0 | 0 |
822 262 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 0,13 | 2 418 | 2 206 | 1 643 | 1 906 | 3 569 | 2 849 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 264 N | komunikace místní II. třídy - kryt monolit bet NOV | M2 | 0,04 | 2 002 | 0 | 0 | 2 227 | 0 | 1 996 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 265 N | komunikace místní II. třídy - kryt mont bet NOV | M2 | 0,01 | 7 791 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 791 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 266 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí NOV | M2 | 0,06 | 2 437 | 2 631 | 2 341 | 1 422 | 0 | 1 943 | 5 001 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 882 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 266 R | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva prolévaného živicí REK | M2 | 0,03 | 984 | 0 | 0 | 530 | 0 | 1 212 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 267 N | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 0,38 | 3 554 | 2 679 | 2 931 | 1 909 | 2 188 | 4 880 | 2 636 | 0 | 0 | 569 | 1 115 | 2 148 | 0 | 2 248 | 1 965 | 3 984 | 5 028 | 5 027 | 4 319 |
822 267 R | komunikace místní II. třídy - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 0,07 | 2 395 | 0 | 0 | 400 | 0 | 3 712 | 2 941 | 0 | 0 | 1 761 | 0 | 3 200 | 0 | 1 777 | 2 526 | 2 505 | 1 944 | 2 058 | 0 |
822 26DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE II. TŘÍDY | KPL | 0,01 | 5 178 068 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 418 230 | 970 190 | 0 | 2 665 460 | 0 |
822 26DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE II. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 0,01 | 3 502 312 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 202 698 | 0 | 7 020 880 | 1 438 289 | 0 |
822 26DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE II. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 0,00 | 1 837 993 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 746 782 | 2 596 702 | 0 | 411 787 | 0 |
822 273 N | KOMUNIKACE MÍSTNÍ III. TŘÍDY - KRYT DLÁŽDĚNÝ NOV | M2 | 0,00 | 3 757 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 757 | 0 | 0 |
822 277 N | KOMUNIKACE MÍSTNÍ III. TŘÍDY - KRYT Z KAMENIVA OBALOVANÉHO ŽIVICÍ NOV | M2 | 0,03 | 3 880 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 660 | 2 612 | 2 614 | 3 466 |
822 277 R | KOMUNIKACE MÍSTNÍ III. TŘÍDY - KRYT Z KAMENIVA OBALOVANÉHO ŽIVICÍ_REK | M2 | 0,00 | 2 973 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 313 | 2 803 | 0 |
822 27DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE III. TŘÍDY | KPL | 0,00 | 153 495 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 153 495 | 0 |
822 27DZ N | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE III. TŘÍDY A PORTÁLY NOV | KPL | 0,00 | 354 575 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 469 817 | 252 568 | 389 950 | 407 974 |
822 27DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE III. TŘÍDY A PORTÁLY REK | KPL | 0,00 | 68 202 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 68 202 | 0 |
822 282 N | chodníky - kryt z kameniva, popř. vč. úpravy postřikem, nátěrem apod. NOV | M2 | 0,00 | 8 235 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 982 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 629 | 1 826 | 4 192 | 0 | 0 |
822 283 N | chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 0,07 | 2 621 | 2 353 | 2 067 | 3 868 | 1 987 | 2 410 | 3 143 | 2 586 | 3 756 | 2 379 | 1 461 | 3 174 | 1 197 | 1 918 | 2 125 | 2 677 | 3 530 | 2 450 | 2 529 |
822 283 R | chodníky - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 0,03 | 3 899 | 1 248 | 1 354 | 0 | 0 | 2 120 | 1 839 | 3 615 | 1 856 | 1 466 | 1 817 | 1 862 | 0 | 91 862 | 1 828 | 1 987 | 0 | 0 | 0 |
822 284 N | chodníky - kryt monolit bet NOV | M2 | 0,00 | 2 136 | 0 | 1 633 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 639 | 0 | 0 |
822 285 N | chodníky - kryt mont bet NOV | M2 | 0,00 | 2 044 | 0 | 0 | 0 | 1 977 | 2 162 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 791 | 5 510 | 0 | 1 391 |
822 287 N | chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 0,05 | 3 613 | 0 | 5 458 | 2 551 | 0 | 4 901 | 1 783 | 0 | 0 | 0 | 1 798 | 0 | 0 | 1 124 | 1 946 | 3 081 | 4 064 | 1 083 | 0 |
822 287 R | chodníky - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 0,01 | 3 674 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 938 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 705 | 7 794 | 113 | 0 | 0 | 2 328 | 3 514 | 3 869 |
822 292 N | OSTATNÍ - ÚČELOVÉ, POLNÍ CESTY - KRYT Z KAMENIVA, POPŘ. VČ. ÚPRAVY POSTŘIKEM, NÁTĚREM APOD. NOV | M2 | 0,01 | 1 459 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 932 | 1 922 | 1 198 | 2 540 |
822 296 N | OSTATNÍ - ÚČELOVÉ, POLNÍ CESTY - KRYT Z KAMENIVA PROLÉVANÉHO ŽIVICÍ NOV | M2 | 0,00 | 1 806 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 806 |
822 297 N | OSTATNÍ - ÚČELOVÉ, POLNÍ CESTY - KRYT Z KAMENIVA OBALOVANÉHO ŽIVICÍ NOV | M2 | 0,02 | 3 603 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 671 | 2 024 | 3 725 | 4 140 |
822 297 R | OSTATNÍ - ÚČELOVÉ, POLNÍ CESTY - KRYT Z KAMENIVA OBALOVANÉHO ŽIVICÍ_REK | M2 | 0,00 | 3 823 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 823 | 0 |
822 511 | plochy skladovací - kryt vegetační | M2 | 0,02 | 113 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 113 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 527 R | plochy dvorů a nádvoří - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 0,00 | 2 581 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 581 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 547 | plochy autobusových nádraží - kryt z kameniva obalovaného živicí | M2 | 0,00 | 2 514 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 514 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 553 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 0,00 | 3 068 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 715 | 2 251 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 005 | 0 | 0 |
822 553 R | plochy odstavné (i parkovací) - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) REK | M2 | 0,00 | 2 295 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 295 | 0 | 0 |
822 554 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt monolit bet NOV | M2 | 0,02 | 2 330 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 851 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 598 | 0 | 0 | 0 | 1 543 | 0 | 0 | 0 |
822 554 R | plochy odstavné (i parkovací) - kryt monolit bet REK | M2 | 0,00 | 4 277 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 277 | 0 | 0 | 0 |
822 555 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt mont bet NOV | M2 | 0,00 | 3 460 | 0 | 3 460 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
822 557 N | plochy odstavné (i parkovací) - kryt z kameniva obalovaného živicí NOV | M2 | 0,07 | 3 184 | 2 133 | 0 | 2 100 | 0 | 3 362 | 4 830 | 2 537 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 911 | 2 513 | 0 | 0 | 0 |
822 557 R | plochy odstavné (i parkovací) - kryt z kameniva obalovaného živicí REK | M2 | 0,03 | 2 122 | 2 500 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 227 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 748 | 2 353 | 0 | 1 904 | 0 |
822 55DIO | DOPRAVNĚ INFORMAČNÍ OPATŘENÍ PLOCHY ODSTAVNÉ I PARKOVACÍ | KPL | 0,00 | 189 971 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 189 971 | 0 | 0 | 0 |
822 55DZ R | DOPRAVNÍ ZNAČENÍ PLOCHY ODSTAVNÉ I PARKOVACÍ REK | KPL | 0,00 | 835 087 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 835 087 | 0 | 0 | 0 |
822 573 N | náměstí - kryt dlážděný (bez ohledu na materiál dlažebních prvků) NOV | M2 | 0,00 | 9 823 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 823 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
823 251 | VEGETAČNÍ ÚPRAVY | M2 | 0,06 | 161 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 254 | 274 | 86 | 73 |
823 258 | TECHNICKÁ REKULTIVACE | M2 | 0,02 | 384 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 428 | 328 | 326 | 493 |
823 298 | ÚPRAVA ÚZEMÍ, DEMOLICE | M2 | 0,06 | 320 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 418 | 1 090 | 99 | 34 |
824 113 | spodek tratí železničních jednokolejných na drahách celostátních - pražce bet | M | 0,05 | 26 514 | 0 | 36 585 | 10 843 | 0 | 9 174 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
824 143 | spodek tratí vleček železničních jednokolejných - pražce bet | M | 0,00 | 12 819 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 819 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
824 211 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - pražce dřevěné | M | 0,00 | 50 255 | 0 | 0 | 0 | 0 | 50 255 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
824 213 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - pražce bet | M | 0,04 | 29 460 | 0 | 31 486 | 17 391 | 0 | 30 409 | 28 553 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
824 214 | svršek železniční kolejí traťových 1.řádu - desky a podélné prahy monolit bet | M | 0,00 | 27 159 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 27 159 | 0 | 0 |
824 813 | svršek kolejí traťových pro vlečky železniční - pražce bet | M | 0,01 | 34 765 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 34 765 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
824 855 | svršek kolejí traťových pro tramvaj - desky a podélné prahy mont bet | M | 0,02 | 57 701 | 57 701 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
824 856 | svršek kolejí traťových pro tramvaj - vrstva kameniva zhutněná | M | 0,01 | 45 777 | 45 777 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
825 111 | TUNELY ŽELEZNIČNÍ - HLOUBENÉ | M | 0,02 | 514 920 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 514 920 | 0 | 0 |
825 112 | TUNELY ŽELEZNIČNÍ - RAŽENÉ | M | 0,04 | 598 546 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 598 546 | 0 | 0 |
825 121 | tunely silniční - hloubené | M | 0,85 | 1 734 979 | 0 | 0 | 759 368 | 1 420 958 | 0 | 2 503 275 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 570 336 | 0 | 0 | 0 |
825 122 | tunely silniční - ražené | M | 5,02 | 1 641 689 | 0 | 1 272 390 | 1 128 027 | 2 966 129 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
827 111 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 0,01 | 18 349 | 39 093 | 0 | 0 | 23 797 | 0 | 67 408 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 720 | 0 | 4 757 | 0 | 5 688 | 0 | 0 | 0 |
827 112 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub ocelových | M | 0,14 | 38 786 | 25 221 | 43 660 | 20 650 | 27 157 | 53 989 | 16 519 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 185 | 0 | 0 | 45 625 | 41 466 | 0 | 0 | 0 |
827 113 | řady vodovodní přívodní a zásobovací z trub litinových | M | 0,19 | 36 823 | 32 513 | 50 171 | 48 167 | 35 078 | 33 853 | 46 165 | 35 466 | 35 463 | 0 | 3 455 | 0 | 5 877 | 0 | 26 872 | 33 297 | 0 | 59 437 | 23 686 |
827 131 | sítě vodovodní rozvodné z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 0,08 | 7 789 | 7 066 | 7 142 | 4 140 | 8 043 | 9 991 | 6 601 | 13 751 | 7 924 | 6 313 | 4 524 | 8 647 | 0 | 8 986 | 9 612 | 5 962 | 31 714 | 8 859 | 0 |
827 132 | sítě vodovodní rozvodné z trub ocelových | M | 0,00 | 23 182 | 6 963 | 0 | 0 | 6 993 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 141 | 0 | 45 671 | 0 |
827 133 | sítě vodovodní rozvodné z trub litinových | M | 0,11 | 14 566 | 13 195 | 12 903 | 8 953 | 8 318 | 14 000 | 9 660 | 14 784 | 12 524 | 20 673 | 11 320 | 17 834 | 0 | 10 060 | 27 535 | 11 485 | 17 336 | 25 831 | 16 290 |
827 173 | vodovody požární z trub litinových | M | 0,02 | 9 510 | 0 | 0 | 6 215 | 11 377 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 499 | 0 | 0 | 0 |
827 191 | vodovody trubní ostatní z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 0,00 | 2 432 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 432 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
827 211 | sítě kanalizační z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 1,55 | 8 928 | 9 402 | 9 361 | 6 263 | 9 299 | 9 577 | 9 601 | 8 653 | 8 607 | 5 533 | 6 698 | 8 714 | 7 382 | 7 361 | 9 120 | 9 412 | 10 422 | 10 450 | 16 527 |
827 213 | sítě kanalizační z trub litinových | M | 0,08 | 22 134 | 25 809 | 7 304 | 9 098 | 0 | 0 | 20 467 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 549 | 0 | 0 | 27 239 | 25 716 | 77 059 | 0 | 0 |
827 214 | sítě kanalizační z trub beton, železobet | M | 0,34 | 13 245 | 12 905 | 17 144 | 9 861 | 9 499 | 16 188 | 32 585 | 16 091 | 7 104 | 26 262 | 10 746 | 8 967 | 0 | 7 497 | 13 147 | 10 736 | 31 957 | 0 | 0 |
827 215 | sítě kanalizační z trub kameninových | M | 0,58 | 11 198 | 10 303 | 10 151 | 6 235 | 7 796 | 11 577 | 11 076 | 6 815 | 10 308 | 6 055 | 8 821 | 0 | 0 | 0 | 10 911 | 41 325 | 96 580 | 20 572 | 0 |
827 221 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 0,06 | 50 438 | 27 101 | 80 377 | 29 242 | 0 | 47 085 | 14 629 | 0 | 0 | 0 | 122 597 | 21 319 | 4 796 | 0 | 23 894 | 44 927 | 13 765 | 16 249 | 51 945 |
827 222 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub ocelových | M | 0,00 | 56 804 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 56 804 | 0 | 0 | 0 |
827 223 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub litinových | M | 0,02 | 58 936 | 0 | 0 | 34 363 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 921 | 0 | 0 | 0 | 100 378 | 119 657 | 0 | 0 | 0 |
827 224 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub beton, železobet | M | 0,08 | 34 267 | 53 296 | 24 132 | 31 582 | 22 355 | 46 976 | 26 171 | 26 664 | 0 | 19 945 | 0 | 42 966 | 0 | 0 | 26 874 | 84 645 | 0 | 0 | 0 |
827 225 | sběrače kanalizační a stoky odlehčovací z trub kameninových | M | 0,00 | 37 449 | 0 | 0 | 14 308 | 0 | 39 648 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 56 190 | 0 |
827 442 | sítě teplovodní a horkovodní z trub ocelových | M | 0,00 | 11 138 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 138 | 0 |
827 511 | řady plynovodní primární z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 0,00 | 11 238 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 238 |
827 512 | řady plynovodní primární z trub ocelových | M | 0,16 | 29 567 | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 879 | 37 027 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 466 | 17 110 | 45 668 | 45 111 | 30 639 |
827 521 | sítě plynovodní z trub z plastických hmot a sklolaminátu | M | 0,02 | 7 129 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 282 | 9 547 | 9 280 | 0 | 0 | 3 036 | 5 649 | 0 | 10 571 | 6 764 | 3 012 | 0 | 4 714 | 16 693 |
827 522 | sítě plynovodní z trub ocelových | M | 0,07 | 30 122 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 158 | 14 517 | 7 685 | 0 | 6 588 | 14 081 | 61 906 | 0 | 35 938 | 16 166 | 28 424 | 10 376 | 15 181 | 40 255 |
827 642 | produktovody (líh, benzín, mléko apod.) - z trub ocelových | M | 0,00 | 7 601 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 601 | 0 | 0 | 0 |
831 111 | DRENÁŽE ODVODŇOVACÍ Z TRUB Z PLASTICKÝCH HMOT A SKLOLAMINÁTU | M2 | 0,01 | 5 817 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 652 | 21 643 | 2 652 | 0 |
831 131 | kanály odvodńovací - z trub z plastických hmot | M | 0,00 | 2 530 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 530 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
832 565 | nábřežní zdi - svislá konstrukce monolit bet | M3 | 0,00 | 21 741 | 17 937 | 22 322 | 0 | 0 | 24 962 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
833 112 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - opevnění břehu a dna z kamene, kameniva | M2 | 0,04 | 4 957 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 186 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 935 | 3 332 | 5 135 | 5 604 | 0 |
833 114 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - opevnění břehu a dna mont bet | M2 | 0,03 | 5 413 | 3 746 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 880 | 0 | 4 276 | 0 |
833 118 | nádrže reteční, vyrovnávací, akumulační - bez opevnění | M2 | 0,02 | 3 664 | 0 | 1 292 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 717 | 334 | 3 044 | 0 |
833 212 | ÚPRAVY BŘEHŮ A KORYT - OPEVNĚNÍ BŘEHU A DNA Z KAMENE, KAMENIVA | M2 | 0,00 | 3 035 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 566 | 3 293 | 3 097 | 0 |
833 214 | ÚPRAVY BŘEHŮ A KORYT - OPEVNĚNÍ BŘEHU A DNA MONT BET | M2 | 0,00 | 19 425 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 425 | 0 | 0 | 0 |
833 264 | úpravy koryt zastropením nebo zatrubením - opevnění břehu a dna mont bet, z trub bet | M | 0,00 | 18 603 | 0 | 18 603 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |